Frk Doodad Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 Hei Tenkte å kjøpe en Stormberg-vinterdress til mini-me (1år), men kikker på hjemmesiden og det er jo så mange forskjellige. Noen som har Stormbergdress, hvilken og fornøyd?? Er det best med fast eller avtagbart for? Er det bevernylon som er tingen eller bedre med andre stoffer? Hva? Masse spørsmål her, men er litt amatør på området gitt
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2005 #2 Skrevet 12. november 2005 Jeg har sett noen Stormberg dresser i bruk, og de er hverken bedre eller dårligere enn andre dresser.
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2005 #3 Skrevet 12. november 2005 Min erfaring er at det er absoultt best med for som sitter fast, mye lettere for barnet å kle på seg blandt annet.
lil Skrevet 12. november 2005 #4 Skrevet 12. november 2005 Jeg har kjøpt stormberg til ine to, med avtagbart for. Helt OK dress, vet ikke om avtagbart for er helt nødvendig, kanhende litt ekstra styr. Lettere for barna og kle på seg selv, stress om noen av knappene skulle gå av (skjedde med de forrige dressene de hadde) Tror kanhende jeg kjøper fast for neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå