AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 For 1 år siden så var det et reir i treet utenfor blokka mi. Der falt en kråke ned litt for tidlig, og den ble nabolagets nye kjendis. Det var noe galt med han, han var kompakt som en ball og gikk rart. Ikke kunne han fly. Naboene satte ut fugle mat til han og han bodde i krattet rett ved. Mirakuløst overlevde han den sommeren og lærte seg å fly en gang i vinter. Nå klarer han seg selv. Han blir litt mobbet av de andre kjærene, men han dilter etter de. Han er fortsatt like kompakt og rund. Men… på morgningen, rundt kl 6-7 tiden, så sitter han alltid i det treet han en gang var et egg. Hver sabla dag. Prater og prater. Det er søte lyse lyder, til totalt skriking. Igjen og igjen. Han er som blokkas hane. Har jeg noen rettigheter? Han har det jo bra og klarer seg fint, så vi kan jo ikke fjerne han heller…. Får dårlig samvittighet av å bli så irritert på det litt merkelige dyret, men igjen så vil jeg sove også. Anonymkode: db5da...b77 2
Alleah Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 (endret) Styret i blokka? Endret 5. juni 2022 av Alleah
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Nå ble jeg litt bekymret for at jeg kanskje ikke gjør noe jeg burde gjort, for fuglen sin del? Burde den ha hatt en tur til veterinæren? ts Anonymkode: db5da...b77 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Nå ble jeg litt bekymret for at jeg kanskje ikke gjør noe jeg burde gjort, for fuglen sin del? Burde den ha hatt en tur til veterinæren? ts Anonymkode: db5da...b77 Nå er du stuptrett og overtenker. Kråka har det helt sikkert fint. Kjøp deg sov i ro på tirsdag og putt i ørene. Anonymkode: b95b4...fde 2 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nå er du stuptrett og overtenker. Kråka har det helt sikkert fint. Kjøp deg sov i ro på tirsdag og putt i ørene. Anonymkode: b95b4...fde Haha ja kanskje det 😊 må jo prøves! Hvor får man tak i sov i ro? ts Anonymkode: db5da...b77
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Kråke eller skjære? Du sier begge deler. Anonymkode: eddf1...557
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 Vedder en tusenlapp og to på at det er ei skjære og ikke kråke. Skjærenes (u)lyder skjærer gjennom marg og bein. Som boring i asfalt, høytrykksspyler og 17-mai leker på en gang🤯😆 Anonymkode: 1429c...ca5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 Gi den mat, så roer den seg. Hvis den er vant til at folk i blokka satte ut mat til den, kan det være skrik for å prøve å oppnå å få mat. Det kan også være at den advarer mot noe. Kan være katt i nærheten, eller andre rovdyr. Vi må tåle at det er lyder rundt oss fra dyr. Anonymkode: 4f158...27f 1 1
Maestro Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 Hadde håpet at katten min tok seg av den saken 😂
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 Voks''pluggene' ' man får kjøpt på apoteket. Sover som en stein Anonymkode: d2b78...560
Elaine Marley Skrevet 5. juni 2022 #11 Skrevet 5. juni 2022 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov og svar til dette. Elaine Marley, mod.
mingus Skrevet 5. juni 2022 #12 Skrevet 5. juni 2022 Der den en gang var et egg 🤣 så søtt 💕 vi har en urokråke utafor her selv, eller skjære. Rakakakaka sier den hver morgen. Og katten svarer og uler som en ulv etter den. Jeg blir gal men de holder munn til slutt. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå