Egenskap Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Når ble du forelsket? Hvordan utviklet kjærlighetsrelasjonen mellom dere? Hva var særtrekkene i personen du ble forelsket i? Hva er deres metode å bevare forelskelsen mellom dere?
Blåjojo Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Ble forelsket da jeg skjønte at han ikke bare var morsom, hyggelig å være sammen med og at vi hadde god sex. Han var i tillegg reflektert og klok og vi hadde noen helt utrolig fine samtaler. Vi bevarer forelskelsen ved å være bevisst på hvorfor vi valgte hverandre, sette av tid til bare oss selv, være litt borte fra hverandre slik at vi får kjenne på savnet, ha masse og god sex, samt være litt smågal og impulsiv i hverdagen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Det kom gradvis. Vi deler mange av de samme verdiene og holdningene. Kjemien mellom oss er veldig god! Han er et tvers gjennom godt menneske med masse omsorg for meg. Han er smart, har god humor, godt humør, er fornuftig osv.. Han viser masse kjærlighet og omsorg for hunden min fordi han vet at hun betyr masse for meg. Etter hvert som jeg begynte å se disse tingene, fulgte følelsene på. Jeg føler meg veldig heldig som har møtt en så fin mann ❤ Anonymkode: 71780...3e4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå