Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han sier det ikke hjelper. Han sier det er dyrt og hvorfor bruke penger på noe som ikke funker. Han har bare prøvd billig produkter fra butikken. Han gidder ikke gi opp noe i økonomien for deo. 

Han mener det ikke hjelper, for han lukter svett hele tiden uansett. Men han vasker sjeldent klær, og noen av klærne har hatt flekker så lenge at ikke noen klarer fjerne de. Men han ser ikke vitsen med å kjøpe nytt, for det blir jo bare flekker på de også. 

Penger går heller på gaming, takeaway, poker, redbull, hasj og røyk. 

Leiligheten ellers ser ut som et takras. Det er matrester og hasj/tobakk søl over alt. Det lukter stramt. Gulvet blir brukt som oppbevarings plass, da han ikke ser vitsen med å kjøpe møbler, for det koster penger. Han tjener ok, men pengene går vekk på tull og inkasso trekk på lønn. Forsover seg ofte til jobben. Kjører en elsparkesykkel, for det er for dyrt å ta lappen og ha bil. Skjønner ikke vitsen med den nye loven ang ansvarsforsikring og det gjør han sint. 

Hva syntes/tenker du om denne mannen?

Anonymkode: 8e66c...9c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle egentlig bare skrive om deo problematikken, men ble litt revet med

ts

AnonymBruker
Skrevet

Er dette kjæresten din? Hvis ja, why?

Anonymkode: f4893...a68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

🤮

Anonymkode: 6edb4...838

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en som ikke har boevne. Hadde ikke involert meg med en slik person.

Anonymkode: 3b21b...d78

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dette kjæresten din? Hvis ja, why?

Anonymkode: f4893...a68

Eks. Skjønner ikke hva jeg drev med 🙄 trengte litt sympati på at han ikke var bra for meg 😅 Jeg vet ikke hva jeg drev med jeg. Tenke han var snill? 🤦🏻‍♀️

🤮

Anonymkode: 6edb4...838

Jepp. Jeg og! 

ts

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres ut som en som ikke har boevne. Hadde ikke involert meg med en slik person.

Anonymkode: 3b21b...d78

Der har du helt rett! Han ble kastet ut av sin forrige leilighet grunnet fukt skader. Huseieren sa det var fordi det var for mye ting som lå rundt, og han er fortsatt drit sur for det og mener huseier var kontrollerende og kjip. 

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Deo er vel det minste problemet med han.

Anonymkode: 07223...bc8

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Deo er vel det minste problemet med han.

Anonymkode: 07223...bc8

Hahah ja faktisk 😂😂

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sier det ikke hjelper. Han sier det er dyrt og hvorfor bruke penger på noe som ikke funker. Han har bare prøvd billig produkter fra butikken. Han gidder ikke gi opp noe i økonomien for deo. 

Han mener det ikke hjelper, for han lukter svett hele tiden uansett. Men han vasker sjeldent klær, og noen av klærne har hatt flekker så lenge at ikke noen klarer fjerne de. Men han ser ikke vitsen med å kjøpe nytt, for det blir jo bare flekker på de også. 

Leiligheten ellers ser ut som et takras. Det er matrester og hasj/tobakk søl over alt. Det lukter stramt. Gulvet blir brukt som oppbevarings plass, da han ikke ser vitsen med å kjøpe møbler, for det koster penger. Han tjener ok, men pengene går vekk på tull og inkasso trekk på lønn. Forsover seg ofte til jobben. Kjører en elsparkesykkel, for det er for dyrt å ta lappen og ha bil. Skjønner ikke vitsen med den nye loven ang ansvarsforsikring og det gjør han sint. 

At du knapt kunne gravd lenger ned i søppel sekken for å hale opp denne lekkerbisken.

Jeg må spørre, hva i allverden er det han bringer til bordet, for noe må det være.

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (1 minutt siden):

At du knapt kunne gravd lenger ned i søppel sekken for å hale opp denne lekkerbisken.

Jeg må spørre, hva i allverden er det han bringer til bordet, for noe må det være.

