Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bestiller dere baby klær fra? 

Anonymkode: 93382...b86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finn.no

Men om du vil ha nytt liker jeg newbee, Huist&Claire og Name It  godt. Cubus og lindex er ok, HM er veldig tynne i stoffet. Pris vet jeg lite om.

Anonymkode: 1f857...64b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestiller mye fra Jollyroom. De har ofte tilbud som andre ikke kan matche, og har både billige merker med ok kvalitet, samt litt dyrere og bedre merker. Akkurat nå har de f.eks 25% på alle nyheter og 40% på tusenvis av andre produkter. 

Hvis du ønsker å være prisbevisst, men ikke vil kjøpe brukt, så anbefaler jeg H&M de første månedene. Kvaliteten på tøyet deres er ikke bra, men de første månedene bytter babyen ofte størrelse og beveger seg ikke rundt på gulvet og sliter tøyet på den måten. Derfor holder tøyet fint i denne perioden. De har forøvrig mye søtt tøy. Etter at barnet blir mer mobilt og sliter mer på klærne, bør du gå over til andre merker. Cubus har en del "2 for 149"-dealer. Cubus har litt høyere kvalitet enn H&M. Lindex er bedre enn Cubus, men som regel litt dyrere. 

Ellers er et tips Babycare.no, hvor du får gratis frakt ved å skrive "gratisfrakt" i rabattkodefeltet. Syns ikke de har sånn kjempeutvalg i klær, men noe har de jo. 

Petter og Pia (petterpia.no) har masse fint. 

Zalando og Ellos har barne- og babyklær også, hvis du ikke visste om det. 

Barnas Hus har diverse kampanjer hele tiden, så det er lurt å følge med på tilbud der.

Anonymkode: d211a...8da

• Nyttig 1
Skrevet

Lindex har ofte 20%, hvis man følger litt med og er klubbkunde. I tillegg har de alltid 3 for 2 på basics, hvor joggebuksene deres er veldig bra.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt mye på lindex, synes de har mye fint og kvaliteten er bedre enn andre billigbutikker. De har også ofte salg på alle barneklær. Kjøper også en del på Barnas hus når de har salg, spesielt ull og uteklær. Jeg synes det er unødvendig å betale masse for klær de bare bruker noen få uker.

Anonymkode: bb0be...027

AnonymBruker
Skrevet

Har alt mulig egentlig.. H&M (men ja mange av de er tynne i stoffet og ikke så myke som en del av de dyrere klærne), Lindex, Cubus, KappAhl (Newbie), Polarn&Pyret, Hurst&Clair, MarMar + div andre "merkeklær" kjøpt på babyshop, barnas hus og noen andre små butikker på salg. Mye av det vi har brukt de første 3 mnd har vært gaver da, og en del arveklær fra venner. Har egentlig vært fornøyd med det meste :) Tenker når baby vokser til og vi får mindre klær i gave å handle litt brukt også.

Anonymkode: 7135c...ab7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...