Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er rart og litt... plagsomt?

Han jobber borte i perioder. Jeg pleier for eksempel å spørre når han kommer hjem, da kan han si "ETA er i 15-tiden. Lurer du på når elskeren må sendes avgårde? ;) " Eller spørre om når han skal reise, "Lurer du på når kysten er klar?"

Hvis vi snakker om fantasier eller sånt, så kan han spørre om jeg fantaserer om at han gjør X eller Y. "Eller hvem du nå helst ville hatt deg med".

Klarer ikke helt finne ut om det er bare tull eller om han tror at jeg kunne funnet på å være utro.

Anonymkode: 1b521...cdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Jeg vil tro det er fordi han er usikker på seg selv, så han kan finne på å spørre om slike ting fordi han er sjalu, rett og slett. Eller at han ikke stoler på deg, uten at han har grunn for det. Vet det høres rart ut, men min tidligere type kunne finne på å si slike ting. Han visste jo innerst inne at det var "tullete sagt" men klarte ikke dy seg seg. 

Skjønner det er irriterende. Du må nesten bare ta det opp med han, og spørre hvorfor han spør om slikt, og at det er sårende for deg. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd dette ved TO menn jeg har hatt et forhold til, i begge deler viste det seg at det var en feig måte å skape avstand mellom oss på, og frustrasjon og usikkerhet og utrygghet i meg.

Det var veldig sånn "er det typen som ringer? ;D" og " typen du er hos?" Når jeg ikke var hjemme. Det var så jævlig slitsomt, følte at han aldri stolte på meg, at jeg ikke var verdt tillit osv.

Anonymkode: ee6de...7d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Eplejuice123 skrev (3 timer siden):

Hmm. Jeg vil tro det er fordi han er usikker på seg selv, så han kan finne på å spørre om slike ting fordi han er sjalu, rett og slett. Eller at han ikke stoler på deg, uten at han har grunn for det. Vet det høres rart ut, men min tidligere type kunne finne på å si slike ting. Han visste jo innerst inne at det var "tullete sagt" men klarte ikke dy seg seg. 

Skjønner det er irriterende. Du må nesten bare ta det opp med han, og spørre hvorfor han spør om slikt, og at det er sårende for deg. 

Tror ikke jeg har gitt han noen grunn til å ikke stole på meg. Skjønner at det er ubehagelig å reise bort lenge og tenke på hva som foregår mens han er borte. Men... det skal mye til. Så attraktiv er jeg ikke og vi har et lite barn også så det er ikke akkurat praktisk. Har jævla nysgjerrige naboer også, så det hadde garantert kommet ut hvis det foregikk noe mens han var borte.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har opplevd dette ved TO menn jeg har hatt et forhold til, i begge deler viste det seg at det var en feig måte å skape avstand mellom oss på, og frustrasjon og usikkerhet og utrygghet i meg.

Det var veldig sånn "er det typen som ringer? ;D" og " typen du er hos?" Når jeg ikke var hjemme. Det var så jævlig slitsomt, følte at han aldri stolte på meg, at jeg ikke var verdt tillit osv.

Snåle greier. Hvorfor ville de skape avstand?

AnonymBruker
Skrevet

Exen min tullet med det samme, og det viste seg at han var utro. 

Anonymkode: 11ea7...f09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han fantaserer om at du har en elsker og så prøver han ut litt forsiktig hinting?

Anonymkode: 98c00...898

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror ikke jeg har gitt han noen grunn til å ikke stole på meg. Skjønner at det er ubehagelig å reise bort lenge og tenke på hva som foregår mens han er borte. Men... det skal mye til. Så attraktiv er jeg ikke og vi har et lite barn også så det er ikke akkurat praktisk. Har jævla nysgjerrige naboer også, så det hadde garantert kommet ut hvis det foregikk noe mens han var borte.

Snåle greier. Hvorfor ville de skape avstand?

Begge ville skape avstand fordi de var shit kjærester, ikke interessert i nærhet og intimitet, bare i start for å hekte meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror han vil at du skal ha en elsker, prøv å ta det opp at du vil prøve og treffe andre menn litt sånn på siden.

Anonymkode: af003...538

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør mannen min også. Han er litt sjalu av seg generelt, og vet han er litt sjalu på en kollega jeg jobber mye sammen med. Han kan også bli sur hvis han tuller med dette og jeg himler med øynene eller ler det bort, da han mener jeg må avkrefte det på en troverdig måte… Veldig slitsomt.

Samme her at vi har små barn og nysgjerrige naboer, så jeg aner ikke en gang hvordan jeg skulle klart å være utro. En gang sa han på liksom-spøk at jeg kanskje skulle ut og treffe elskeren min når jeg skulle ut og løpe. Jeg løper i skogen noen ganger i uka. Er ute nesten nøyaktig en time hver gang, og kommer svett og rød tilbake, og han påpeker jo selv at jeg er i god form når vi en sjelden gang løper sammen. Så jeg vil jo si det er åpenbart av flere grunner at jeg løper og ikke gjør noe snusk, men likevel ble han sur da jeg bare fnyste av denne kommentaren og ikke svarte seriøst på det. Slitsomt…

Anonymkode: a5c7c...bed

Skrevet

Hvordan vet du at han ikke har en om han reiser mye?
Hipocracy is the new double standard 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa litt ting i den gata der til min kjæreste (nå samboer) i starten. Fikk beskjed om at han syntes det var vondt og fikk følelsen av at jeg ikke stolte på han, og da sluttet jeg.

sannheten er jo at jeg var kjempe usikker på meg selv og min største frykt var at han hadde flere på gang. Ved å tulle det vekk beskyttet jeg meg selv.

Ville tatt en åpen samtale om det om jeg var deg 😊

Anonymkode: 1c984...8c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min var sånn i begynnelsen. Til slutt gadd han ikke "tulle" engang, han var ekstremt sjalu. 

Jeg hadde personlig sagt ifra om det er et mønster. En gang eller to er det en spøk, er det hver gang har han issues.. 

Anonymkode: 2ce80...7f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tuller sånn noen ganger med mannen min… Aldri tenkt på at det kan være ubehagelig for han. Han har ikke sagt noe heller da, men ler. Noen ganger spiller han med. Jeg gjør det ikke fordi jeg er sjalu, forsøker å skape avstand eller fantaserer om at han har en elsker. Det er bare en tull rett og slett. Vi har en felles bekjent som var mye utro og hadde den type «unnskyldninger», så kanskje derfor vi tuller litt med det. 

Anonymkode: b75da...ffb

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Begge ville skape avstand fordi de var shit kjærester, ikke interessert i nærhet og intimitet, bare i start for å hekte meg. 

Garantert kun de det var noe feil med.

Anonymkode: dab1a...e4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tuller sånn noen ganger med mannen min… Aldri tenkt på at det kan være ubehagelig for han. Han har ikke sagt noe heller da, men ler. Noen ganger spiller han med. Jeg gjør det ikke fordi jeg er sjalu, forsøker å skape avstand eller fantaserer om at han har en elsker. Det er bare en tull rett og slett. Vi har en felles bekjent som var mye utro og hadde den type «unnskyldninger», så kanskje derfor vi tuller litt med det. 

Anonymkode: b75da...ffb

Vi gjør det samme. Bare tull og tøys fra oss begge.

Anonymkode: 24af9...164

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Exen min tullet med det samme, og det viste seg at han var utro. 

Anonymkode: 11ea7...f09

Samme her ! 

Anonymkode: 04732...c44

AnonymBruker
Skrevet

Slike menn er ofte utro selv. Begyn og følg med. 

Anonymkode: 0d389...f27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...