Gå til innhold

Hjelp! Bikini stor størrelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på badeferie og trenger bikini! Men har store bryster så finner ikke på vanlige butikker 🙄 Sist jeg kjøpte var det i størrelse 90H. Men har vært gravid siden da, og ammer nå. Så må ha større. Hvor bør jeg se? 

Vet Change er kjent for gode BH/bikini. Men vet ikke om jeg kommer meg dit med det første. Tips til feks nettbutikker? 

Anonymkode: ccd19...5c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Careless, eller så har jeg god erfaring med merker som freya og primadonna.

Anonymkode: d3853...e5b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skal på badeferie og trenger bikini! Men har store bryster så finner ikke på vanlige butikker 🙄 Sist jeg kjøpte var det i størrelse 90H. Men har vært gravid siden da, og ammer nå. Så må ha større. Hvor bør jeg se? 

Vet Change er kjent for gode BH/bikini. Men vet ikke om jeg kommer meg dit med det første. Tips til feks nettbutikker? 

Change har nettbutikk😊 Jeg er veldig fornøyd med bikiniene til Change. Bare vær obs på at størrelsene er litt annerledes der enn i f.eks Triumph. Jeg bruker vanligvis BH’er fra Triumph i str 85G, men har 85J i bikinitopp.

Anonymkode: 64871...f3f

AnonymBruker
Skrevet

Men det er vel slik at badetøy ikke kan byttes hvis det ikke passer? Sitter sååå langt inne å ta en sjanse da 😩 En jeg liker på Change koster 819 kr. 

Skal ellers teste ut Careless! Takker for tips. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men det er vel slik at badetøy ikke kan byttes hvis det ikke passer? Sitter sååå langt inne å ta en sjanse da 😩 En jeg liker på Change koster 819 kr. 

Skal ellers teste ut Careless! Takker for tips. 

Jeg tror det kan byttes så lenge man ikke tar bort plasten i underdelene? Og toppen kan iallefall byttes? Men ikke stol på meg, for jeg vet ikke sikkert🤔 Du kan evt høre med dem for sikrets skyld? 

Anonymkode: 64871...f3f

AnonymBruker
Skrevet

Hm ja, både inne på Change og Careless sine infosider så står det at det går an å returnere. Virkelig fremskritt fra "gamle dager" det, hadde et inntrykk av at undertøy o.l var umulig å få byttet. Så da er det mer håp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...