Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i flere år vært i et forhold, ikke samboere, med mine og dine barn. Aldri vært noe stormende forelskelse fra min side, men det har vært trygt og greit. Nå kjenner jeg at jeg har mistet alle følelser, får grøssninger når han tar på meg og kysser meg. Er det verdt å legge noe innsats i å redde det her? 

Anonymkode: a8c46...046

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Du har mistet følelsene, og orker knapt at han tar i deg. Når du heller ikke har vært forelsket i ham på noe stadium, gir svaret seg selv.

Anonymkode: 68ca2...33d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har i flere år vært i et forhold, ikke samboere, med mine og dine barn. Aldri vært noe stormende forelskelse fra min side, men det har vært trygt og greit. Nå kjenner jeg at jeg har mistet alle følelser, får grøssninger når han tar på meg og kysser meg. Er det verdt å legge noe innsats i å redde det her? 

Det sier seg selv at det er er bare å avslutte forholdet når du føler det slik.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har selv vært i et sånt forhold. Vi var sammen i to år og bodde hver for oss. Jeg tente egentlig ikke på ham seksuelt, men var glad i ham som en bror. Det var trygt å ha noen, men føltes feil. Han kjente på den manglende lidenskapen og det fakta at jeg holdt ham på avstand til tider. Så han gjorde det slutt.

I dag 10 år senere er jeg gift og har barn med mannen jeg føler meg hjemme med. Den stormende forelskelsen har for lengst gitt seg, men dette føles rett på alle måter, også etter 7 år.

Når du kjenner det sånn så tidlig, må du la ham gå. Ingen av dere kommer til å være lykkelige sammen i framtiden slik det er nå. Vær ærlig på en skånsom måte. Si du er glad i ham og liker ham godt, men mangler den ekstra gnisten.

Anonymkode: 2dbe4...ec3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode svar! Vet jo selv det ikke er noe annet alternativ. 
Er så vanskelig, føler meg pill råtten. Han forguder jorda jeg går på, og ungene hans er veldig knyttet til meg. Men jeg føler absolutt ingen ting for han. Det eneste som er igjen nå er medynk og noe som ligner avsky 😭 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Takk for gode svar! Vet jo selv det ikke er noe annet alternativ. 
Er så vanskelig, føler meg pill råtten. Han forguder jorda jeg går på, og ungene hans er veldig knyttet til meg. Men jeg føler absolutt ingen ting for han. Det eneste som er igjen nå er medynk og noe som ligner avsky 😭 

Da må du avslutte,- for begges del . 

Medynk og avsky er ikke liv laga. Hvorfor har disse følelsene kommet ? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...