AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 En bekjent av meg har lagt ut at vedkommende har bursdag en annen dato enn først antatt. Jeg har kjent denne personen perifert da jeg egentlig kjenner hennes søsken. Men inntrykk at hun legge til alle selv om det er folk hun ikke kjenner. (Flere av mine tidligere klassekamerater er venner med henne, og vi har snakket litt om hvor lite vi egentlig kjenner denne personen). Så hadde hun postet et innlegg på SoMe at hun har funnet ut at bursdagen hennes ikke stemmer med det alle har trodd i alle år. Syntes hele greia bare virket rart og spiste hun jeg kjenner om deg stemte. Fikk til svar at det ikke stemte og at det sikkert var en misforståelse. Men ser hun har blåst dette helt opp slik hun bestandig gjør i sine innlegg. Så da lurer jeg på hvem er det som lyver om slike ting? Og hele tiden er ute etter sympati på ting som ikke stemmer? Alle innleggene hennes er jo ganske overdramatiske. Vet jo hun behandler søstra si utrolig dårlig, men family is the best likssom. Tenkte jeg skulle spørre henne selv, men vet jo hvor nærtakende og umoden hun er. Krangler hele tiden med kjæresten og likevel er alt perfekt. Hva feiler det folk som må lyve om ting? En annen post hadde hun tagget seg i et annet land, enda hun var kommet hjem igjen. Hele tiden masse rart. Anonymkode: 36d3e...eaa
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Det er jo ingenting å bry seg om. Hun har vel sikkert sine grunner.. Anonymkode: 12bb6...701 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo ingenting å bry seg om. Hun har vel sikkert sine grunner.. Anonymkode: 12bb6...701 Hvilke grunner har folk til det? 🫢 Anonymkode: 36d3e...eaa
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 .. og folk biter på.. Anonymkode: 36d3e...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: En bekjent av meg har lagt ut at vedkommende har bursdag en annen dato enn først antatt. Jeg har kjent denne personen perifert da jeg egentlig kjenner hennes søsken. Men inntrykk at hun legge til alle selv om det er folk hun ikke kjenner. (Flere av mine tidligere klassekamerater er venner med henne, og vi har snakket litt om hvor lite vi egentlig kjenner denne personen). Så hadde hun postet et innlegg på SoMe at hun har funnet ut at bursdagen hennes ikke stemmer med det alle har trodd i alle år. Syntes hele greia bare virket rart og spiste hun jeg kjenner om deg stemte. Fikk til svar at det ikke stemte og at det sikkert var en misforståelse. Men ser hun har blåst dette helt opp slik hun bestandig gjør i sine innlegg. Så da lurer jeg på hvem er det som lyver om slike ting? Og hele tiden er ute etter sympati på ting som ikke stemmer? Alle innleggene hennes er jo ganske overdramatiske. Vet jo hun behandler søstra si utrolig dårlig, men family is the best likssom. Tenkte jeg skulle spørre henne selv, men vet jo hvor nærtakende og umoden hun er. Krangler hele tiden med kjæresten og likevel er alt perfekt. Hva feiler det folk som må lyve om ting? En annen post hadde hun tagget seg i et annet land, enda hun var kommet hjem igjen. Hele tiden masse rart. Anonymkode: 36d3e...eaa Jeg vet om ei som bytta navn, sa hun hata hele familien sin, inkludert foreldrene, var flau over dem og aldri ville se dem igjen. Hu klikka når hu ble invitert til foreldrene på julaften for hun hadde jo sagt at hun ikke ville ha noe med dem å gjøre. I romjulen ble moren oppringt og spurt hvordan hun kunne si til datteren sin at hun ikke var velkommen i jula. Da hadde datteren sagt til familien at hun ikke ville ha noe med dem å gjøre og så sagt til alle andre at familien hadde kastet henne på gata. Ikke godt å si hva som foregår i hue til sånne folk. Anonymkode: ad3e5...e2e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet om ei som bytta navn, sa hun hata hele familien sin, inkludert foreldrene, var flau over dem og aldri ville se dem igjen. Hu klikka når hu ble invitert til foreldrene på julaften for hun hadde jo sagt at hun ikke ville ha noe med dem å gjøre. I romjulen ble moren oppringt og spurt hvordan hun kunne si til datteren sin at hun ikke var velkommen i jula. Da hadde datteren sagt til familien at hun ikke ville ha noe med dem å gjøre og så sagt til alle andre at familien hadde kastet henne på gata. Ikke godt å si hva som foregår i hue til sånne folk. Anonymkode: ad3e5...e2e Enkelte lever i sin egen virkelighet. Det er jo helt sykt. Ble dette posta på SoMe også? Anonymkode: 36d3e...eaa
TheHairyToothfairy Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 Jeg har hørt om noen som sa noe om en de visste litt om hvem var som var helt uforståelig om noe en annen hadde sagt. Jævla prat om hva andre gjør da. 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 En annen person jeg vet av løy om at hun hadde leukemi. Viste seg at hun var psykiatrisk pasient. Familien ble innmari lei seg og bekymra og alle viste henne sympati. Helt sykt. Dette er voksne mennesker det er snakk om. Anonymkode: 36d3e...eaa
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 Hvis det plager og nager eller angår deg på noen måte, så spør du vedkommende. Ellers kan du jo slutte å følge, aller helst unfriende. Anonymkode: 11b83...ab5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 Vet om mange som ikke har lyst å oppgi bursdag på FB, redd for svindlere. Jeg hadde sikkert lett glemt å endre status, derfor gidder jeg ikke sette status. Men min generasjon er ikke limt til FB heller da. Du virker veldig opptatt av FB, frøken detektiv. Anonymkode: fac03...10a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #11 Skrevet 5. juni 2022 For min del svindlere. Mange er småskalasvindlere. Ikke nok til at de blir tatt, men nok til at de elsker informasjon om deg, og vil vite så mye de kan om deg. jeg ser på slike som svindlere da, egentlig frekke som skal ha fatt i infoen min. Men så skal jeg få skylden for at de er frekke? Anonymkode: b73a6...ee0
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #12 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet om mange som ikke har lyst å oppgi bursdag på FB, redd for svindlere. Jeg hadde sikkert lett glemt å endre status, derfor gidder jeg ikke sette status. Men min generasjon er ikke limt til FB heller da. Du virker veldig opptatt av FB, frøken detektiv. Anonymkode: fac03...10a Det handler jo om å lyve på seg en bursdag man ikke har med full post og så videre. Teit å skulle ha en status og et langt innlegg for å la folk gratulere deg når du ikke har bursdag!! Voksne folk altså!! Anonymkode: 36d3e...eaa
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #13 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det handler jo om å lyve på seg en bursdag man ikke har med full post og så videre. Teit å skulle ha en status og et langt innlegg for å la folk gratulere deg når du ikke har bursdag!! Voksne folk altså!! Anonymkode: 36d3e...eaa Men da vet man jo om dem som er nær nok til å vite ens egentlige bursdag. Kvantitet er ikke nødvendigvis bra. Anonymkode: b73a6...ee0
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #14 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men da vet man jo om dem som er nær nok til å vite ens egentlige bursdag. Kvantitet er ikke nødvendigvis bra. Anonymkode: b73a6...ee0 Skjønte ikke denne? Anonymkode: 36d3e...eaa
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #15 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): For min del svindlere. Mange er småskalasvindlere. Ikke nok til at de blir tatt, men nok til at de elsker informasjon om deg, og vil vite så mye de kan om deg. jeg ser på slike som svindlere da, egentlig frekke som skal ha fatt i infoen min. Men så skal jeg få skylden for at de er frekke? Anonymkode: b73a6...ee0 Hva mener du? Tenker ikke svindel her, men et megastort behov for oppmerksomhet. Mi familia som denne personen skriver= Å behandle alle i familien som dritt, men fortelle alle hvor snill hun er. Enkelte poster er litt for gjennomskuelig, og det er da det begynner å bli skummelt. Hva kan slike mennesker finne på, får det meg til å tenke. Skummelt. Anonymkode: 36d3e...eaa
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #16 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 0.41): Så da lurer jeg på hvem er det som lyver om slike ting? Og hele tiden er ute etter sympati på ting som ikke stemmer? Det er denne personen du nevner. Navnet er det nok ingen andre enn deg her som vet. AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 0.41): Hva feiler det folk som må lyve om ting? Vanskelig å si bastant ut fra den beskrivelsen du kommer med. Det kan være alt fra en misforståelse, til psykiske problemer og kognitiv svikt. Tenker du å hjelpe henne kanskje? Anonymkode: ad7b7...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå