Milo Minderbinder Skrevet 11. november 2005 #1 Del Skrevet 11. november 2005 Ved maling av vegger og rom; hvorfor gidder dere jenter å i det hele tatt spørre mannen deres hvilken farge han synes en skal bruke? Dere har jo for faen allerede bestemt det, og hvis mannen deres foreslår en annen farge, nytter det jo ikke for ham å få et eneste synspunkt inn. Slutt med dette helsikkes forbannede sløseri med tid, og bare kjøp malingen!!! Det blir så mye lettere da! Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 11. november 2005 #2 Del Skrevet 11. november 2005 Men det hadde blitt enda lettere hvis dere gutter kunne skjærpe dere og endelig ta og lære å lese tankene våre og si at akkurat den fargen vi tenker på er kjempefin sådetså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 11. november 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 11. november 2005 Som regel er fargevalget deres helt bra, det. Problemet er at dere kunne gi mennene deres en sjanse, i stedet for å bare late som om dere gjør det. Jeg tenker det ville være en diger kamel å svelge dersom mannen deres sa "Jeg velger farger inne på det rommet der, og så kan du velge resten" Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 11. november 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 11. november 2005 Forøvrig har dere overdrevne forventninger til menns ESP-evner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. november 2005 #5 Del Skrevet 11. november 2005 Kunne godt hørt på hans råd jeg, så lenge det er en dus farge. Hele stua malt i en knallfarge hadde bare blitt slitsomt å se på, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest porselen Skrevet 11. november 2005 #6 Del Skrevet 11. november 2005 Som regel er fargevalget deres helt bra, det. Problemet er at dere kunne gi mennene deres en sjanse, i stedet for å bare late som om dere gjør det. Jeg tenker det ville være en diger kamel å svelge dersom mannen deres sa "Jeg velger farger inne på det rommet der, og så kan du velge resten" Milo ← Det har jeg opplevd. Siden du bestemte alt om soverommene så skal jeg bestemme hvordan kjellerstuen skal være. Greit nok, ingen stor kamel å svelge, men skal innrømme at jeg koser meg glugg ihjel nå når han sier at han skulle gått for mitt forslag allikevel. Å, det er deilig å føle at man har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 11. november 2005 #7 Del Skrevet 11. november 2005 Vi er ganske like på dette punktet vi.. Holder på å pusse opp soverommet nå! Har ganske lik smak når det gjelder sånt! Hadde plukket ut to farger vi likte beste begge to, og det var akkurat det samme! Vi hører på begges meninger, og diskuterer fram og tilbake! Ikke noe problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 11. november 2005 #8 Del Skrevet 11. november 2005 Min samboer er så bestemt på hva han liker at det nytter ikke for meg å prøve å overkjøre. Han kjøpte forøvrig all maling vi har hjemme nå, uten at jeg ble med i butikken. Stoler på smaken hans. Du får stå på ditt, Milo, så får du nok være med bestemme, du også:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 16. november 2005 #9 Del Skrevet 16. november 2005 Ved maling av vegger og rom; hvorfor gidder dere jenter å i det hele tatt spørre mannen deres hvilken farge han synes en skal bruke? Dere har jo for faen allerede bestemt det, og hvis mannen deres foreslår en annen farge, nytter det jo ikke for ham å få et eneste synspunkt inn. Slutt med dette helsikkes forbannede sløseri med tid, og bare kjøp malingen!!! Det blir så mye lettere da! Milo ← Sss.. Hadde ikke fungert hos meg. Jeg digger slikt og SKAL være med når farger skal plukkes ut. Basta :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå