AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Jeg har en god venn, som jeg forsåvidt også har et godt øye til, men jeg vet ikke noe om hva han føler. Men vi møtes en del på tomannshånd og finner på diverse ting, alt fra å ta en øl på den lokale puben til å løpe sammen i skogen. I det siste har han flere ganger tilbudt meg drikke fra hans vannflaske eller spurt om jeg ville smake på ølen hans og lignende. Det er i en naturlig setting det skjer, men likevel har jeg begynt å undre meg over om dette er et uttrykk for noe annet. Nettopp fordi det har slått meg hvor unormalt det er å dele drikke i voksen alder og særlig etter pandemien. Er dette normalt blant venner (også av motsatt kjønn) og bare et uttrykk for at vi er nære venner, eller handler det om noe mer? Sist det skjedde, tenkte jeg at det nesten ble som å kysse, men det er mulig hjernen min er fucka etter pandemien😄 Anonymkode: fd6b1...056
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Hadde ikke tenkt så mye over det før pandemien, men ja, postpandemi så er det litt rart. Kanskje det er noe der? Anonymkode: cdf7c...891
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Det kan jo være helt uskyldig og tilfeldig. Ville forresten aldri ha drukket av andres flaske med mindre det var krise... Anonymkode: 65c1b...bfb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Om det er en pup med bredt utvalg i ølsmaker og ham sitter med en alternativ øl han lurer på om du vil smake på, er det jo ikke sikkert det er mer avansert enn det. Jeg gikk ofte på sånne puber før og det var vanlig å få smake av venners øl m det var nye smaker. Pandemien e jo glemt for lengst🙃 Tror altså ikke akkurat dette e et sjekketriks. Da burde han såfall heller spandert den ølen eller vannflaska på deg i stedetfor å dele på sin egen;) Anonymkode: ec6f7...a6a 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 Om man er ung (da nedi barne og ungdomsskole nivå) er det vel en big deal å dele flaske med noen man liker. Men ærlig talt. Om man er voksen, hva er det vel å legge i det? Han vil sikkert bare være hyggelig. Er man på løpetur er det kjekt med vann. Kanskje ølen hans var god. Voks opp, er ikke noe man legger noe i! Anonymkode: e55e2...ac9 2
Maestro Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Mannfolk er ikke avanserte. Kvinner gjør dem avanserte. Guri malla 🫣 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 Bare jeg som tenker på Seinfeld etter å ha lest det her? Anonymkode: 453ae...d5c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 Takk for svar. For å utdype litt, så er vi begge i hver våre forhold og det er ikke aktuelt at det skal bli noe mellom oss. Så jeg mente ikke at det var et sjekketriks fra hans side, mer om det kunne si noe om hans følelser og underbevisste ønsker. Men helst vil jeg jo ikke at han skal ha følelser, for det ville komplisere ting unødvendig. Men så undrer man seg i blant, da, om det bare er jeg som innerst inne ikke kun har vennefølelser. Men helst vil jeg ikke vite, så jeg burde bare slutte å tenke på det… Jeg kan legge til at vi har vært venner lenge og jeg bare så på han som en venn, mens det først i det siste er dukket opp andre følelser hos meg. Så det er ikke bare å kutte han ut heller, det ville han jo ha stusset på. Bare så det er sagt, dette må jeg deale med, og det klarer jeg helt fint, altså. Er det en Seinfeld-episode med dette tema, forresten, eller bare minner det om den serien? Anonymkode: fd6b1...056
911 Skrevet 7. juni 2022 #10 Skrevet 7. juni 2022 Tror han er interessert. Jeg har gjort det samme selv med noen jeg var litt interessert i. Dette ble nesten som et "kyss" uten at den andre merket noe og det tente meg. Du skriver jo også at du har følelser for han så kanskje lurt å holde litt avstand om du/dere ikke vil ødelegge forholdene dere er i. Om du vil vite hvor "landet ligger" er det bare å flørte litt forsiktig, f.eks. være litt ekstra fysisk nær han når dere er på puben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå