AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Jeg missliker helligdager fordi jeg føler meg ekstra ensom da. Jeg bor langt unna familien og røttene mine, det er ikke jobber å få på de stedene, jeg trives ikke der og det er veldig lite folk der. Dårlige minner også da jeg ble litt mobbet der. Nå bor jeg i Oslo og trives, men føler likevel en tomhet. Har møtt folk her via nett, et treff for folk som ikke har så store nettverk. Men det endte med at kontakten fader ut. Har møtt noen i etterkant, men det ender med at de ikke svarer til slutt. Ei venninne flyttet til byen i vinter og henne har jeg kjent i mange år. Hun har vært veldig på å ta kontakt og vi hang ute hver helg omtrent. Men bare plutselig så møtte hun ikke opp når vi hadde planlagt møte og sluttet å svare. Jeg liker ikke å være bitter men kjenner jeg begynner å hate folk. Fordi de ikke evner å svare eller holde kontakten. Jeg er rett og slett sur på denne venninna som bare plutselig ble helt borte. Har også ei venninne som bor i en annen by, som svarer og har kjent meg lenge men hun har barn, nettopp fått seg jobb og er mye sliten. Jeg skal besøke henne om et par uker. Men som sagt er hun ikke i denne byen. Ellers så kjenner jeg liksom ingen der kontakten bare går naturlig. De som jeg kjenner her har nettopp fått barn eller er alltid opptatt med møter, jobb, er syke, er bortreist og jeg orker ikke å være den som spør om å treffes hele tiden. Jeg har litt lett for å kjede meg blandt folk da jeg er av den introverte typen, men jeg føler meg likevel så uviktig, glemt og ensom. I dag har jeg gått tur i byen og ser så mange par og vennegjenger og lurer på hvordan de får det til. Jeg er nesten sur på meg selv for at jeg ikke klaffer naturlig med de fleste, og har mer «drive» i meg. Mitt eneste sosiale liv nå er jobben, med folk jeg ikke henger med på fritiden. Alle der har familie eller venner fra før. Dette har skjedd hele livet mitt. Alle jeg blir kjent med har noen fra før og da er det naturlig at jeg ikke blir noen viktig prioritet. Anonymkode: 7dcf9...79d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå