Gå til innhold

Har du noen gang opplevd drøyt dårlig service?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang opplevd hårreisende dårlig service, ved besøk/kontakt med en bedrift hvor dette står i sentrum? 

Anonymkode: 14439...45c

AnonymBruker
Skrevet

Mange ganger. Jeg var på roadtrip og stoppet for mat i restauranten til et hotell. Fikk en halvfrossen burger med et mellomlangt sort hår i, og da jeg klaget så ble jeg beskyldt av servitøren for å ha plantet det der for å sverte dem, og at det var mitt eget hår. Jeg er blond, kan ikke være mitt. Nei, da var det reisefølget mitt sitt. Han var skinhead...

Dro på et pizzasted som skulle være the shit i denne byen. Vi var 2 par i lokalet, og vi ventet nesten en time på pizza, og når vi fikk den fikk både vi og det andre paret feil pizza(vi hadde ikke en gang fått hverandres pizza ved en feil). Klaget til servitøren som da sa at ja, men nå var den kommet på bordet så nå måtte vi bare ta til takke med den.

Var inne på en stoffbutikk, var fremst i en kø som strakte seg gjennom halve butikken. Bak kassa står to damer, en holder oppe en pose, andre pakker oppi diverse småtteri mens de prater. De starter så på en ny pose, køen vokser. Plutselig ser den ene opp og spør Å, eh, står du her for å betale? Nei, hva faen tror du jeg står rett fremfor disken.

Nykjøpt leilighet, ringte rørlegger for blandebatteriet var gåent og litt for kronglete å bytte selv. Kommer en kar som hverken snakker norsk eller engelsk, går inn, renser sluket, forsøker å dra, peker og gestikulerer for at det er blandebatteriet(de skulle ha med seg ble jeg forsikret på telefon). Han justerer så opphenget til dusjhodet og forsøker å dra igjen. Stopper ham, ringer til firmaet, gir telefonen til rørleggeren og de brøler til hverandre på polsk(?), og han skifter så omsider batteriet. Når regningen kommer så skal de ha betalt for slukrensken og opphenget, for de hadde tross alt gjort det og... De hadde masse gode reviews på nett så jeg vetta faen.

Anonymkode: 0606f...7e4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Nei stortsett ikke og jeg tror en skal være litt spesiell som person om en ofte er utsatt for håreisende dårlig kundeservice

Anonymkode: 40b96...06f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, på NAV.

Anonymkode: ebb65...83e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Skomaker og Western Union. 

Anonymkode: 8fec6...6fe

AnonymBruker
Skrevet

Power trenger vel ikke å si mer.

Anonymkode: 8fd06...e78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/5/2022 at 12:48 AM, AnonymBruker said:

Har du noen gang opplevd hårreisende dårlig service, ved besøk/kontakt med en bedrift hvor dette står i sentrum? 

Elkjøp ødela kjøkkenet mitt og brukte over et år på å ordne opp.

Talkmore sletta saldoen på kontantkortet mitt og skyldte på meg og eller banken min. Kundebehandlere i flertall nekta for at jeg hadde fylt på penger innen 12 mnd-fristen helt til jeg påpekte at de kanskje ikke hadde tilgang til å se alle transaksjoner og ba en med tilgang sjekke om ikke de hadde fått pengene mine og hva som hadde skjedd med dem. Det viste seg at pengene mine hadde gått til akkurat det jeg hevdet, og at saldoen min ikke skulle vært sletter. Så det løste seg hvertfall tilslutt.

Anonymkode: c04e0...5c4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, på NAV.

Anonymkode: ebb65...83e

Man er på sett og vis ikke kunde der. Man betaler jo ikke noe, men ber om noe. de burde være hyggelige likevel. Men jeg forventer mye mer av en butikk der man faktisk vil betale/kjøpe varer av dem. 

Anonymkode: 5c8b9...8a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett hver gang jeg har vert innom en power butikk eller en peppes restaurant. 

Anonymkode: fb77c...081

AnonymBruker
Skrevet

Da big horn var på Hamar. Fikk elendig service,  satt lenge og ventet på regning, servitør var ingen steder, og vi ble plassert lengst inn i en krok så så ikke hele lokalet.

Gikk så til kassen og sa vi måtte dra, vi hadde en avtale og ville betale. Servitøren ble stresset, så kom sjefen og hjalp henne. Så sa han frekt og overlegent at vi burde ha sittet og ventet ved bordet, for det er slik de gjør det. Men wtf da, når vi blir glemt risikerer vi å sitte til stengetid da. Arrogant, lyshåret svenskejævel. Så fikk vi betale og ble bedt om å legge inn tips, de syntes de fortjente det. Det fikk de ikke. Frekke jævel.

Anonymkode: 2b223...00d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Komplett. Det var en reklamasjonssak som gikk til helvete. Tør ikke skrive mer, for da kommer vel den bedritne bedriften etter meg. :rolleyes:

Anonymkode: 5a169...9c8

AnonymBruker
Skrevet

Hifi klubben, er en helt jævlige.

