AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Jeg har nylig fått meg kjæreste, hvertfall definerer vi hverandre som det, og han har fortalt nærmeste familien og noen venner/kollegaer om meg. Traff hverandre for 4 mnd siden. Barna hans (store barn) har ikke møtt meg. Vi er mye sammen på fritiden og han legger ofte ut bilder fra turer blant annet. Han nevner derimot ikke at jeg er med…. Er dette rart? Noe som går seg til? Lurte på om jeg skulle kommentere under et av bildene men faktisk usikker på om jeg kan 🙈 Anonymkode: 2ce0a...cc1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Kommenter som du selv vil, han legger det ut til allmen skue på FB. Anonymkode: e3db0...f7c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Legg ut et bilde og tag han😅 Anonymkode: 53fac...0cc 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Hvorfor i guds navn bruker du energi på å tenke på noe så ubetydelig? Må være slitsomt med en kvinnehjerne på høygir Anonymkode: 16416...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor i guds navn bruker du energi på å tenke på noe så ubetydelig? Må være slitsomt med en kvinnehjerne på høygir Anonymkode: 16416...ea8 Vet ikke 😂 men ser jo at han har lagt ut bilder av venninner og andre på turer før han traff meg… lurte på om han skjuler meg… 🙈 Anonymkode: 2ce0a...cc1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #6 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor i guds navn bruker du energi på å tenke på noe så ubetydelig? Må være slitsomt med en kvinnehjerne på høygir Anonymkode: 16416...ea8 Foe selv tenker du mest på teoremer og unilaterale avtaler? Anonymkode: fae59...841 2
McMary Skrevet 4. juni 2022 #7 Skrevet 4. juni 2022 Hvis dere er kjærester kan du jo si at du syns det ville vært koselig om han tagget deg og generelt viste at dere er sammen. At du føler han sjuler deg. Kommunikasjon er essensielt, du må kunne si alt til han som står deg nærmest. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #8 Skrevet 4. juni 2022 1. Han synes det er for tidlig å gå ut med i tilfelle det skulle bli slutt tidlig 2. Han er usikker på om du ønsker å tagges 3. Han ønsker å skjule det fordi han ikke tenker noe langsiktig med deg, og vil ikke fremstå som opptatt i håp om å møte noen andre Ikke rart du tenker over dette. Hadde jeg også gjort. Siden du skriver her, mistenker jeg at du frykter alternativ 3 eller noe lignende. Hadde han vært overlykkelig og stolt, tror jeg han hadde tagget deg, med mindre alternativ 2 foreligger. Litt kinkig et slik dilemma, fordi det er vanskelig å ta opp. Legger du ut bilder/tagger han? Det kan han da sende i retur. Og man vil jo ikke "tvinge" sin partner til å tagge, man ønsker det kommer uoppfordret. Personlig ville jeg blitt litt betenksom om han legger ut bilder fra turer, andre folk (venner osv), men ikke deg. Da ekskluderer han deg bevisst, tenker jeg Anonymkode: 40593...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 Dere har vært sammen kort tid. Fire måneder er ingen ting. Han har barn, og vil ikke gå ut med noe offisielt før han ser hvordan forholdet mellom dere utvikler seg. Jeg synes det er klokt gjort av ham. Det er bare dumt å legge ut om dette på et så tidlig stadium. Etter et års tid kan du heller stille spørsmål ved det om han fortsatt holder deg skjult. Jeg forstår egentlig ikke at man skal lage så big deal utad av dette etter kort tid, gjør det noe om ikke hele verden vet at dere har vært sammen noen få måneder? Jeg ville absolutt ikke ha kommentert noe, slik du tenker på. La ham får bestemme når barn, eks, osv. skal få vite. Anonymkode: 6ca7e...39f 2 4
Maestro Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dere har vært sammen kort tid. Fire måneder er ingen ting. Han har barn, og vil ikke gå ut med noe offisielt før han ser hvordan forholdet mellom dere utvikler seg. Jeg synes det er klokt gjort av ham. Det er bare dumt å legge ut om dette på et så tidlig stadium. Etter et års tid kan du heller stille spørsmål ved det om han fortsatt holder deg skjult. Jeg forstår egentlig ikke at man skal lage så big deal utad av dette etter kort tid, gjør det noe om ikke hele verden vet at dere har vært sammen noen få måneder? Jeg ville absolutt ikke ha kommentert noe, slik du tenker på. La ham får bestemme når barn, eks, osv. skal få vite. Anonymkode: 6ca7e...39f Dette 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #11 Skrevet 5. juni 2022 Dette har jeg vært borte i. Trykker han likes om du legger ut noe? Min hadde ihvertfall ganske mye han skulte, deriblant sin elskverdige eks. Jeg hadde gitt han en liten stund til se om det forandrer seg. Hvis ikke ta det opp med han. Blir det ikke bedre da så hadde jeg bare gått. Anonymkode: 359db...ae0 1
MorTil2 Skrevet 5. juni 2022 #12 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har nylig fått meg kjæreste, hvertfall definerer vi hverandre som det, og han har fortalt nærmeste familien og noen venner/kollegaer om meg. Traff hverandre for 4 mnd siden. Barna hans (store barn) har ikke møtt meg. Vi er mye sammen på fritiden og han legger ofte ut bilder fra turer blant annet. Han nevner derimot ikke at jeg er med…. Er dette rart? Noe som går seg til? Lurte på om jeg skulle kommentere under et av bildene men faktisk usikker på om jeg kan 🙈 Anonymkode: 2ce0a...cc1 Det er sikkert normalt,men dessverre trist. at det er blitt slik at menneskelige relasjoner defineres utifra hvordan vi forholder oss til hverandre på sosiale media. Han legger ikke ut navnet ditt når dere er på turer sammen - ergo begynner du å lure på om han er glad i deg eller ikke. Da vil jeg heller vite: Har dere det kjekt på disse turene? Viser han omtanke og hensyn til deg? Prater dere greit sammen, har dere det fint sammen som voksne mennesker? Noen uker gjør ingenting evig, og han har andre mennesker i sitt liv å ta hensyn til utover deg. Respekter det! Og fokuser mer på det som skjer i virkeligheten enn på SoMe. Din reaksjon er litt "14 år". Vær den medvoksne i forholdet, og respekter hans grenser. 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #13 Skrevet 5. juni 2022 MorTil2 skrev (6 minutter siden): Det er sikkert normalt,men dessverre trist. at det er blitt slik at menneskelige relasjoner defineres utifra hvordan vi forholder oss til hverandre på sosiale media. Han legger ikke ut navnet ditt når dere er på turer sammen - ergo begynner du å lure på om han er glad i deg eller ikke. Da vil jeg heller vite: Har dere det kjekt på disse turene? Viser han omtanke og hensyn til deg? Prater dere greit sammen, har dere det fint sammen som voksne mennesker? Noen uker gjør ingenting evig, og han har andre mennesker i sitt liv å ta hensyn til utover deg. Respekter det! Og fokuser mer på det som skjer i virkeligheten enn på SoMe. Din reaksjon er litt "14 år". Vær den medvoksne i forholdet, og respekter hans grenser. På den andre side, hva er så farlig med å legge det ut? Han har jo lagt ut om andre venninner. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke kan det med mindre han har noe å skjule. Trenger ikke å skrive at de er sammen liksom. Anonymkode: 359db...ae0 1 1
MorTil2 Skrevet 5. juni 2022 #14 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På den andre side, hva er så farlig med å legge det ut? Han har jo lagt ut om andre venninner. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke kan det med mindre han har noe å skjule. Trenger ikke å skrive at de er sammen liksom. Anonymkode: 359db...ae0 Men en venninne vil ikke ha forventninger om noe mer, og vil ikke ta bilder på sosiale media som bekreftelse på noe mer. Jeg tenker at ts må snakke med han om dette, si hva hun føler. Men også ha respekt for at han kan trenge lengre tid enn henne. Tenåringer legger ut bilder av kjærester etter noen dager/uker. Voksne mennesker med forpliktelser overfor barn og andre nære personer, tenker seg om og tar hensyn til hva en slik eksponering vil bety for andre enn en selv. Slik jeg forstår det, har ikke ts barn. Da er det vanskelig å forstå det hensynet. Men det er et hensyn som må og skal komme foran ts sine behov så kort tid ut i forholdet. