AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Jeg fulgte virkelig ikke med i kirken eller KRL på skolen 😅 Men tenker mer på andre tradisjoner, som f eks at man drar på fjellet og spiser kvikklunsj og appelsin i påsken. Hva gjør man i pinsen? Anonymkode: b3dc8...0a6
Gjest Luna Llena Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Jeg gjør ingenting spesielt, er som en helt vanlig helg for meg.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Man gjør ikke noe spesielt i pinsen, tror jeg, utover å nyte at det er en ekstra fridag. Man gjør nok det man ellers ville gjort når det er langhelg, som å dra på hytta. Særlig når været er meldt så bra som nå. Anonymkode: 3bb28...ab6
skreppamedleppa Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Pinsen er bare en fin langhelg for min del. Det er ikke noe pinsepynt en pynter hus og hage med, det er ikke noe press på grandiose familieutflykter, det er ikke masse styr og bråk og 'press' om å gjøre noe som helst slik julen og påsken er (julen er familietid og påsken er hyttetid ut i fra samfunnets "lover og regler") Det er bare en fin rolig langhelg.. Litt rydding i hus og hage, tur med hunden, god mat, med fint vær på denne tiden er det muligheter for en pils og to i utehagen med grilling. Noen pinser har jeg reist til reservemor, noen pinser overnatter jeg i telt med venner andre pinser er jeg bare hjemme og "tar livet som det faller seg". Det er bare en ekstra rød fridag hvor en kan gi f. i vekkerklokken og la humla suse og det er aldri feil
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Ser på byens første Pride tog, ellers så er det å slappe av i sola i hagen. Anonymkode: 93913...06e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 Til og med ikke mine ekstremt kristne barndomsvenninner gjør noe religiøst i pinsehelga. De ville at vi skulle legge venninnetur til den helga en gang fordi da hadde de en ekstra fridag. Anonymkode: 646a7...3c9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #8 Skrevet 6. juni 2022 Irriterer seg over reglene om helligdagsfred og ser på alt man kunne ha gjort om det var lov å bråke litt 😂 Anonymkode: 62334...311
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #9 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Irriterer seg over reglene om helligdagsfred og ser på alt man kunne ha gjort om det var lov å bråke litt 😂 Anonymkode: 62334...311 Pfff, ikke meg og mine naboer. Jeg klippet plenen i går. Broren min var på besøk og sa at jeg ikke måtte finne på å gjøre det. Jeg sa at det går helt fint i mitt nabolag. Litt etter klippet naboen plenen. Anonymkode: 646a7...3c9
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #10 Skrevet 7. juni 2022 folk flest driter vel i religion. de ønsker bare flest mulig fri-dager i løpet av året... Anonymkode: cf6b3...b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå