AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Han tar hodet ned i enten dyne eller pledd og gråter. Tydelig lys gråte stemme/ klump i halsen. Så sier jeg noe han enten blir provosert av eller har en direkte reaksjon på, han ser opp og har normal stemme på 1 sekund. Så ser han litt overraska ut, og tar hodet ned og fortsetter med denne gråt kvalte stemmen. Anonymkode: b124e...931 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Han har forresten ingen tårer når han ser opp ts Anonymkode: b124e...931
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Han tar hodet ned i enten dyne eller pledd og gråter. Tydelig lys gråte stemme/ klump i halsen. Så sier jeg noe han enten blir provosert av eller har en direkte reaksjon på, han ser opp og har normal stemme på 1 sekund. Så ser han litt overraska ut, og tar hodet ned og fortsetter med denne gråt kvalte stemmen. Anonymkode: b124e...931 I hvilke situasjoner gjør han det? Prøver du å provosere han med det du sier? Har han provosert deg eller forsøkt å skape en krangel først? Jeg tror du må komme med litt mer info eller et eksempel. Anonymkode: f8bd5...520
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Det skjer i krangel. Eller at han har gjort noe jeg ikke respekterer… Han: «unnskyld, unnskyld 🥲» Meg: «joda, men jeg setter ikke pris på at du gjør sånn og sånn» Han: (ser opp og vanlig stemme) «nei, det var sånn og sånn» (bøyer seg ned og gråtkvalt stemme «kan du tilgi meg?» Det skjer altså når han diskuterer på detaljer i det jeg reagerer på. Han korrigerer meg, fordi vi er jo egentlig uenige om situasjonen ts Anonymkode: b124e...931
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 Eller ikke uenige om situasjonen, kan være detaljer som at 3 meldinger ble sendt istedenfor 5 (fiktivt eksempel) ts Anonymkode: b124e...931
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Eller som detaljer som at klokka var 4 og ikke 6 ts Anonymkode: b124e...931
Gjest Made4u Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 Har vanskelig for å se for meg og å skulle forstå en som gråter når dere krangler, hva som er årsaken til det aner jeg ikke da selv har jeg aldri hatt behov for det, jeg hadde definitivt tenkt mitt om en mann dersom han skulle holde på slik. Anser det som høyst unormalt reaksjonsmønster, men kan som sagt ikke svare på hva det kan skyldes.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 Om han ikke virkelig gråter, men fake-gråter som dette kan virke som, så er det manipulasjon ja. Eller i minste fall en svært usunn måte å diskutere på. Han har nok lært at når han bare ‘gråter’ under en krangel, da er det ikke lov for den andre å være sint. Han slipper også helt å måtte egentlig møte deg og din reaksjon på det som har skjedd. Ved å legge seg liksom-flat avskjærer han deg for å uttrykke dine følelser og reaksjoner - og ikke minst - han slipper å forholde seg til dem. Anonymkode: 2e551...e60 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 Hvis det TS skriver er hele historien så er det manipulering ja. Hvis han bare oppfører seg sånn og nekter å ha en samtale så fuck it, ta et bilde av han når han gråter og send det til vennene hans og skriv at det er sånn han er når han ikke får viljen sin. Da er kanskje forholdet over, og det er kanskje like så greit, men da ser andre også hvordan han er. Anonymkode: f8bd5...520 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 Er det kjæreste eller et barn? Anonymkode: 4f6cb...f90 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #11 Skrevet 5. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis det TS skriver er hele historien så er det manipulering ja. Hvis han bare oppfører seg sånn og nekter å ha en samtale så fuck it, ta et bilde av han når han gråter og send det til vennene hans og skriv at det er sånn han er når han ikke får viljen sin. Da er kanskje forholdet over, og det er kanskje like så greit, men da ser andre også hvordan han er. Anonymkode: f8bd5...520 Jeg husker en tidligere venn snakka så mye dritt om hvor fæl dama hans var og vi trodde han jo siden han var en venn. Helt til vi var på camping og faktisk så dem krangle. Han hadde fått oss til å tro at dama hans var skurken i nesten to år men når vi så det så skjønte vi at han bare var skikkelig dust mot henne. Hele guttegjengen ba henne om unnskyldning og overtalte henne til å slå opp siden det vi misforsto som at hun var slem var at han hadde brutt henne ned så langt at hun ikke klarte å snakke for seg lenger. Alle stilte opp for henne og ba han bare dra til faens helvete for man gjør ikke sånt mot noen. Han mente jo at vi tok feil men vi var flere som så hersketeknikken hans. Vi er ikke venner med han lenger. Det var litt morsomt når hun fortalte at hun hadde fått seg ny kjæreste. Vi var 8 stk som møtte nye typen og sa at hvis han ikke behandlet henne bra så fikk han med oss å gjøre. De er nå gift, har to barn, hus og har det kjempebra. Han fyren bor alene og er deprimert etter hva jeg har hørt. Tilpass for han. Anonymkode: f8bd5...520 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #12 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han tar hodet ned i enten dyne eller pledd og gråter. Tydelig lys gråte stemme/ klump i halsen. Så sier jeg noe han enten blir provosert av eller har en direkte reaksjon på, han ser opp og har normal stemme på 1 sekund. Så ser han litt overraska ut, og tar hodet ned og fortsetter med denne gråt kvalte stemmen. Anonymkode: b124e...931 En sånn "mann" hadde jeg ikke klart å forholde meg til... Anonymkode: 6b3f0...f3a 4
Jordbæra Skrevet 5. juni 2022 #13 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det skjer i krangel. Eller at han har gjort noe jeg ikke respekterer… Han: «unnskyld, unnskyld 🥲» Meg: «joda, men jeg setter ikke pris på at du gjør sånn og sånn» Han: (ser opp og vanlig stemme) «nei, det var sånn og sånn» (bøyer seg ned og gråtkvalt stemme «kan du tilgi meg?» Det skjer altså når han diskuterer på detaljer i det jeg reagerer på. Han korrigerer meg, fordi vi er jo egentlig uenige om situasjonen ts Anonymkode: b124e...931 Sånn gjør 4 åringen min også, er din 4 år? 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #14 Skrevet 6. juni 2022 Krangler dere om hvor mye klokka er?? 🤔 Anonymkode: 180a8...167 1
NiceOrNothing Skrevet 6. juni 2022 #15 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 2.30): Han tar hodet ned i enten dyne eller pledd og gråter. Tydelig lys gråte stemme/ klump i halsen. Så sier jeg noe han enten blir provosert av eller har en direkte reaksjon på, han ser opp og har normal stemme på 1 sekund. Så ser han litt overraska ut, og tar hodet ned og fortsetter med denne gråt kvalte stemmen. Anonymkode: b124e...931 Man-baby som sutrer når han ikke får medhold tenker jeg . Han er nok ikke smart nok til å forstå at han manipulerer .
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #16 Skrevet 6. juni 2022 Ja det er manipulering. Anonymkode: 4d7a6...097
SaySomething Skrevet 6. juni 2022 #17 Skrevet 6. juni 2022 Tror nesten jeg hadde begynt å le om min mann hadde gjort noe sånt 🙊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå