Gå til innhold

hvilken farge synes du vi skal ha på veggen

Milo Minderbinder

Anbefalte innlegg

Ved maling av vegger og rom; hvorfor gidder dere jenter å i det hele tatt spørre mannen deres hvilken farge han synes en skal bruke? Dere har jo for faen allerede bestemt det, og hvis mannen deres foreslår en annen farge, nytter det jo ikke for ham å få et eneste synspunkt inn.

Slutt med dette helsikkes forbannede sløseri med tid, og bare kjøp malingen!!! Det blir så mye lettere da! :frustrert:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det hadde blitt enda lettere hvis dere gutter kunne skjærpe dere og endelig ta og lære å lese tankene våre og si at akkurat den fargen vi tenker på er kjempefin sådetså!

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel er fargevalget deres helt bra, det.

Problemet er at dere kunne gi mennene deres en sjanse, i stedet for å bare late som om dere gjør det.

Jeg tenker det ville være en diger kamel å svelge dersom mannen deres sa

"Jeg velger farger inne på det rommet der, og så kan du velge resten"

:)

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Kunne godt hørt på hans råd jeg, så lenge det er en dus farge. Hele stua malt i en knallfarge hadde bare blitt slitsomt å se på, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest porselen
Som regel er fargevalget deres helt bra, det.

Problemet er at dere kunne gi mennene deres en sjanse, i stedet for å bare late som om dere gjør det.

Jeg tenker det ville være en diger kamel å svelge dersom mannen deres sa

"Jeg velger farger inne på det rommet der, og så kan du velge resten"

:)

Milo

Det har jeg opplevd. Siden du bestemte alt om soverommene så skal jeg bestemme hvordan kjellerstuen skal være. Greit nok, ingen stor kamel å svelge, men skal innrømme at jeg koser meg glugg ihjel nå når han sier at han skulle gått for mitt forslag allikevel. Å, det er deilig å føle at man har rett.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Cuba_*

Vi er ganske like på dette punktet vi..

Holder på å pusse opp soverommet nå! Har ganske lik smak når det gjelder sånt!

Hadde plukket ut to farger vi likte beste begge to, og det var akkurat det samme!

Vi hører på begges meninger, og diskuterer fram og tilbake!

Ikke noe problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er så bestemt på hva han liker at det nytter ikke for meg å prøve å overkjøre. Han kjøpte forøvrig all maling vi har hjemme nå, uten at jeg ble med i butikken. Stoler på smaken hans.

Du får stå på ditt, Milo, så får du nok være med bestemme, du også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved maling av vegger og rom; hvorfor gidder dere jenter å i det hele tatt spørre mannen deres hvilken farge han synes en skal bruke? Dere har jo for faen allerede bestemt det, og hvis mannen deres foreslår en annen farge, nytter det jo ikke for ham å få et eneste synspunkt inn.

Slutt med dette helsikkes forbannede sløseri med tid, og bare kjøp malingen!!! Det blir så mye lettere da! :frustrert:

Milo

Sss.. Hadde ikke fungert hos meg. Jeg digger slikt og SKAL være med når farger skal plukkes ut. Basta :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...