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #15 Skrevet 5. juni 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: På den andre side, hva er så farlig med å legge det ut? Han har jo lagt ut om andre venninner. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke kan det med mindre han har noe å skjule. Trenger ikke å skrive at de er sammen liksom. Anonymkode: 359db...ae0 Hva man mener om det varierer nok fra person til person. Selv legger jeg bare ut vås og svada uten mening, og kjæreste er det motsatte. Kjæreste betyr mye, og jeg vil være veldig trygg og sikker før jeg legger ut om det. For det første blir det veldig sårt om det blir slutt, hvis jeg har annonsert til hele verden at vi er sammen. Videre ønsker jeg å skjerme barna, og til slutt definerer jeg ikke forhold basert på noe som skjer på sosiale medier. Verden får vite om mine private forhold når jeg er klar for det, om jeg blir det. Anonymkode: 11ec0...567 2
Nymerïa Skrevet 5. juni 2022 #16 Skrevet 5. juni 2022 Kan du ikke bare spørre han? Si at du ser at han aldri legger ut bilde av deg når dere er sammen på noe og spør om hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #17 Skrevet 5. juni 2022 Det er for tidlig. Blir bare for mange forklaringer, og rydding, om det likevel ikke fungerer. Eller han er som meg, jeg er ca 40, og synes det er noe barnslig med å drive å legge ut bilder, særlig av mennesker. Litt blir det jo, men begrenser det veldig. Anonymkode: 47761...183 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #18 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva man mener om det varierer nok fra person til person. Selv legger jeg bare ut vås og svada uten mening, og kjæreste er det motsatte. Kjæreste betyr mye, og jeg vil være veldig trygg og sikker før jeg legger ut om det. For det første blir det veldig sårt om det blir slutt, hvis jeg har annonsert til hele verden at vi er sammen. Videre ønsker jeg å skjerme barna, og til slutt definerer jeg ikke forhold basert på noe som skjer på sosiale medier. Verden får vite om mine private forhold når jeg er klar for det, om jeg blir det. Anonymkode: 11ec0...567 Må han annonsere at de er kjærester? Anonymkode: 359db...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #19 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 1. Han synes det er for tidlig å gå ut med i tilfelle det skulle bli slutt tidlig 2. Han er usikker på om du ønsker å tagges 3. Han ønsker å skjule det fordi han ikke tenker noe langsiktig med deg, og vil ikke fremstå som opptatt i håp om å møte noen andre Ikke rart du tenker over dette. Hadde jeg også gjort. Siden du skriver her, mistenker jeg at du frykter alternativ 3 eller noe lignende. Hadde han vært overlykkelig og stolt, tror jeg han hadde tagget deg, med mindre alternativ 2 foreligger. Litt kinkig et slik dilemma, fordi det er vanskelig å ta opp. Legger du ut bilder/tagger han? Det kan han da sende i retur. Og man vil jo ikke "tvinge" sin partner til å tagge, man ønsker det kommer uoppfordret. Personlig ville jeg blitt litt betenksom om han legger ut bilder fra turer, andre folk (venner osv), men ikke deg. Da ekskluderer han deg bevisst, tenker jeg Anonymkode: 40593...6c3 4. Han har barn og flere hensyn å ta enn en umoden og usikker fersk kjæreste. Anonymkode: f59d5...d09 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #20 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 4. Han har barn og flere hensyn å ta enn en umoden og usikker fersk kjæreste. Anonymkode: f59d5...d09 Men han legger ut bilder av venninner. Klart han burde legge ut av kjæresten. Trenger da ikke å nevne at de er i forhold. Anonymkode: 359db...ae0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå