AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Spurte om hun var pen «njaa helt vanlig». Han sa at hun var ny, men at de ikke kjente hverandre så godt. Merkelig nok så sitter han på med hun hjem fra jobb ukentlig. Hun spør han ofte om tjenester utenom jobb. Jeg fant ut at han hadde spurt om de kunne gått tur sammen et par uker tidligere.(rett før vi ble sammen) Så de gikk en tur sammen. Dette var da liksom før hun begynte på jobben, så da kom det jo også frem at hun har jobbet der veldig lenge. For de ble kjent på jobben. Jeg er ikke sur for at han har vært interessert i noen på arbeidsplassen før meg. Det som irriterer meg er at han bare ikke kan bære ærlig! Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 6e200...ec0
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Jeg ville nok fulgt godt med, for dette er typisk sånn forhold utvikler seg. De er mye sammen, og han vet at det ikke er helt greit, derfor forteller han ikke. Vet hun at han har dame, eller holder han deg også skjult? Anonymkode: 96213...e94
Diskusjon69 Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Spurte om hun var pen «njaa helt vanlig». Han sa at hun var ny, men at de ikke kjente hverandre så godt. Merkelig nok så sitter han på med hun hjem fra jobb ukentlig. Hun spør han ofte om tjenester utenom jobb. Jeg fant ut at han hadde spurt om de kunne gått tur sammen et par uker tidligere.(rett før vi ble sammen) Så de gikk en tur sammen. Dette var da liksom før hun begynte på jobben, så da kom det jo også frem at hun har jobbet der veldig lenge. For de ble kjent på jobben. Jeg er ikke sur for at han har vært interessert i noen på arbeidsplassen før meg. Det som irriterer meg er at han bare ikke kan bære ærlig! Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 6e200...ec0 For meg høres det ut som han har en ting for henne enda, ikke sikkert hun ser på det på samme måten. Det lover derimot ikke godt for fremtiden når dere kanskje ikke har det så bra en periode og hun er der for å "trøste" han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå