AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Jeg er i begynnelsen av 20-årene. For noen uker siden så jeg verdens kjekkeste fyr, i nærheten av Oslo S.Fikk øyekontakt med han på avstand, og vi smilte til hverandre, gikk ikke bort, da jeg ofte er sjenert, edru. Ville ikke forstyrre han, pga han var opptatt med ting, med de andre kollegaene sine på stedet. Sliter i ettertid med å glemme han, følte på gnisten, og ble glad da han så på meg og. Og ikke sett mere til han i ettertid.... men sykt lei av tinder, og vil møte folk irl og ikke bare på tinder.har prøvd å se om vi har fellesvenner elns, men nei. Så er ganske så frustrert.... vil alltid ha de jeg ikke kan få. Klarer ikke å glemme det smilet og den veltrent kroppen hans!! Anonymkode: a5c66...963 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er i begynnelsen av 20-årene. For noen uker siden så jeg verdens kjekkeste fyr, i nærheten av Oslo S.Fikk øyekontakt med han på avstand, og vi smilte til hverandre, gikk ikke bort, da jeg ofte er sjenert, edru. Ville ikke forstyrre han, pga han var opptatt med ting, med de andre kollegaene sine på stedet. Sliter i ettertid med å glemme han, følte på gnisten, og ble glad da han så på meg og. Og ikke sett mere til han i ettertid.... men sykt lei av tinder, og vil møte folk irl og ikke bare på tinder.har prøvd å se om vi har fellesvenner elns, men nei. Så er ganske så frustrert.... vil alltid ha de jeg ikke kan få. Klarer ikke å glemme det smilet og den veltrent kroppen hans!! Anonymkode: a5c66...963 Det var hyggelig å se deg og😉 Anonymkode: 57228...2dd
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Men hvordan i alle dager skal du finne han igjen? Anonymkode: 305d1...d4a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Du så ham EN gang og føler det sånn? Du er besatt ja, les deg opp om limerence Anonymkode: 135a4...259 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 Du får vel prøve å gå tilbake og se om du ser ham en gang til? Det skader jo ikke...kan hende han er der hver dag. Anonymkode: 3aa7e...b55
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Men! Er det han du eventuelt vil ha eller kroppen hans? Anonymkode: 3aa7e...b55
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det var hyggelig å se deg og😉 Anonymkode: 57228...2dd 😅you remember me altså? Anonymkode: a5c66...963
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du får vel prøve å gå tilbake og se om du ser ham en gang til? Det skader jo ikke...kan hende han er der hver dag. Anonymkode: 3aa7e...b55 Nei, treffer han nok ikke igjen, dette var i forbindelse med en hendelse.Han er politi.... Anonymkode: a5c66...963
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #9 Skrevet 6. juni 2022 I slike situasjoner velger jeg å la det bli opp til universet. Noen ganger treffer man plutselig på samme person igjen, andre ganger ikke. Gjerne når du minst forventer det. Om du ser han igjen, vet du hva du skal gjøre. Møter du han ikke, er det ikke ment to be. Anonymkode: 54129...c8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå