AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 At dere bare skulle ha en kortvaring flørt med en random for å komme over eksen men opplevde å bli forelsket i vedkommende og ende opp i forhold med han/henne? Hvor vanlig er dette? Har inntrykk av at folk ser på rebound nesten som en annenrangs person man egentlig ikke skal ende opp med? Anonymkode: c6c21...a68
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Ja! Jeg gikk på Tinder og ønsket å finne noen i utgangspunktet å ha det gøy med. Jeg hadde ikke følelser igjen for eksen, men ville komme meg videre, så sånn sett så jeg etter en rebound uten å tenke bevist at det var det. Så for meg å være singel i mange år før jeg orket noen nye kjæreste. Vel, jeg møtte en mann etter noen dager på Tinder og jeg falt for han. Det er i dag noen år siden, og vi er i dag samboere og han ligger med hånden sin på magen min akkurat nå- for der inne ligger sønnen hans og sparker. Anonymkode: 6a94d...312 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): At dere bare skulle ha en kortvaring flørt med en random for å komme over eksen men opplevde å bli forelsket i vedkommende og ende opp i forhold med han/henne? Hvor vanlig er dette? Har inntrykk av at folk ser på rebound nesten som en annenrangs person man egentlig ikke skal ende opp med? Anonymkode: c6c21...a68 Tror akkurat det er nokså vanlig. Altså dem som blir sett litt ned på fordi de går rett fra et forhold til et annet tror jeg ofte har startet nettopp slik. Anonymkode: 6fb64...81b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå