Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i mannen men tror ikke jeg elsker han😟Eller kanskje jeg elsker han men det er for mange issues og problemer til at jeg vet om jeg vil fortsette . 

Jeg er veldig redd for å bli alene uten han . Jeg er 34 . Ingen nære venner eller familie . 😟

Anonymkode: 062a4...b82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen nære venner eller familie.. 

Det kan ikke bli mer rødt flagg når en person står uten venner og familie. 

Hva du gjør med typen får være opp til deg, jeg hadde aldri startet en relasjon med en person som ikke har hverken venner eller familie. 

Anonymkode: dd8b4...147

AnonymBruker
Skrevet

Du har ingen nære venner eller familie. Og nå sliter du også med relasjonen til mannen.

Kanskje på tide å ta tak i seg selv? I stedet for å ta avstand til alle andre? 

Anonymkode: e4f62...371

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa det for å forklare hvor alene jeg blir . Har hatt en vanskelig oppvekst . Fikk derfor heller aldri lært sosiale koder eller vært sosial siden foreldrene mine ikke funka og gjorde jobben sin som foreldre men det er en helt annen historie … 

For all del jobbee mye med meg selv allerede . Går til psykolog og prøver så gått jeg kan å trene på å være sosial men ikke så lett å få bestevenner når du er over 30. 

uansett , jeg lurte egentlig på andre som har opplevd å forlate samboer / ektefelle uten å ha stort sosialt nettverk rundt seg etter å ha passert 30 hvordan gikk det ? 

• Hjerte 2
Skrevet

Herregud å ikke ha familie eller venner er vanskelig nok … ikke vær så slemme mot ts

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du har ingen nære venner eller familie. Og nå sliter du også med relasjonen til mannen.

Kanskje på tide å ta tak i seg selv? I stedet for å ta avstand til alle andre? 

Anonymkode: e4f62...371

Hallo i luken! Det er mange dårlige folk der ute, så at folk ender opp uten familie og venner for å beskytte seg selv er jo ikke noe man skal sykeliggjøre. Dessuten er det mange som er introverte og ikke har overskudd til å opprettholde relasjoner. 

Atter andre har opplevd å miste familie i ulykker og sykdom. 

Kanskje på tide å gå i seg selv?

Anonymkode: dc62e...be9

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg er glad i mannen men tror ikke jeg elsker han😟Eller kanskje jeg elsker han men det er for mange issues og problemer til at jeg vet om jeg vil fortsette . 

Jeg er veldig redd for å bli alene uten han . Jeg er 34 . Ingen nære venner eller familie . 😟

Her trur eg cluet ligg. I om issuesane er noko du kan leve med eller ikkje ❤️ 

Anonymkode: dc1ed...c78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon. Jeg er i et forhold og jeg elsker han over alt på jord. Men det har vært så mye som har ødelagt forholdet vårt,så det har blitt et veldig usunt forhold. Jeg har villet gått nå i lang tid,men kvier meg for og bli alene😔 Jeg har to barn,men familie og venner langt unna. Så jeg blir sittende mye alene. Jeg har nå bestemt meg for at jeg bare må hoppe i det,da et usunt forhold ødelegger oss begge to. 

Start evt med og prioritere DEG! Gjør noe for deg selv og vær god med deg selv. Kom deg litt ut.. begynn og trene? Sett deg mål. Og begynn og bygge opp selvtilliten!😁

Anonymkode: 41ab9...b76

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...