AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Har vi ikke alle en ubrukelig eks vi har tatt igjen på på en eller annen måte? Når jeg skulle flytte fra min utro løgnaktige eks så krevde han at vi skulle dele tingene halvpart om halvpart enda jeg faktisk hadde betalt mesteparten. Det gjorde meg forbanna, så jeg googlet og kom frem til en side hvor ei dame skrev at hun tok halvparten ja, så jeg gjorde som hun: tok batteriene fra fjernkontrollene, boksåpnere og flaskeåpnere, dopapiret men lot rullen være igjen, alle gaflene osv. Han hadde flyttet til en kompis for anledningen, gadd ikke en gang å hjelpe med å flytte de tunge tingene. Dette var ute på landsbygda uten helgeåpne butikker og han var dritsur og sendte masse stygge meldinger søndag kveld. Din tur. Anonymkode: e40eb...060 4 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Jeg var sammen med en fyr som levde av ulovlig pokerspilling. Jeg var ung om dum og skjønte ikke hvilken type jeg hadde meg å gjøre. Fikk så en melding fra en Anna jente at kjæresten min hadde gitt henne klamydia, sånn FYI. Jeg ble såppass sur at jeg tipset politiet😅 jeg visste om allle ryggsekkene med kontanter i oppbevaringsbokser rundt om. Han mistet alle pengene sine, og det var deilig å se på☺️ Anonymkode: 75cae...fce 12 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Ingenting, men drømmer om å gi han en anonym gave. Hårfjerningskrem i en herresjampoflaske 😊 Anonymkode: 0ed68...fa9 2 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg var sammen med en fyr som levde av ulovlig pokerspilling. Jeg var ung om dum og skjønte ikke hvilken type jeg hadde meg å gjøre. Fikk så en melding fra en Anna jente at kjæresten min hadde gitt henne klamydia, sånn FYI. Jeg ble såppass sur at jeg tipset politiet😅 jeg visste om allle ryggsekkene med kontanter i oppbevaringsbokser rundt om. Han mistet alle pengene sine, og det var deilig å se på☺️ Anonymkode: 75cae...fce Ååå den satt vil jeg si 😄 Anonymkode: e40eb...060 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 Jeg sa jeg ville ha sex bare en siste gang. Jeg visste jeg hadde eggløsning. Så nå betaler han barnebidrag på barnet han absolutt ikke ville ha og jeg fikk barnet jeg alltid har ønsket meg. Anonymkode: daed5...008 2 1 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #6 Skrevet 4. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg sa jeg ville ha sex bare en siste gang. Jeg visste jeg hadde eggløsning. Så nå betaler han barnebidrag på barnet han absolutt ikke ville ha og jeg fikk barnet jeg alltid har ønsket meg. Anonymkode: daed5...008 😲 Anonymkode: c4a16...6e8 6 2
Milky Skrevet 4. juni 2022 #7 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sa jeg ville ha sex bare en siste gang. Jeg visste jeg hadde eggløsning. Så nå betaler han barnebidrag på barnet han absolutt ikke ville ha og jeg fikk barnet jeg alltid har ønsket meg. Anonymkode: daed5...008 😲 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #8 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg sa jeg ville ha sex bare en siste gang. Jeg visste jeg hadde eggløsning. Så nå betaler han barnebidrag på barnet han absolutt ikke ville ha og jeg fikk barnet jeg alltid har ønsket meg. Anonymkode: daed5...008 Det der er faktisk IKKE greit. Anonymkode: d7320...168 18 11
Heydayotheinterweb Skrevet 4. juni 2022 #9 Skrevet 4. juni 2022 Jeg har ikke gjort noe personlig men har 2 fitter som har rottet seg imot meg.
avent Skrevet 4. juni 2022 #10 Skrevet 4. juni 2022 Ikke innafor ! Her er det barnet som må betale prisen! 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #11 Skrevet 4. juni 2022 Heydayotheinterweb skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke gjort noe personlig men har 2 fitter som har rottet seg imot meg. Vel, dette er ikke tråden for deg da 😅 Anonymkode: e40eb...060 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #12 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg sa jeg ville ha sex bare en siste gang. Jeg visste jeg hadde eggløsning. Så nå betaler han barnebidrag på barnet han absolutt ikke ville ha og jeg fikk barnet jeg alltid har ønsket meg. Anonymkode: daed5...008 Tror du vinner tråden om ikke "verre" melder seg! Anonymkode: e40eb...060 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #13 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det der er faktisk IKKE greit. Anonymkode: d7320...168 Egentlig ikke, men han tok tydeligvis ikke ansvar for å bruke prevensjon. Synes ikke veldig synd på han da. Anonymkode: b6aa3...c38 4 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #14 Skrevet 4. juni 2022 Jeg vasket tannbørsten hans i do rett etter jeg hadde driti skikkelig. Tørket av det verste så det ikke skulle syns, tok på noe tannkrem, utenat det syns og for å fjerne lukta. Så la jeg den tilbake i glasset. Eksen hans hadde tråkket rundt i hele huset med sølete støvler og putte reker i gardinstengene. Han vet hvordan han skal gjøre jenter forbanna. Her er det snakk om vold og utroskap. Anonymkode: cce1f...ccd 9 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #15 Skrevet 4. juni 2022 Han sa han var singel men kastet meg ut kl 2 om natten fordi damen var på vei over. Jeg fortalte henne om dette, han freaket ut og påstod jeg hadde tvunget meg på han. Da kunne jeg vise henne meldinger om at det definitivt ikke var sant. Og at han hadde hatt sex med meg rett før hun kom bort den kvelden. Anonymkode: 1cd3c...a68 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #16 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Egentlig ikke, men han tok tydeligvis ikke ansvar for å bruke prevensjon. Synes ikke veldig synd på han da. Anonymkode: b6aa3...c38 Ja menn dere har faktisk et ansvar dere også. Kondom er en altarnativ hvis dere ikke vil ha uønsket graviditet. Å dette vet dere så dere får ta konsekvensene om dere er så dumme. Anonymkode: 137ad...428 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #17 Skrevet 4. juni 2022 Gikk til sengs med bestekompisen. Ikke mitt stolteste øyeblikk. Anonymkode: f969b...b73 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #18 Skrevet 4. juni 2022 Jeg gjør ikke sånt og aldri gjort. Jeg klarer fint å oppføre meg. Første eks: vi bare slo opp, begynte i samme klasse på VGs noen mnd senere og har snakket sammen ett par ganger i løpet av de 10 årene det har vært slutt: Andre eks: flytta fra han flere ganger, men lot han beholde alt av ting og møbler, var fortsatt hyggelig og støttende. Hadde sex og var av og på i mange år. Nå er det 4 år siden det var slutt siste gang og ikke snakket sammen siden. Han var ikke en god kjæreste men han har sine grunner og jeg håper bare at han har det bra. Snakker ikke stygt om han og ikke gjort noe fælt. Selvom jeg da levde i psykisk voldelig forhold med at han også ødela mye hjemme. Skjønner at han bare har hatt det fælt i livet. Jævlig umodent å oppføre seg som mange her i tråden. Anonymkode: 2b904...44b 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #19 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gjør ikke sånt og aldri gjort. Jeg klarer fint å oppføre meg. Første eks: vi bare slo opp, begynte i samme klasse på VGs noen mnd senere og har snakket sammen ett par ganger i løpet av de 10 årene det har vært slutt: Andre eks: flytta fra han flere ganger, men lot han beholde alt av ting og møbler, var fortsatt hyggelig og støttende. Hadde sex og var av og på i mange år. Nå er det 4 år siden det var slutt siste gang og ikke snakket sammen siden. Han var ikke en god kjæreste men han har sine grunner og jeg håper bare at han har det bra. Snakker ikke stygt om han og ikke gjort noe fælt. Selvom jeg da levde i psykisk voldelig forhold med at han også ødela mye hjemme. Skjønner at han bare har hatt det fælt i livet. Jævlig umodent å oppføre seg som mange her i tråden. Anonymkode: 2b904...44b Hvorfor følte du at du måtte skrive i denne tråden da? Anonymkode: e40eb...060 26
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #20 Skrevet 4. juni 2022 "Dessverre" fikk jeg ikke gjennomført min plan, den var som følger: Jeg utførte test hos gynekolog om alle mulige kjønnssykdommer (jeg hadde testet meg rett før forholdet og var trofast) og hadde planer om å sende evt kur til eks og elskerinne pr.post til hans foreldre. Han var utro og en skikkelig mammagutt😅 "dessverre" kom testen tilbake som negativt. Gynekolog ble opplyst om eksen/foreldrene hans sin adresse før test så alt var klart😅 Skal sies at eksen var 33 år ved brudd.. Anonymkode: b7a97...c78 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå