Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er 18 år gammel gutt og er nysgjerrig på sex, hvor er det er vanlig å finne partner for sånt?

Har helst lyst på kjæreste, men er litt sjenert og vil ikke virke creepy eller plage noen, så hvordan er det vanlig å få kjæreste?

Jeg er stor fan av trening og ifølge andre ser bra ut, går man bare opp å spør en fin jente om å bli sammen liksom?

Har en jente venn men det er uaktuelt med sånn forhold, kjenner ingen andre jenter fra før.

Har vurdert å prøve sex med prostituerte, noen med erfaring om det og nettsider?

Anonymkode: ebbe9...e78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud nei, ikke kjøp sex. Det er en dårlig måte å debutere på.

Anonymkode: 20e1f...525

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare vent til du blir litt eldre, damene kommer til slutt. Det er vanskelig når man er ung, men blir lettere og lettere å få innpass for hvert år som går

Anonymkode: 7ffee...6be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei Du kan ikke bare gå opp til ei jente å spørre om hun vil bli sammen med deg. Du må spørre henne med en lapp hvor det står " sammen? Ja nei" så krysser hun av på det hun vil.

Anonymkode: 9e4ea...ee4

AnonymBruker
Skrevet

for din del, på skole/studier, byen evt Tinder

Anonymkode: bdf73...fa0

AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en hobby/aktivitet der du treffer likesinnede, så kommer det som regel av seg selv.

Ps. Å skryte av at man ser veltrent ut i et diskusjonsforum drar sjelden damer.

Anonymkode: 9ced2...c36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Finn deg en hobby/aktivitet der du treffer likesinnede, så kommer det som regel av seg selv.

Ps. Å skryte av at man ser veltrent ut i et diskusjonsforum drar sjelden damer.

Anonymkode: 9ced2...c36

Takk til alle for svar.

var ikke meningen å skryte, men å avklare at jeg tar vare på meg selv og utseende mitt.

hilsen ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei, er 18 år gammel gutt og er nysgjerrig på sex, hvor er det er vanlig å finne partner for sånt?

Har helst lyst på kjæreste, men er litt sjenert og vil ikke virke creepy eller plage noen, så hvordan er det vanlig å få kjæreste?

Jeg er stor fan av trening og ifølge andre ser bra ut, går man bare opp å spør en fin jente om å bli sammen liksom?

Har en jente venn men det er uaktuelt med sånn forhold, kjenner ingen andre jenter fra før.

Har vurdert å prøve sex med prostituerte, noen med erfaring om det og nettsider?

Du er 18 år, og har ikke behov for å kjøpe sex fra prostituerte. Dersom du hadde vært en 40 år gammel jomfru kunne jeg skjønt det. 

Du sier selv at du tar vare på deg selv. Hvordan prater du med jenter? Er du sosial? 

Du er jo i en alder hvor du skal begynne å studere etterhvert. Du har nettopp hatt russetid. Du er kanskje i den mest sosiale perioden i ditt liv. Bruk dette for alt det er verdt, og ikke stress med ting så vil sex ordne seg naturlig for deg etterhvert. Det kommer som et biprodukt av å være en attraktiv og ikke desperat person. 

Hilsen mann, 34

Anonymkode: 3319a...0ff

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...