Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For dere som har prøvd, hva var din erfaring?

Jeg startet på tirsdag, så er enda på den laveste dosen.  Jeg har ikke merket mye effekt enda, men håper det kommer seg etterhvert.

Og dere som bruker saxenda tenker dere mye på kosthold, eller falt det naturlig?  Jeg har tatt bedre kostholdsvalg en god stund nå, så har alerede gått ned 20 kg.  Men håper at saxenda kan hjelpe med å dempe ubehaget av å føle så mye sult, og kanskje dempe søtsug litt.  Er det noen som har opplevd dette?

Tusen takk for svar ❤️

Anonymkode: 233e2...85c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat startet. Skal ikke ned så mye i vekt og får det dermed ikke på blå resept, men i og med at jeg konstant tenker på mat, døyver følelser med mat og teller alt av kalorier så "måtte" jeg starte på dette. Tenking på mat og kalorier tar over livet mitt og det har det alltid gjort. Har gått ned 50 kg på egenhånd, men nå har jeg stått fast i 2 år. Gått opp 5 kg, ned 6 kg, opp 10 kg, ned 8 kg også. Klarer ikke å gå ned de siste 10 kiloene uten at det går utover min livskvalitet.

Derfor valgte jeg å prøve Saxenda for å få ro i hodet. Og det hjelper virkelig - enn så lenge. Har ikke tenkt noe særlig på mat siden første dose for tre dager siden. Jeg klarer knapt å spise, må tvinge i meg mat og har nesten ingen søtsug. Klarte å gå forbi smågodt på butikken i dag uten at det skulle være en psykisk kamp med meg selv. Dette er så deilig. Den eneste utfordringen jeg har er at jeg er utrolig trøtt. Super sliten. Jeg er vant til å løpe på fjellet hver dag etter jobb (som jeg også er svært aktiv på), men jeg har nå vært sengeliggende de siste dagene etter jobb. Håper det gir seg. Sliter også litt med hodepine. 

Anonymkode: 24c93...30d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...