Gå til innhold

Til dere mannfolk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker dere menn at vi sender litt flørtete lettkledde bilder sånn ut av det blå? 

Anonymkode: 78d11...97e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er desperat. 

Anonymkode: b39cc...227

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Skjønner ikke hva poenget er. Vi tar ikke hint, men nakenbilder kan vi like, det er direkte nok!

Anonymkode: b5fed...9d1

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: e3c42...1d8

• Liker 1
Skrevet

Nei. Helt ut av det blå uten at vi har hatt en flørtete greie ville vært litt rart.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Ja, selvsagt. Så prippen er jeg ikke. Dersom det blir litt feil er det bare å si at det ble litt feil selv om bildene var fine. Er det fra dama blir det aldri feil. Døren er alltid vid åpen for slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Mener du som DM på instagram, eller etter veldig kort tid når man har snakket litt på en dating app? Tror uansett menn flest ikke kommer til å reagere slik som kvinner når de får en dick pic, men så er det jo også forståelig. Jenter så tidlig som 14 år kommer til å se regelmessig dick pics ute av det blå de neste 20 årene. Mens for menn er det såpass sjeldent at tror de fleste bare blir smigret. Jeg hadde vært alene i over 3 år etter første kjæresten flyttet pga skole og følte jeg var ferdig med dating da jeg var lei over hvor mye arbeid jeg måtte legge inn for å få kvinner jeg hadde matchet med til å si mer enn hei. Når det ble date så har jeg bestandig prøvd å gjøre det sånn at første date ikke er så lang eller formell fordi jeg vil gi dama mulighet til å kan føle hun kan trekke seg unna hvis hun ikke føler noen kjemi når vi treffes. Oppdaget pga det fikk jeg ofte veldig mange 2 og 3 dater og fikk tilbake melding på at de likte den respekten jeg gav dem ved å gjøre det slik når jeg spurte om de ville gå på en ny date. Og på en ordentlig date brukte jeg å finne ut hva slags aktivitet de likte å gjøre som vi kunne gjøre sammen, ting virket som det gikk bra. Men tilslutt endte det på samme vis hvor en date eller to kunne ha gått hele veien, delvis eller bare litt klining. Før jeg fikk tilbake melding om at de var imponert over hvor mye arbeid på å få dem til å føle seg spesielle, og grunn til at de gikk hele veien var at de håpet det kom til å skape noe. Men det bare ikke følte rett type attraksjon. Ikke at jeg bare brukte dating apper, jeg traff kvinner ute på byen som jeg fikk nr til og tatt med på date men endte alltid på samme viset.

Så fikk jeg beskjed om at jeg hadde matchet med noen og jeg oppførte meg ikke dårlig på noe vis. Jeg bare la ut frustrasjon og sa ifra om at jeg hadde trykt på henne før jeg følte at jeg var lei av å bare ende opp i sirkler ved å gå på dater som bare endte opp med å være tomme. At jeg trengte tid å finne en måte å jobbe med meg selv for jeg må jo tydeligvis gjøre noe feil når jeg plannleger og gjør alle de tingene som de selv sier de har lyst til. Og virker som at de har det veldig hyggelig tils jeg plutselig bare får en melding om at de har prøvd men ikke klarer å føle at det er et forhold som kan gå noe sted. Før jeg avsluttet med at jeg beklagde at hun måtte høre på klagen min, at det ikke var personlig ment og ønsket henne lykke til videre. Hun sendte meg tilbake bilde hvor hun var helt naken med bare en frak på og spurte hvor jeg bodde. Utrolig nok har vi vært sammen i 6 år, og holder nå på med å prøve å starte familie. Hvem viste at det var totalt bortkastet å prøve å sjarmere damer ved å ta dem på de datene de selv sier at de drømmer å bli tatt på. Når alt jeg behøvde å gjøre var å være ærlig om at jeg ville at de tingene skulle lede til et forhold og jeg får drømme dama på døra. 

Anonymkode: 23d73...463

Skrevet

Ja, funker

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som flørt, og invitasjon til noe mere, kunne det potensielt vært pirrende. Om det var for lek eller erting, så hadde det trolig gjort mere skade enn godt, om det var tanker om noe mere i fremtiden.

Anonymkode: 381ad...afb

Skrevet

Ja absolutt! Om dama sender et bilde når man er borte eller på jobb eller lignende som er flørtent eller lekent - så tenker jo jeg for det første at det er sykt deilig at hun tenker på meg der å da. Om det er bare at hun kommer ut av dusjen å får lyst å tease, eller om hun koser seg å har lyst å pirre - eller om det bare er et hint om at hun er keen - deilig! Uansett spør du meg 😉 

Om det er ei man nettopp har blitt kjent med eller man er i ferd med bli kjent med, så kan man jo sikkert bli tatt litt på senga. Men er hun litt frekk og leken, så kan man jo like gjerne finne ut av det med en gang 😅

• Liker 1
Skrevet

Tja, legger deg ihvertfall ikke for hat.

AnonymBruker
Skrevet

Slike bilder kan jeg gjerne motta når som helst. Elsker å se musa til dama, får aldri nok av det. Hm, var det lettkledde bilder du sa ts? Bilder av bare trusa er hot det også.

Anonymkode: 828f5...b9c

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Liker dere menn at vi sender litt flørtete lettkledde bilder sånn ut av det blå? 

Nei. Ikke ut av det blå. Men om settingen er riktig så  er det kult med bilder 👍🏼👍🏼

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke ha bilder helt ut av det blå. Men hvis dama sender meg et sexy bilde på kvelden når jeg er på jobbreise så har jeg noe å drømme om😋

Anonymkode: 91fce...64b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja. Men det må nok være mer avslørende bilder. Feks av dåsa med sprikede bein. Et stort pluss om du får med rumpehullet også. 

Anonymkode: d2e9d...cf2

Skrevet

Hm, spørs med hva du mener med "ut av det blå". Om vi kjenner hverandre og har en greie på gang, og jeg plutselig får et bilde ut av det blå en dag, så JA! Om jeg ikke hadde visst hvem hun var og fikk bilde ut av det blå, så hadde jeg tenkt "hva faen?" og tenkt at det er noen som skal lure meg eller noe.

Skrevet

Om vi har en flørt på gang er det selvfølgelig helt innafor.

• Liker 1
Gjest Anonymus51
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.6.2022 den 16.28):

Nei

AnonymBruker
Skrevet

Et bilde eller to om dagen til en elsker da? Er det innafor? Han sender ikke like mange i retur, men gir inntrykk av å like dem. Treffes for sjeldent pga avstand.

Anonymkode: c3295...afc

• Liker 1
Skrevet

Ja absolutt. 

Liker å bli overrasket, og kan gjerne like å bli overrasket med et frekt flørtende bilde eller ei frekk melding. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...