AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Du som er kjent med body lotion med selvbruningseffekt, se hit Jeg lurer på hvilken du anbefaler? Hvor ofte du smører deg med den? Hvor raskt så du litt glød etter første påføring? Farget den laken? Går det greit å dusje etter noen timer etter påføring eller bør man helst vente typ 24 timer? Tusen takk til alle som gidder å svare, håper noen gidder 🌻 Anonymkode: c820e...4e4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Brukt Dove sin i mange år. Får fin farge om jeg bruker den i f.eks 3 dager. Ja sengetøy blir gult. Går fint om man smører på kveld og dusjer på morgen. Kan også brukes 2 g daglig. Anonymkode: 3c355...62c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Brukt Dove sin i mange år. Får fin farge om jeg bruker den i f.eks 3 dager. Ja sengetøy blir gult. Går fint om man smører på kveld og dusjer på morgen. Kan også brukes 2 g daglig. Anonymkode: 3c355...62c Takk ❤️ Vet du forresten om fargen går helt vekk i dusjen hvis man eksfolierer? Vet ikke helt åssen dette fungerer 😅 Anonymkode: c820e...4e4
LeneXCII Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 Litt på siden, men har veldig god erfaring med self tan dråper som du tilsetter den hudkremen/lotion du bruker. F eks fra Meraki 1
Avstand Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du som er kjent med body lotion med selvbruningseffekt, se hit Jeg lurer på hvilken du anbefaler? Hvor ofte du smører deg med den? Hvor raskt så du litt glød etter første påføring? Farget den laken? Går det greit å dusje etter noen timer etter påføring eller bør man helst vente typ 24 timer? Tusen takk til alle som gidder å svare, håper noen gidder 🌻 Anonymkode: c820e...4e4 Jeg har erfaring med Mr & Mrs Tannie lotion. Den lukter veeeeldig godt! Karamell! Og gir fin farge. Kremen er brun så du får farge med en gang og den bygger seg opp over tid. Men den farger over på sengetøy. Jeg har pleid å påføre på dag og så dusjer på morgen etter. Når du skal smøre deg må du bruke hendene eller mitten fra samme merket. Den handsken er laget spesielt for merket. Jeg prøvde å påføre den med St.Tropez sin men det gikk ikke særlig bra. Går bra å bruke hendene også, men da må du vaske deg fort etterpå siden den begynner å jobbe ganske fort. Decleor sin. Det er en brun tube. Noe dyrere da. Kremen er hvit og du ser ikke farge med en gang. Smitter ikke over like mye på sengetøy. Den er en gradual så du kan smøre deg flere ganger til du oppnår ønsket effekt. Etter 1 gang har du litt farge, kanskje etter 2-4 ganger så har du skikkelig farge. Denne gir fin farge og kan også brukes i ansikt. Synes den gir meg veldig fin farge i ansiktet siden den ikke blir så veldig oransje. Endret 5. juni 2022 av Avstand 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå