Gå til innhold

Jeg er livredd og rådvill

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne for dette er veldig trist og vanskelig. Jeg bor med samboer og vi har 2 barn sammen , men uansett hva jeg sier og hva jeg gjør så får jeg kjeft på kjeft på kjeft!! Hvis jeg ikke gjør han fornøyd så blir han sur, hvis han ikke får gjøre som han vil og det passer akkurat for han så blir han sur på meg. Jeg gjør nesten alt av husarbeid, jeg gjør også nesten alt med ungene. Og hvis jeg bare ber om litt hjelp eller spør om hjelp så kan han bli sur og pødden med en gang. Det er ingen kjærlighet mellom oss, ingen lidenskap og vi bare bor sammen virker det som. Jeg går rundt og er livredd for og si han i mot da får jeg kjeft for da er jeg frekk og stygg og syk i hue, jeg blir stadig kalt at jeg er syk i hodet. Jeg har ingen familie her oppe og ingen nødsted og og dra og det skremmer meg virkelig at jeg ikke bare kan komme meg ut og reise avgårde med ungene for di kan IKKE HA DET SÅNN 😭😭😭 Di ungene må vekk fra dette giftige greiene. Jeg går rundt med konstant frykt på når neste kjeft kommer. 

Noen som har noe tips til hjelp jeg kan få så jeg kommer meg kjapt vekk  ? 😭😭 

Anonymkode: 2466c...835

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begynn å se etter et annet sted å bo? Hva har du av inntekt? 

Anonymkode: b49b4...f14

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne for dette er veldig trist og vanskelig. Jeg bor med samboer og vi har 2 barn sammen , men uansett hva jeg sier og hva jeg gjør så får jeg kjeft på kjeft på kjeft!! Hvis jeg ikke gjør han fornøyd så blir han sur, hvis han ikke får gjøre som han vil og det passer akkurat for han så blir han sur på meg. Jeg gjør nesten alt av husarbeid, jeg gjør også nesten alt med ungene. Og hvis jeg bare ber om litt hjelp eller spør om hjelp så kan han bli sur og pødden med en gang. Det er ingen kjærlighet mellom oss, ingen lidenskap og vi bare bor sammen virker det som. Jeg går rundt og er livredd for og si han i mot da får jeg kjeft for da er jeg frekk og stygg og syk i hue, jeg blir stadig kalt at jeg er syk i hodet. Jeg har ingen familie her oppe og ingen nødsted og og dra og det skremmer meg virkelig at jeg ikke bare kan komme meg ut og reise avgårde med ungene for di kan IKKE HA DET SÅNN 😭😭😭 Di ungene må vekk fra dette giftige greiene. Jeg går rundt med konstant frykt på når neste kjeft kommer. 

Krisesenter? ❤

Anonymkode: f9a44...369

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Krisesenter? ❤

Anonymkode: f9a44...369

Ja det er det jeg tror at jeg må reise til,  for han driver med psykisk vold mot meg som har pågått lenge nok. 😞

AnonymBruker
Skrevet

Du må komme deg vekk fort som f. Sånn skal du ikke ha det. Finn deg et annet sted å bo med barna, og slå opp med den dusten.

Anonymkode: 7a98c...b06

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring til nærmeste krisesenter i dag. Og kanskje du kan lure mannen til å tro at du reiser til familien din? Eller faktisk reise dit? Da har du en grunn til å pakke. Men ikke fortell han om dette. Legg en smart plan. Klem ❤

Anonymkode: b1f7d...863

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må komme deg vekk fort som f. Sånn skal du ikke ha det. Finn deg et annet sted å bo med barna, og slå opp med den dusten.

Ja jeg har visst jeg må komme meg vekk leeenge og har så sykt dårlig samvittighet ovenfor barna at jeg ikke har turt og gjort noe , griner hver natt for at jeg ikke har fått dem vekk enda 😥 men han truer meg hele tiden og jeg er livredd for  hva som kommer til og skje når jeg tar ungene med meg og drar 😣😣 Han er så SINNSYKT flink til og snakke for seg og er så sinnsykt snill, hyggelig, omgjengelig,  og alt ute blant folk også er han sååå stygg med kun meg. Jeg føler meg så mislykket og føler han gir meg skylda for alt. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ring til nærmeste krisesenter i dag. Og kanskje du kan lure mannen til å tro at du reiser til familien din? Eller faktisk reise dit? Da har du en grunn til å pakke. Men ikke fortell han om dette. Legg en smart plan. Klem ❤

Anonymkode: b1f7d...863

Ja jeg må gjøre noe for ungene blir snart  ødelagte av alt sammen og det vil jeg ikke skal skje 💔💔💔

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kontakt krisesenteret så hjelper de deg videre. Barna kan ikke ha det sånn og heller ikke du!

Pakk det viktigste neste gang han er på jobb eller ute. 

Og reis!

Langt vekk.

Eller gå på FVK og få hjelp!

Anonymkode: 6a7a8...a76

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Pakk når han er på jobb. Husk ALT. Som om du aldri kommer tilbake. Fotoalbum smykker. Klær etc. Arveting. Dra når han er på jobb. 

Anonymkode: 34693...43f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja jeg har visst jeg må komme meg vekk leeenge og har så sykt dårlig samvittighet ovenfor barna at jeg ikke har turt og gjort noe , griner hver natt for at jeg ikke har fått dem vekk enda 😥 men han truer meg hele tiden og jeg er livredd for  hva som kommer til og skje når jeg tar ungene med meg og drar 😣😣 Han er så SINNSYKT flink til og snakke for seg og er så sinnsykt snill, hyggelig, omgjengelig,  og alt ute blant folk også er han sååå stygg med kun meg. Jeg føler meg så mislykket og føler han gir meg skylda for alt. 

Kom deg til krisesenteret med barna så fort du kan. 

Det er ikke din feil. Det er ikke deg det er noe feil med.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kom deg til krisesenteret med barna så fort du kan. 

Det er ikke din feil. Det er ikke deg det er noe feil med.

Etter alle disse årene med nedlatende kommentarer og kjeft så tror man jo at man selv er problemet til slutt , han har psyket meg ned nok så nå må jeg bare gjøre noe 😔

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Etter alle disse årene med nedlatende kommentarer og kjeft så tror man jo at man selv er problemet til slutt , han har psyket meg ned nok så nå må jeg bare gjøre noe 😔

Jeg vokste opp i omsorgsvikt og skulle ønske noen hentet meg.. Om du ikke går så er det mulig det skjer med barna dine. Dine fortjener ett godt liv. Dette kommer til å ødelegge de.. Kom deg vekk og tenk på barns dine. Vet det ikke er lett. At han har psyket deg ut. Men du MÅ! Det kommer til å bli verre..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men det er du ikke. 
:klem:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg vokste opp i omsorgsvikt og skulle ønske noen hentet meg.. Om du ikke går så er det mulig det skjer med barna dine. Dine fortjener ett godt liv. Dette kommer til å ødelegge de.. Kom deg vekk og tenk på barns dine. Vet det ikke er lett. At han har psyket deg ut. Men du MÅ! Det kommer til å bli verre..

Det er akkurat det ! Jeg må vekk for ungenes skyld  , hater at jeg ikke har reist for lengst 7

AnonymBruker
Skrevet
pøbelsara skrev (Akkurat nå):

Se her:

http://www.krisesenter.com 

Ta kontakt og få råd av dem. 

sender deg en stor klem. :klem:

Skal ta kontakt med dem, tusen takk ❤

Skrevet

Krisesenter. Nå.

Du må komme deg vekk fra han, han er psyko.

AnonymBruker
Skrevet

Viss mulig, skaff lydopptak av et par eksempler først. Viss han er psykopat som kan sjarmere andre er det greit å ha bevis. Ellers stiller jeg meg i rekken av det de andre skriver, krisesenter. Lykke til. 

Anonymkode: e7b01...a07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert at du noengang kommer inn i huset igjen. Husk det når du drar så du får med deg ting❤️

Anonymkode: 34693...43f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...