AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Hvorfor forventer jeg at andre skal behandle meg bra, når jeg behandler de dårlig? Hvordan kan jeg endre på dette? Rett og slett bli et bedre menneske? Anonymkode: a5079...41a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 I enhver anledning hvor du føler for å si eller gjøre noe slemt, så tenk etter hvordan du hadde følt deg om noen sa eller gjorde dette mot deg Gjør snille og gode ting mot folk uten å forvente noe tilbake. Slik blir du et godt menneske Anonymkode: f3886...459 1
lillevill Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Kansje du føler at du har spesielle rettigheter da? Hvorfor tenker du slik da?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 lillevill skrev (3 minutter siden): Kansje du føler at du har spesielle rettigheter da? Hvorfor tenker du slik da? Det er jo ganske normalt da å oppføre seg slik. Vi hadde ikke trengt ideologier eller religioner hvis folk klarte dette for egen maskin. Anonymkode: ba584...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå