Gå til innhold

Fantaserer om å ha ha en som slikker meg når som helst.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en syk fantasi om at jeg innleder et "forhold" med en mann som bare elsker å slikke og vil gjøre det i timesvis. Han kommer over å slikker meg mens jeg f.eks ligger på sofaen å ser tv, sitter å spiser middag o.l Gir meg orgasme på orgasme bare fordi han tenner på det, og ikke klarer å ka være. 

Som bare tar for seg når han måtte ønske og blir skikkelig tent av det. Så når han har holdt på i lang tid og er sprengkåt, knuller han meg så hardt og rått som det går ann.

Noen andre?

Anonymkode: bed0c...bc0

• Liker 6
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Dette må være skrevet av en oppfinnsom mann. Hvilken mann ønsker ikke en slik kvinne?

Skrevet

Du må gjøre noe med dine avhengighetsproblemer.
Jeg anbefaler dyp innsikt siden psykologer og sånt piss bare er... piss! 

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (2 minutter siden):

Dette må være skrevet av en oppfinnsom mann. Hvilken mann ønsker ikke en slik kvinne?

Haha nei jeg er ikke en mann. Er en "sliten" trebarnsmor med kjedelig sexliv 🤣 og litt vel god fantasi 😅

• Liker 5
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Paramount said:

Jeg. Helt ærlig, det høres bare slitsomt ut.

Anonymkode: 65dfe...ba7

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært noe. Mannen min har aldri spontant villet slikke. Han gjør det hvis jeg spør, dersom det er nylig vasket og barbert. Så spontan slikking i sofaen er ekstremt usannsynlig å få oppleve. 

Anonymkode: ffd07...2ef

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Har en syk fantasi om at jeg innleder et "forhold" med en mann som bare elsker å slikke og vil gjøre det i timesvis. Han kommer over å slikker meg mens jeg f.eks ligger på sofaen å ser tv, sitter å spiser middag o.l Gir meg orgasme på orgasme bare fordi han tenner på det, og ikke klarer å ka være. 

Som bare tar for seg når han måtte ønske og blir skikkelig tent av det. Så når han har holdt på i lang tid og er sprengkåt, knuller han meg så hardt og rått som det går ann.

Noen andre?

Deilig fantasi!!

Og ja, hvilken man ønsker ikke fri tilgang til å slikke 😋

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Noen andre?

Ha ha ha ha,klassisk trolling i fra en unggutt 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sier dere at ts et et troll? Jeg har en slik mann. Vel, kanskje ikke i timesvis, det hadde ikke jeg orka. Men han elsker å slikke meg, og han kan fint bruke lang lang tid der nede om han får lov. Heldig jeg🤷‍♀️

Anonymkode: 82184...63a

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Min eks var sånn. Og jeg savner den egenskapen må jeg innrømme. Han slikket meg uansett tid på døgnet, hvor som helst i huset (eller ute for den saks skyld). Han var også veldig dyktig i det.

Men så var det andre viktigere ting enn slikking som avgjorde at det ikke ble oss to.

Anonymkode: f592c...33a

• Liker 2
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Noen andre?

Fin røver historie småen. Tror du skal lese noen noveller skrevet av kvinner, så du lærer deg hvordan de uttrykker seg når de skriver om sexuelle fantasier. Hint, det er ikke slik som dette.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å slikke og lysten er der og i en perfekt verden skulle jeg ha gjort alt det der, men ting kommer i veien. Noen dager er jeg skikkelig sliten eller i dårlig humør og det samme kan gjelde dama. Og det er andre ting som kommer i veien, vi må fikse ditt eller datt og dra hit og dit og man blir sliten. Noen ganger er det tiltak å til og med motta oralsex. Dessverre.

Anonymkode: cbaf3...b45

AnonymBruker
Skrevet

Fin fantasi. Dette er guttedrømmen for mange menn.

Anonymkode: 1be56...553

Skrevet

Har en stående avtale med alt av partnere: De kan når som helst 'kreve' det, eller bare sitte seg over ansiktet mitt. Utrolig deilig når de benytter seg av det.

Skrevet

Jeg elsker å slikke! Er du fin kan jeg komme å slikke deg masse. Slikket noen jenter som gamet eller var på Snapchat. 

Skrevet

Hadde bare den dama vært virkelig så....

Skrevet

Jeg var i ett forhold med en slik, og akuratt den delen likte jeg veldig godt, men ellers var han en skikkelig sjalu og manipulerende drittsekk så da varte ikke det så lenge. 

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden):

Du tror det er oppspinn?

Anonymkode: ffd07...2ef

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden):

Er mange damer som er sånn.Skulle gjerne hatt en slik mann jeg også.En som vil slikke meg når og hvor som helst😅

Å ja,han hadde fått tilbake også😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke en syk fantasi, jeg har en sånn mann jeg.

Timesvis er kanskje å ta litt hardt i, men det er mye slikking her i gården. Han bare elsker å gjøre det. Han kan gå ned på meg når som helst og hvor som helst i huset. Han er skikkelig god på det også.

Han får det samme i retur og selvsagt, men jeg tror faktisk dette er en fyr som faktisk helt genuint liker bedre å gi enn å få.

Anonymkode: 2d428...dab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...