Ikke meg men en venn hadde en syk kamp mot: HD sol, tror underselskapet het markisemannen, men husker ikke, alt HD sol eier iaf og de er SCAMMERS, styr langt unna. Kontraktene deres er ulovlige og selgerne deres er sleipe. Produktene er dårlige og overpriset, igjen styr unna, sjekk at selskapet ikke har noe med Hd sol å gjøre før du bestiller. You can thank me later.

Anonymkode: c2bd8...485

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sånt jeg går og husker på. Eller jo. En gang toget fikk problemer i Sverige og det ikke var plass på buss-for-tog til oss fire ikke så rike tenåringer som var på tur. Personalet trakk liksom bare på skuldrene der vi var stranda på en liten stasjon i ødemarka. Glad jeg var med et par bestemte venninner som klarte å overbevise dem om at det var delvis deres problem. 

Anonymkode: ab62a...334

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da big horn var på Hamar. Fikk elendig service,  satt lenge og ventet på regning, servitør var ingen steder, og vi ble plassert lengst inn i en krok så så ikke hele lokalet.

Gikk så til kassen og sa vi måtte dra, vi hadde en avtale og ville betale. Servitøren ble stresset, så kom sjefen og hjalp henne. Så sa han frekt og overlegent at vi burde ha sittet og ventet ved bordet, for det er slik de gjør det. Men wtf da, når vi blir glemt risikerer vi å sitte til stengetid da. Arrogant, lyshåret svenskejævel. Så fikk vi betale og ble bedt om å legge inn tips, de syntes de fortjente det. Det fikk de ikke. Frekke jævel.

Anonymkode: 2b223...00d

Dette forundrer meg med mange restauranter. Ikke kommer de og spør om vi vil ha mer (dessert, drikke etc) og ikke kommer de med regninga. Jeg er ingen einstein, men det å få mer omsetning på bordet, enten det er mersalg til de som allerede sitter der, eller ved å frigjøre bordet til nye kunder må jo være noe de bør ønske? 

Skulle ønske alle opprettholdt løsningen som kom for fullt under pandemien - qr-kode for bestilling og ferdig betalt når man hadde lyst til å dra

Anonymkode: d3145...276

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette forundrer meg med mange restauranter. Ikke kommer de og spør om vi vil ha mer (dessert, drikke etc) og ikke kommer de med regninga. Jeg er ingen einstein, men det å få mer omsetning på bordet, enten det er mersalg til de som allerede sitter der, eller ved å frigjøre bordet til nye kunder må jo være noe de bør ønske? 

Skulle ønske alle opprettholdt løsningen som kom for fullt under pandemien - qr-kode for bestilling og ferdig betalt når man hadde lyst til å dra

Anonymkode: d3145...276

Løsningen på dette er jo bare å gå, jeg gjør dette om de ikke følger med. Selv med lite folk kan det være slik.

Reis deg opp, start å gå ut døra....da ser du kanskje om det skjer noe. Noen ganger slipper man å betale på denne måten.

Anonymkode: a35ee...eab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foodora. Bestilte mat for 500 kr som aldri dukket opp fordi sjåføren mente han ikke kunne finne fram, han kjørte forbi meg i Oslo og tok en runde i Lillestrøm i følge kartet, så kom han tilbake til Oslo, men da sluttet han på jobb. Etter 1 måned med etterlysning av pengene fikk jeg et gavekort på 150 kr. 

Anonymkode: 5966f...574

• Liker 1
Skrevet

Var i utlandet på ferie, ble vist til rommene vi skulle ha. Såg med en gang at det ikke var vasket heller ikke skiftet sengeklær. Gikk ned å sa fra med en gang. Hun som da hadde gitt oss de rommene påstå vi hadde vert der i 2 timer å gjort dette selv. Altså før flyet hadde landet 😅 fikk heldigvis nye rom, men dårligere service enn fra den damen skal man lete lenge etter. 

En annen gang var vi på  en restaurant i utlandet. da hadde vi ikke rukket å spise ferdig, før servitøren kom å reknet ut hva vi skulle betale+ tips for å kaste oss ut sånn at noen nye fikk bordet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Europris. Hadde kjøpt noe drikke på boks. Gikk innom den lokale Kiwi vegg i vegg. Der skjønner jeg at en av boksene lekker. Går tilbake til Europris for å bytte. Det fikk jeg ikke. Jeg måtte jo være skyld i det selv. Ba om plastpose sånn at jeg fikk det våte med meg hjem. Den måtte jeg betale for! Hjalp ikke uansett hva jeg sa. Satte igjen boksen som lekket og kjøpte pose på Kiwi. 

Anonymkode: 53e9b...453

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Foodora. Bestilte mat for 500 kr som aldri dukket opp fordi sjåføren mente han ikke kunne finne fram, han kjørte forbi meg i Oslo og tok en runde i Lillestrøm i følge kartet, så kom han tilbake til Oslo, men da sluttet han på jobb. Etter 1 måned med etterlysning av pengene fikk jeg et gavekort på 150 kr. 

Anonymkode: 5966f...574

Og du gav deg på dette?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...