Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som er ekstremt nyskjerrig. Hun vil vite alt. 
For noen uker siden døde ei jeg kjenner i ei ulykke. Slektning. 
Hun bodde 4 timer unna her vi bor. Fortalte til venninnen min hva som har skjedd. Det eneste hun klarte å komme med var: hva heter hun.. 

Kun for å snoke på Facebook og se hvem det er, se på bilder osv. Slik er hun alltid. 
Hun kjenner ikke henne og vet ikke hvem hun er. Istedet for å støtte meg så vil hun kun ga navnet for å sitte å grave. 
Jeg sa jeg ikke ville gå ut med navnet hennes da det ikke er blitt offentliggjort i mediene enda. Da ble hun sur. 

Anonymkode: c6e3e...683

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I alle dager... Det er ikke noe rart at hun spurte om navnet når du fortalte hva som hadde skjedd. Det er helt naturlig. Hun viser interesse for det du forteller til henne.

Rart at du kaller henne for venninne når du virker så fiendtlig innstilt overfor henne. Grunnen til at hun reagerte på deg, og ble "sur", er at du prøver å være så hemmelighetsfull etter at du har fortalt om slektningen din. Du kunne vel bare holdt tett om det hvis det skal være så hemmelig.

Anonymkode: 5690e...3ad

• Liker 4
Skrevet

Viss jeg får opp navn til folk som dør unge, i eks VG. Så sjekker jeg de på Facebook. Uff🫣 Men, jeg liker og se hvem de var. Sær greie. 

Men litt sketchy, å hive seg rundt på Facebook istedenfor og være støttende til deg da

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har ei venninne som er ekstremt nyskjerrig. Hun vil vite alt. 
For noen uker siden døde ei jeg kjenner i ei ulykke. Slektning. 
Hun bodde 4 timer unna her vi bor. Fortalte til venninnen min hva som har skjedd. Det eneste hun klarte å komme med var: hva heter hun.. 

Kun for å snoke på Facebook og se hvem det er, se på bilder osv. Slik er hun alltid. 
Hun kjenner ikke henne og vet ikke hvem hun er. Istedet for å støtte meg så vil hun kun ga navnet for å sitte å grave. 
Jeg sa jeg ikke ville gå ut med navnet hennes da det ikke er blitt offentliggjort i mediene enda. Da ble hun sur. 

Anonymkode: c6e3e...683

Men du visste vel at hun var ei som snoker i alt mulig rart, så hvorfor fortalte du henne noe?

AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (8 timer siden):

Viss jeg får opp navn til folk som dør unge, i eks VG. Så sjekker jeg de på Facebook. Uff🫣 Men, jeg liker og se hvem de var. Sær greie. 

Men litt sketchy, å hive seg rundt på Facebook istedenfor og være støttende til deg da

Det pleier jeg også å gjøre. Jeg synes at det er litt fint at det går an å sjekke sånt nå. Da blir de liksom mer enn bare et navn, hvis man ikke kjente de fra før av.

Men synes det er veldig spesielt at navnet var viktigere enn å vise støtte, for hun venninna til ts… Høres ikke ut som at hun er en veldig god venn.

Anonymkode: 9b1fc...39f

AnonymBruker
Skrevet

nysgjerrig 

Anonymkode: 98eed...49e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slike folk er gribber som fråtser i andres ulykke og elendighet. Det er også slike folk som står å filmer ulykker for å legge ut på sosiale medier, eller for å ha på mobilen for å vise til andre at " jeg var der det skjedde noe forferdelig"!

Anonymkode: 78df1...fc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...