Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri satt på vipper men kunne tenke meg å prøve bare for i sommer.  Skal til Spania i et par uker og det hadde vært deilig å slippe å styre med mascara.  Men jeg liker å bruke litt eyeliner ytterst.   Er det ok å fjerne forsiktig hvis en bruker q-tips?   Og hvordan er det med solkrem og svette??  Kjedelig hvis de er på halv 8 etter en uke.  Hvor lenge sitter de egentlig??  Har lyst på klassisk noe ala dette bare ikke fullt så lange.

Kan være et nærbilde av 1 person

Anonymkode: d7dd6...686

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La være, ser så dumt ut.

Mascara trenger du jo heller ikke.

Anonymkode: fb912...aa8

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

La være, ser så dumt ut.

Mascara trenger du jo heller ikke.

Anonymkode: fb912...aa8

Ignorert

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tåler ikke noe olje, så solkrem og sminkefjerner og eyelineren kan ikke inneholde det.

Sitter som regel pent i noen få uker før man trenger påfyll.

Ville heller gått for vippeløft med farge

Anonymkode: 0e39a...fc9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det tåler ikke noe olje, så solkrem og sminkefjerner og eyelineren kan ikke inneholde det.

Sitter som regel pent i noen få uker før man trenger påfyll.

Ville heller gått for vippeløft med farge

Anonymkode: 0e39a...fc9

Vippeløft trenger jeg ikke, mine er buede og ganske lange fra før.  Men de er tynne så jeg har liten effekt av farging. 

AnonymBruker
Skrevet

Solkrem uten olje, rense de med vipperens og børste de:) på meg holdt de seg fine til jeg skulle ha refill :) 

Anonymkode: e3596...5e1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker eyelinerblyant fra KvD og mine extensions holder i 4-6 uker før de blir såpass glisne at jeg må kompensere med mascara. 

Jeg er ikke flink til vask og rens. IKKE bruk q-tips eller bomull, det river alt rett av! 

Du kan bruke en myk sminkekost til rens, med miscellervannet til Garnier feks, eller vanlig såpe. Noe oljefritt. Det sa min tekniker til meg. Og mine holder 😃

Anonymkode: e5d92...741

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet fleste av mine vipper selv om jeg fikk dem fjernet proffesjonelt. Jeg tok tok mine på en populær proffesjonell plass.

Anonymkode: e1951...9a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg mistet fleste av mine vipper selv om jeg fikk dem fjernet proffesjonelt. Jeg tok tok mine på en populær proffesjonell plass.

Og synet mitt ble verre selv om ingenting kom i øyet. Det er cyanider i limen som går inn i blodet å påvirker synet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg fikk vippextensions så holdt de alltid rundt 4 uker. Noen ganger opptil 6 uker. Men det varierer litt utifra hvor flinke vippeteknikeren er. Hun første jeg gikk til var kjempeflink. Brukte lite lim og gav meg klassiske vipper. En vipp per vipp. Det så kjempefint ut og holdt leeenge. Men så gikk jeg til noen andre, hun hadde vist dårlig tid den dagen og gav meg en slags type volumvipp (3 vipper per vipp) og brukte for mye lim. Tror ikke de syltynne vippene mine tålte vekten så godt og da falt de av fortere.

Brukte både solkrem, svettet og hadde eyeliner og det gikk helt fint. Bare pass på å ikke få så mye av *Hva som helst* inni øynene. Jeg kunne fint bade i saltvann av og til med vippene på men prøvde egentlig å unngå å få vann i øynene ellers. Bare vær litt ekstra forsiktig så går det bra. :)

Anonymkode: 4de52...eab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...