AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Skal på badeferie og trenger bikini! Men har store bryster så finner ikke på vanlige butikker 🙄 Sist jeg kjøpte var det i størrelse 90H. Men har vært gravid siden da, og ammer nå. Så må ha større. Hvor bør jeg se? Vet Change er kjent for gode BH/bikini. Men vet ikke om jeg kommer meg dit med det første. Tips til feks nettbutikker? Anonymkode: ccd19...5c0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Careless, eller så har jeg god erfaring med merker som freya og primadonna. Anonymkode: d3853...e5b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skal på badeferie og trenger bikini! Men har store bryster så finner ikke på vanlige butikker 🙄 Sist jeg kjøpte var det i størrelse 90H. Men har vært gravid siden da, og ammer nå. Så må ha større. Hvor bør jeg se? Vet Change er kjent for gode BH/bikini. Men vet ikke om jeg kommer meg dit med det første. Tips til feks nettbutikker? Anonymkode: ccd19...5c0 Change har nettbutikk😊 Jeg er veldig fornøyd med bikiniene til Change. Bare vær obs på at størrelsene er litt annerledes der enn i f.eks Triumph. Jeg bruker vanligvis BH’er fra Triumph i str 85G, men har 85J i bikinitopp. Anonymkode: 64871...f3f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Men det er vel slik at badetøy ikke kan byttes hvis det ikke passer? Sitter sååå langt inne å ta en sjanse da 😩 En jeg liker på Change koster 819 kr. Skal ellers teste ut Careless! Takker for tips. Anonymkode: ccd19...5c0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men det er vel slik at badetøy ikke kan byttes hvis det ikke passer? Sitter sååå langt inne å ta en sjanse da 😩 En jeg liker på Change koster 819 kr. Skal ellers teste ut Careless! Takker for tips. Anonymkode: ccd19...5c0 Jeg tror det kan byttes så lenge man ikke tar bort plasten i underdelene? Og toppen kan iallefall byttes? Men ikke stol på meg, for jeg vet ikke sikkert🤔 Du kan evt høre med dem for sikrets skyld? Anonymkode: 64871...f3f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #6 Skrevet 4. juni 2022 Hm ja, både inne på Change og Careless sine infosider så står det at det går an å returnere. Virkelig fremskritt fra "gamle dager" det, hadde et inntrykk av at undertøy o.l var umulig å få byttet. Så da er det mer håp! Anonymkode: ccd19...5c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå