Akryl Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 På jobben har en av aksjonærens datter begynt som leder. Hun er mye yngre og student også. Var med kjæresten på senteret og møtte tilfeldigvis hun. Hun ga meg instruks foran min kjæreste, og ba meg hente mobilen hennes fra bilen. Jeg følte meg ydmyket av flere grunner. At det skjedde foran kjæreste og at hun med så selvtillit gir meg slik instruks på fritiden. Siden jeg ville ikke bli ydmyket foran kjæresten, så reagerte jeg med å si "det klarer du selv" og hun så rart på meg. Hvordan ville dere ha reagert? Er litt bekymret siden de snakket om fusjon og da kan jeg kanskje bli nedbennaet 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Skjønner ikke hva som faktisk skjedde på det senteret. Hvor var bilen med tlf? Hvorfor skulle du hente for henne? Anonymkode: 5e45f...e66 14
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Står du her , utenom arbeidstid , og beordrer meg til å utføre personlige oppgaver for deg??! Eller noe lignende hadde jeg svart på noe slikt. Også hadde jeg gått til din sjef (hennes far) på jobb og sagt hva som skjedde og også fortalt at slikt vil jeg ikke finne meg i , og noe kanskje bør ta en samtale med datteren og fortelle henne hva arbeidskontrakt betyr . Det er så hysteriskt frekt at jeg nesten ikke har ord , at hun mener hun kan be deg på fritiden om å gjøre slike ting for henne. Til og med i arb.tiden kan hun hente sin egen telefon . Stillingsbeskrivelsen din innebærer vel ikke at du er hennes personlige assistent ? Anonymkode: 41d66...085 12 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Du har å ADLYDE sjefen din. Ellers må du forvente å få sparken. Anonymkode: 96e5d...1f3
Kratt_ Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 Bra svart av deg, ts! 😊 Hun så nok rart på deg fordi hun ikke forventa det svaret. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Hva er stillingen din, arbeidsbeskrivelsen og arbeidstiden din? Ville henvist til denne ved en slik beordring. Evt forklart at det blir veldig dyrt med helgetillegg og påbegynt time Anonymkode: e169e...3b8
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 Om dette er sant, så har hun gått langt utover hva som er akseptabelt. Dette bør du ta opp med ledelsen på jobb, eventuelt igjennom HR. Om hun nekter for å ha gjort noe sånt, har du kjæresten din som vitne. Og for de som mener dette er trolle-innlegg; jeg er ikke forundret om dette er sant. Det finnes mange sære og rare mennesker, med et imponerende merkelig verdensbilde. Anonymkode: 220e3...830 2
Akryl Skrevet 5. juni 2022 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Står du her , utenom arbeidstid , og beordrer meg til å utføre personlige oppgaver for deg??! Eller noe lignende hadde jeg svart på noe slikt. Også hadde jeg gått til din sjef (hennes far) på jobb og sagt hva som skjedde og også fortalt at slikt vil jeg ikke finne meg i , og noe kanskje bør ta en samtale med datteren og fortelle henne hva arbeidskontrakt betyr . Det er så hysteriskt frekt at jeg nesten ikke har ord , at hun mener hun kan be deg på fritiden om å gjøre slike ting for henne. Til og med i arb.tiden kan hun hente sin egen telefon . Stillingsbeskrivelsen din innebærer vel ikke at du er hennes personlige assistent ? Anonymkode: 41d66...085 Jeg er ikke personlig assistent. Det er hun som nylig har kommet og viser sin ego. Hennes far er aksjonær og sitter i styret langt oppe. Han når jeg ikke. Hun sosialiserer naturligvis mye med toppledelsen.
Akryl Skrevet 5. juni 2022 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du har å ADLYDE sjefen din. Ellers må du forvente å få sparken. Anonymkode: 96e5d...1f3 Er redd for de skal bli kvitt meg i fusjon.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 Akryl skrev (2 minutter siden): Er redd for de skal bli kvitt meg i fusjon. Men er du avhengig av denne jobben? Anonymkode: 220e3...830
Akryl Skrevet 5. juni 2022 Forfatter #11 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om dette er sant, så har hun gått langt utover hva som er akseptabelt. Dette bør du ta opp med ledelsen på jobb, eventuelt igjennom HR. Om hun nekter for å ha gjort noe sånt, har du kjæresten din som vitne. Og for de som mener dette er trolle-innlegg; jeg er ikke forundret om dette er sant. Det finnes mange sære og rare mennesker, med et imponerende merkelig verdensbilde. Anonymkode: 220e3...830 Nettopp det jeg mistenker at hun ønsker å bli kvitt meg. Hun har vært frekk mot meg.
PITTY Skrevet 5. juni 2022 #12 Skrevet 5. juni 2022 Neste gang må du nok forvente å hente dass-papir til henne. Slik er det å være nederst på rangstigen...🤢
Akryl Skrevet 5. juni 2022 Forfatter #13 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er du avhengig av denne jobben? Anonymkode: 220e3...830 Har jo lønn jeg er fornøyd med og har faste utgifter. Klart jeg er avhengig. Jeg hadde mye innflytelse på jobben før hun kom og begynte å styre mye som egenrådig person
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #14 Skrevet 6. juni 2022 Men følg med nestegang hun er på jobb. Hun kommer til å finne på tulleoppgaver til deg. Anonymkode: 6b4d3...8cf
Rhodiola Skrevet 6. juni 2022 #15 Skrevet 6. juni 2022 Tråden er ryddet for avsporing, latterliggjøring og siteringer av slettede innlegg. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå