AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Jeg vet ikke hvordan man pusser opp. Hvordan man bytter evt rør. Jeg forstår heller ikke r-matte. Jeg skulle ønske jeg hadde så stor motivasjon at jeg hadde mange grader. Eiendomsmegler, jurist, psykolog, forsker osv. Men jeg jobber i møbelbutikk. Synes jobben er grei, men synes jeg er litt styrt av andre i en slik jobb. Jeg trenger at folk forbruker mye for at jobben skal ha bruk for meg. Hvis alle blir like minimalistiske som jeg selv er hadde de fleste butikker blitt lagt ned. Jeg prøver liksom å forstå meg på ting men hjernen låser seg liksom. Er det noe man kan gjøre mot dumhet? Anonymkode: f1499...339
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Hjernen låser seg sier du, har du angst, prestasjonsangst el lign? Dårlige skoleerfaringer el lign? Anonymkode: 816dd...015
Maestro Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Jeg er med praktisk anlagt, enn teoretisk. Har ADHD 😂 Så butikkjobb, eller jobbe med mennesker er helt prima for meg. Men! Lo litt da vi skulle lage fuglekasse med brukerne på jobb. Har bodd med en snekker i 3 år med eget verksted. Fikk ikke til fuglekasse selv, måtte ha hjelp ,😂😂
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hjernen låser seg sier du, har du angst, prestasjonsangst el lign? Dårlige skoleerfaringer el lign? Anonymkode: 816dd...015 Dårlige skoleerfaringer ja! Husker jeg var mye sint i barndommen fordi jeg følte fritiden ble revet fra meg. Men jeg hadde en familie som passet på at ting ble gjort så jeg har fullført. Jeg har også generell studiekompetanse men jeg bar utmattet mye. Satt oppe om nettene for å få gode karakterer. Ja har sikkert litt prestasjonsangst men føler ikke det er det som plager meg mest. Jeg vil bare få mer tro på meg selv.. irriterende at det skal sette seg så fast i underbevisstheten alt dritt. Anonymkode: f1499...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå