Amber Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 Jeg får ikke tatt imot og sendt mms... hvordan stiller jeg inn tlf til det?
Gjest heisann Skrevet 11. november 2005 #2 Skrevet 11. november 2005 dette er "enkelt" du må laste ned instillingene til din telefon fra telefon operatørs hjemmeside. operatøren din er sikkert (chess, netcom, telenor e.l) gå inn på den hjemmesiden, se om du finner noe under mms/innstillinger for telefon eller lignende. deretter må du be om å få tilsendt instillinger til din telefon, bare å velge hvilken telefon du har og send sms. du får spm på sms om du vil installere, trykk godta. nå kan du sende og motta:)
Amber Skrevet 11. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2005 ja har gjort det.. og fikk til å sende nå. Men har et bilde liggende jeg ikke får åpnet? JPG format...
Cronos Skrevet 11. november 2005 #4 Skrevet 11. november 2005 Generelt for å sende og motta MMS må du ha BÅDE GRPS- og MMS-instillinger. Men det at du ikke får åpnet et bilde har vel ikke noe med MMS å gjøre? Er telefonminnet fullt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå