AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Hun sier stadig at jeg er kjedelig, og at hun forstår ikke hvorfor jeg er opptatt av å spare penger. Alle voksne er kjedelige og kler seg kjedelig ifølge henne og sånn skal aldri hun bli. Hun forstår heller ikke at hun ikke kan få nye ting og klær hele tiden. Hun får det hun trenger og hun får ukepenger hvis hun jobber for det. Og jeg har sagt at når hun blir voksen må hun få en ordentlig jobb og tjene penger og det er mye mer jobb en småjobbene her. Skjer ikke ifølge henne. Selv om jeg har prøvd å lære henne dette så har hun denne holdningen. Håper dette går over snart. Begynner å gå meg på nervene. Flere? Anonymkode: cb250...c7a
BobbySocks Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Ehh. Dette er jo en helt normal tenåring? 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Joda, det høres 'a kjent nok ut. Og beklager, men er redd du må tåle det der i enda noen år. Min er 20, og det er først det siste året at den forståelsen har begynt å synke inn. Anonymkode: 371b3...c40 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Dette er da helt normale tanker å ha da en er 14. De er ikke voksne og frontallappene deres er ikke utvokst før ved 25 års alder. hva var det du lurte på? Anonymkode: f9b9b...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 På tide å lære henne litt om miljøvern Anonymkode: d5cbe...74a
Heydayotheinterweb Skrevet 4. juni 2022 #6 Skrevet 4. juni 2022 Kidden din er hjernevasket. Har du lest markedsføring? Er politiske idealer for den saks skyld? Hvem tar de først? De som ikke har livserfaring
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #7 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette er da helt normale tanker å ha da en er 14. De er ikke voksne og frontallappene deres er ikke utvokst før ved 25 års alder. hva var det du lurte på? Anonymkode: f9b9b...4b9 Joda. Bare om det er så ekstremt. Anonymkode: cb250...c7a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #8 Skrevet 4. juni 2022 Hun må få inn om klima og bærekraftighet, samt at lykke ikke kan kjøpes for penger. Men at hun synes dere og oss voksne er kjedelig kan og bør vi alle leve helt fint med ☺️ Jeg har en unge som ikke vil ha noe! Er akkurat blitt 12 år. Spent på om det snur seg 😅 Anonymkode: 51e22...1db
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun sier stadig at jeg er kjedelig, og at hun forstår ikke hvorfor jeg er opptatt av å spare penger. Alle voksne er kjedelige og kler seg kjedelig ifølge henne og sånn skal aldri hun bli. Hun forstår heller ikke at hun ikke kan få nye ting og klær hele tiden. Hun får det hun trenger og hun får ukepenger hvis hun jobber for det. Og jeg har sagt at når hun blir voksen må hun få en ordentlig jobb og tjene penger og det er mye mer jobb en småjobbene her. Skjer ikke ifølge henne. Selv om jeg har prøvd å lære henne dette så har hun denne holdningen. Håper dette går over snart. Begynner å gå meg på nervene. Flere? Anonymkode: cb250...c7a Hun er en helt vanlig tenåring. Pust ut mor Anonymkode: 7e4af...fd9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 Når kua har glemt at den var kalv…. Anonymkode: ca851...27d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå