AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Må flis fjernes, eller går de ut av seg selv? Anonymkode: ee4e3...9bd
ekkoet Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Kommer an på. Den kommer ut av seg selv til slutt, men dersom du må igjennom betennelse, puss rundt den og medfølgene hadde det nok vært bedre å ta den ut selv. Jeg pleier å ta dem ut hvis jeg kan.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 ekkoet skrev (24 minutter siden): Kommer an på. Den kommer ut av seg selv til slutt, men dersom du må igjennom betennelse, puss rundt den og medfølgene hadde det nok vært bedre å ta den ut selv. Jeg pleier å ta dem ut hvis jeg kan. Stemmer, men hvis det kommer betennelse er det mye vondere å fjerne flisen. Så lønner seg å gjøre det så raskt som mulig. Anonymkode: b138a...a72
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 32 minutter siden, AnonymBruker said: Må flis fjernes, eller går de ut av seg selv? Anonymkode: ee4e3...9bd I boka Skogsmatrosen var det en som ikke fikk fjernet en metallflis som endte med å måtte amputere en finger. Bokas historier er visstnok sydd sammen av virkelige historier. Så jeg ville fått flisen fjernet. Anonymkode: 287c7...50c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 Fjern dem. Min niese fjernet ikke en flis hun hadde under foten. Endte opp med en betennelse. Måtte skjære opp for å få alt pusset ut og renset det, ble så sydd med to sting. Så det kan gå bra og det kan gå dårlig. Hva er du villig til å ta sjansen på… Anonymkode: 5b2a0...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå