Gå til innhold

Dere som bruker melatonin for å sove; får dere munntørrhet??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med å sove og prøver å bruke melatonin om natten. Det hjeper litt, men får munntørrhet av det. Er det glere enn meg som får det?

Anonymkode: 244ec...5a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker melatonindråper, blir ikke tørr i munnen av det.

Anonymkode: 5aa72...73c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sliter med å sove og prøver å bruke melatonin om natten. Det hjeper litt, men får munntørrhet av det. Er det glere enn meg som får det?

Åååå- jeg har ikke koblet at det er melatonintablettene som gjør det, men nå som jeg tenker meg om så får også jeg det. 

Anonymkode: 7beb4...6ac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en annen medesin for søvn enn melatonin men også denne har munntørhet som en bivirkning. Jeg ble anbefalt "flux dry mouth" som selges på apoteket til rett under en 100 lapp, det selges også mye munnskyllevann som hjelper mot munntørhet.

Anonymkode: 7d3e4...187

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, har aldri merket noe til det. 

Anonymkode: 3f154...44e

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg bruker en annen medesin for søvn enn melatonin men også denne har munntørhet som en bivirkning. Jeg ble anbefalt "flux dry mouth" som selges på apoteket til rett under en 100 lapp, det selges også mye munnskyllevann som hjelper mot munntørhet.

Anonymkode: 7d3e4...187

Munnskyllevann hjelper selvsagt ikke. munngel gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg får ikke munntørrhet. Men jeg får melatonin på resept da, 3 mg per tablett. Funker knall på meg.

Anonymkode: f4c69...4c0

Skrevet

Tråden er ryddet for helseskadelig innhold, medisindosering, brukerdebatt, tulleinnlegg og avsporinger samt svar til dette. 

- Matas, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...