Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Har aldri opprettet ett innlegg her før. Er en gutt på 20 år som har snakket med ei jente  i snart 7veker. Vi møttes først på fest der det ble en one night stand, før jeg 2 veker etter pulte henne igjen og da på det jeg trudde va en one night sand. Fikk henne denne kvelden på snap, første veka var det lite meldinger. Denne veka pulte jeg også en annen jente som jeg nå anger veldig på. Jeg og den jenta som jeg fikk på snap har snakket veldig mye i nå 6 veker, det inneholder lite tørsnapping, vi snakker om alt og ingenting. Jeg synt det er en av de beste relasjonene jeg har hatt på lenge. Hun fikk vite om hun andre jenten jeg pulte med en gang, før verken jeg heller hun såg på oss som noe eksklusivt. I det siste har jeg begynt å ut vikle følelser for denne jenten, noe som førte til at jeg lørdag spurte om hun ville finne på kvelden, dette sa hun at hun kanskje hadde lyst til. MERK før dette har vi hatt ein veldig god Tone med mye snakking, og veksling av bilder der man er lettkledd og prøver å se litt fin ut. Etter at jeg spurte henne om in ville finne på noe var hun care hele dagen, å dagen etter lot hun være å opne sneppen min på 24 timer, og viker fortsatt relativt care. Jeg bare lurer på om løpet faktisk er kjørt eller om jeg kan gjøre noe for å møtest? da jeg virkelig har begynt å like denne jenten!

har hun fått kalde føtter?

Anonymkode: 4daa7...f85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det virker ikke som hun er så veldig interessert, dessverre.

At du lå med en annen jente er heller ikke så lurt, det ville i hvert fall fått meg til å tenke at du ikke er spesielt interessert i akkurat meg. Hvis man er veldig interessert i en bestemt person, så går man ikke og ligger med andre.

Du får gi det litt tid, så møter du henne på fest eller noe, og dere kan snakke litt om det som skjedde. Men det er viktig at du ikke roter rundt i mellomtiden, da spolerer du i hvert fall alle sjanser.

Anonymkode: 2a78e...922

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortelle at du lå med en annen?! Det er info som ikke er relevant for noen da dere ikke var eksklusive uansett

Anonymkode: c6a60...a35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...