Lekkerbisken 🤣 Det var gøy

Jeg trodde han var snill…. Møtt så mange drittsekker. Men han her var bare tafatt og konfliktsky. 

ts

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Lekkerbisken 🤣 Det var gøy

Jeg trodde han var snill…. Møtt så mange drittsekker. Men han her var bare tafatt og konfliktsky. 

ts

Men tente du egentlig på han? Virker som du bare tok han for du var lei av å bli skuffa av de du egentlig liker.

Var jeg kvinne ville jeg brukt mer tid på å teste ut mannfolk, før jeg innvolverte meg for mye, liker de ikke å ta det litt rolig, er de ikke noe å samle på uansett.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (6 minutter siden):

Men tente du egentlig på han? Virker som du bare tok han for du var lei av å bli skuffa av de du egentlig liker.

Var jeg kvinne ville jeg brukt mer tid på å teste ut mannfolk, før jeg innvolverte meg for mye, liker de ikke å ta det litt rolig, er de ikke noe å samle på uansett.

I starten så var han bare hos meg. Så tok litt tid før jeg fikk se leiligheten hans. 

Jeg tente vell ikke på han direkte, men jeg tente vell på lovnader om at han skulle være en trygg mann for meg! Herregud så flaut å skrive og tenke tilbake på nå!! Huff 🙈 Jeg var helt blind. 

Det siste rådet ditt har jeg skjønt er veldig viktig! Jeg skal ta meg god tid neste gang, for jeg hopper ALT for fort inn i relasjoner 

ts

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

I starten så var han bare hos meg. Så tok litt tid før jeg fikk se leiligheten hans. 

Jeg tente vell ikke på han direkte, men jeg tente vell på lovnader om at han skulle være en trygg mann for meg! Herregud så flaut å skrive og tenke tilbake på nå!! Huff 🙈 Jeg var helt blind. 

Det siste rådet ditt har jeg skjønt er veldig viktig! Jeg skal ta meg god tid neste gang, for jeg hopper ALT for fort inn i relasjoner 

ts

Om en skal innlede et seriøst forhold er det viktig å sjekke ikke bare han, men hvordan ting er rundt han. Hvordan er vennene hans? hvordan er famillien / stemningen med han og famillien. For ikke å snakke om jobb/skole status, rus misbruk osv.

Ta seg god tid er viktig :-).

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (38 minutter siden):

Om en skal innlede et seriøst forhold er det viktig å sjekke ikke bare han, men hvordan ting er rundt han. Hvordan er vennene hans? hvordan er famillien / stemningen med han og famillien. For ikke å snakke om jobb/skole status, rus misbruk osv.

Ta seg god tid er viktig :-).

Du har veldig rett. Jeg skal ta meg god tid. Smart det å faktisk sjekke ut ting rundt han også, ikke bare selve fyren! Orker hvertfall ikke rusmisbruker en gang til 😅

ts

AnonymBruker
Skrevet

Du laget en tråd om denne fyren for noen uker siden, og da var du også enig i at han ikke var noe å samle på.

Nå holder du på med ham fremdeles?? Eller er dette bare noe tøv du finner på?

Anonymkode: 283ed...0b2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tips han om å ta Botox i armhulene. Da svetter han mye mye mindre. Du får evt kjøpe det i gave til han😅🙈

Anonymkode: 40e8c...a17

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tips han om å ta Botox i armhulene. Da svetter han mye mye mindre. Du får evt kjøpe det i gave til han😅🙈

Hun har både i denne og i den forrige tråden fortalt at han lever i en svinesti, så dette med deodoranten er kun en mikroskopisk del av det hele. Fyren er ingenting å samle på.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du laget en tråd om denne fyren for noen uker siden, og da var du også enig i at han ikke var noe å samle på.

Nå holder du på med ham fremdeles?? Eller er dette bare noe tøv du finner på?

Trengte mer sympati. Om jeg husker rett, så hadde jeg ikke slått opp enda på den forrige tråden 🙈 men var på vei til det

Det er slutt! Heldigvis! 
ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det tror jeg ikke han vil bruke så mye penger på, og han er den dag i dag min eks 😅 Får håpe hans nye dame kommer på det og vil gi han det i gave 🙈

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...