Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er vi flere som planlegger å leve alene etter det samlivet vi er i nå?

Jeg gruer meg til savnet, men gleder meg til friheten.

Årsaken til at vi blir alene er egentlig helt uvesentlig.

Hva er deres plan eller synspunkter?

Anonymkode: 5b898...27a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg planla det lenge før jeg gikk, sikkert et par år. Alene på tredje året nå. Aldri hatt det bedre! Livet er for kort til å ikke ha det bra🤷‍♀️

Klart jeg savner å ha en, men friheten er helt ubeskrivelig deilig🤩

Anonymkode: 9bf18...986

• Liker 4
Gjest Less'is'more
Skrevet (endret)

Jeg er en  dame på 53 år og har nettopp avsluttet et 7 års kjæresteforhold. Vi bodde ikke sammen og hadde ikke barn sammen. Forholdet forandret seg og alt ble da så vanskelig. 

Jeg har tidligere i forholdet sagt til meg selv at hvis dette forholdet avsluttes skal jeg ikke ha ny kjæreste. Da må han i såfall ramle inn i mitt liv på et mirakuløst vis. 

Jeg har såklart hatt tunge stunder etter bruddet og det tenker jeg at han også har hatt. Det er intet ondt mellom oss. 

Jeg var sammen med han fordi jeg ØNSKET å være sammen med han, og ikke fordi jeg trengte han. Jeg hadde det bra og klarte meg selv FØR jeg traff han og nå ETTER klarer jeg meg meget fint. -jeg har det veldig godt nå, det er ingen overtenking og ingenting å gå gruble over "hvorfor er han sånn og sånn?"

Livet ble mye bedre uten han. Friheten jeg kjenner får ingen ta fra meg. Jeg er bare irritert over at jeg ikke gikk ut av dette forholdet tidligere. 

Endret av Less'is'more
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri planlagt hvordan livet skulle bli etter et forhold. Det er vel sånt folk tenker på som er for lenge i forhold de ikke ønsker å være i? Og det har jeg ikke vært. 

Det vil si, jeg planla å bli aleine hvis han jeg var sammen med skulle dø eller noe slikt. Jeg trodde han var så god og dedikert til oss at det ville jeg bare bevare minnet om. Han eller ingen, liksom! Så slo han opp, og hele bildet mitt av ham forandra seg, og jeg hadde profil på datingside 2 dager etter bruddet. 

Anonymkode: 40cf2...8bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alene på 4 året, 

Hadde vært fint med en mann, men jeg har penger til å betale folk for å få utført tjenester (hehe tunge løft, bil, rørlegger osv) og film og festivaler kan  jeg  oppleve med venner osv. 

Anonymkode: 8e648...11a

• Liker 1
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Er vi flere som planlegger å leve alene etter det samlivet vi er i nå?

Jeg gruer meg til savnet, men gleder meg til friheten.

Årsaken til at vi blir alene er egentlig helt uvesentlig.

Hva er deres plan eller synspunkter?

Anonymkode: 5b898...27a

Tar dette forholdet jeg er i nå slutt, er det god mulighet for det. Så lenge jeg enda klarer skaffe meg en elskerinne, trenger jeg strengt tatt ikke noe forhold, hadde faktisk mye mer sex før jeg gikk inn i et forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp gått ut av et 13år langt forhold, og ja, livet blir alene. 

Livet med en narsissist (fått diagnose hos psykiater) har ikke vært noen dans på roser. 

Håper på å få gjenoppta kontakten med familie og venner som jeg er blitt isolert fra i mange år. 

Har god støtte i fastlegen, heldigvis, for det er en overgang å måtte tenke selv og få lov til å ta egne avgjørelser. 

I går kveld gikk jeg en lang tur, uten å måtte tigge om lov eller forklare detaljert hvor jeg gikk, hvorfor jeg ble så lenge ute, hvem/hva jeg møtte på veien osv. Det gjorde godt for kropp og sjel! Nå skal jeg bare nyte friheten!

Anonymkode: 2a592...d3d

• Liker 3
  • Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i mitt forhold nr to. Første forhold varte i 18,5 år og inkluderte ekteskap og barn. Nå er jeg samboer med en ny, forholdet har for løping vart i 11 pr. Ingen felles barn. Blir det slutt mellom oss, tror jeg ikke jeg orker å starte på nytt igjen ...  Det måtte isåfall være særbo-løsning. Jeg klarer meg økonomisk fint alene, og jeg må heller ikke være rundt folk hele tida. Det som hadde blitt et savn er turer til hytta eller på ferie alene 

Tenker jul hadde gått fint uansett, har øvrig familie her og to store barn. 

Anonymkode: 2dd22...a9f

AnonymBruker
Skrevet

*foreløpig skal det stå over her

Anonymkode: 2dd22...a9f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, tar forholdet vårt slutt så kan jeg garantere at jeg skal være singel resten av livet! 

Anonymkode: 5b3d5...593

Skrevet

Nei.

Jeg er flink til å finne fine partnere. Hver eneste partner jeg har hatt har gjort livet mitt bedre.

AnonymBruker
Skrevet
Epictetus skrev (37 minutter siden):

Nei.

Jeg er flink til å finne fine partnere. Hver eneste partner jeg har hatt har gjort livet mitt bedre.

Har du gjort andres liv bedre? 

Skrevet

Ja. Etter dette siste samboerskapet er jeg fullstendig utmattet og lei. Aldri opplevd et forhold så slitsomt. Jeg har fått de barna jeg skal ha, og trenger virkelig ikke en mann til å oppfylle drømmene mine ❤️

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har du gjort andres liv bedre? 

Ja.

Skrevet
8 hours ago, mordi9 said:

Men å holde på dem er du ikke så flink til? 😂😂.

Etter 25 år er det riktig at to forhold har tatt slutt,  og ett varer fortsatt.

Men begge de forholdene hadde løpt ut sin tid. De gav meg mye så lenge de varte, og selv om endring kan være vondt var det verdt å avslutte.

(Merker en generell motstand i tråden mot at et forhold kan være berikende. Bitterhet er ikke bra.)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er si singel nå etter et 20 år langt forhold. Jeg syns det er helt herlig. Veldig digg å leve for meg. Ikke ta hensyn til andres familie og tradisjoner. Planen er å bo alene. Kan ha kjæreste, men aldri dele husrom. Jeg er over 40 år nå, uten små barn. Jeg vil leve i rolige omgivelser. Så da får jeg se hva livet byr på

Anonymkode: dcc11...c3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...