AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Sliter med å sove og prøver å bruke melatonin om natten. Det hjeper litt, men får munntørrhet av det. Er det glere enn meg som får det? Anonymkode: 244ec...5a6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Jeg bruker melatonindråper, blir ikke tørr i munnen av det. Anonymkode: 5aa72...73c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sliter med å sove og prøver å bruke melatonin om natten. Det hjeper litt, men får munntørrhet av det. Er det glere enn meg som får det? Anonymkode: 244ec...5a6 Åååå- jeg har ikke koblet at det er melatonintablettene som gjør det, men nå som jeg tenker meg om så får også jeg det. Anonymkode: 7beb4...6ac
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Jeg bruker en annen medesin for søvn enn melatonin men også denne har munntørhet som en bivirkning. Jeg ble anbefalt "flux dry mouth" som selges på apoteket til rett under en 100 lapp, det selges også mye munnskyllevann som hjelper mot munntørhet. Anonymkode: 7d3e4...187
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Sliter med å sove og prøver å bruke melatonin om natten. Det hjeper litt, men får munntørrhet av det. Er det glere enn meg som får det? Anonymkode: 244ec...5a6 Nei, har aldri merket noe til det. Anonymkode: 3f154...44e
Djungelvrål Skrevet 4. juni 2022 #6 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg bruker en annen medesin for søvn enn melatonin men også denne har munntørhet som en bivirkning. Jeg ble anbefalt "flux dry mouth" som selges på apoteket til rett under en 100 lapp, det selges også mye munnskyllevann som hjelper mot munntørhet. Anonymkode: 7d3e4...187 Munnskyllevann hjelper selvsagt ikke. munngel gjør.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #7 Skrevet 4. juni 2022 Nei jeg får ikke munntørrhet. Men jeg får melatonin på resept da, 3 mg per tablett. Funker knall på meg. Anonymkode: f4c69...4c0
Matas Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 Tråden er ryddet for helseskadelig innhold, medisindosering, brukerdebatt, tulleinnlegg og avsporinger samt svar til dette. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå