Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en helt fantastisk jente som jeg er blitt sykt forelsket i. Hun er virkelig drømmedamen min og helt perfekt på alle mulige måter. Vi møttes i begynnelsen av mars og begynte vel ikke å holde på før i april.  Vi finner på masse forskjellig og jeg er ofte hos henne. Problemet er bare at hun ikke vil ha sex enda. Vi har bare snakket om det en gang ettersom jeg ikke vil mase, og da sa hun at hun gjerne ville vente med sex til hun var klart. Hun sa det tok litt tid før hun ble trygg nok på noen til å ha sex med dem. Og hun forsikret meg om at det ikke hadde noe med meg og gjøre, men sa at det kun var fordi hun hadde issues. Dette respekterte jeg selvfølgelig og vil ikke at hun skal gjøre noe hvis hun ikke er klart selvom jeg har sykt lyst til å ha sex med henne. Problemet er bare at dette var noe hun sa i mars, nå er det juni og vi har enda ikke hatt sex. Tørr ikke spørre om det for er så redd det skal oppfattes som masing eller at hun skal bli sur. Men jeg begynner jo å lure likevel…ettersom vi finner på så mye sammen- er ofte med hverandre og gjør alt kjærester gjør utenom sex. Hva skal til for at hun skal bli trygg på meg? Føler jeg har vist at jeg er til å stole på og at jeg liker henne. Ved flere anledninger har vi ligget å klint, men hun backer alltid ut før det utvikler seg til noe mer. Jeg tørr heller ikke ta intitiativ til å dra det videre når hun har sagt hun vil vente. Begynner seriøst å lure på om hun har blitt utsatt for overgrep eller noe tidligere? Sex er veldig viktig for meg i et forhold, men jeg liker henne så godt at jeg er villig til å vente. Men da må jeg være sikker på at det kommer til å skje en dag. Virker egentlig som hun vil, men ikke helt tørr eller føler hun ikke kan. Hva tenker dere? Er det flere damer her inne som venter så lenge med sex? Er det vanlig?

Anonymkode: 59e15...5b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde ikke jeg orket. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er i orden å ta det opp. Ikke sånn "nå må vi ha sex snart, ellers gidder jeg ikke". Men bare... må være innafor å spørre hvor landet ligger, om det er noe hun vil du skal gjøre.

Jeg vokste opp religiøst så hadde mange hangups rundt sex. Har ikke ligget med alle kjærestene mine.

Anonymkode: c4800...698

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kysser og gjør dere andre romantiske ting da? Eller er dere bare venner i følge henne?

Anonymkode: f4ba5...3d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kysser og gjør dere andre romantiske ting da? Eller er dere bare venner i følge henne?

Jo, vi kysser, koser og kliner-  men det er det. De gangene jeg har prøvd å dra det videre ved å beføle henne backer hun ut. Hun sier hun har følelser for meg og det tror jeg på.

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke kjekk nok til å gjøre henne kåt. 

Anonymkode: 49731...05f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er ikke kjekk nok til å gjøre henne kåt. 

Anonymkode: 49731...05f

Dust.

• Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo, vi kysser, koser og kliner-  men det er det. De gangene jeg har prøvd å dra det videre ved å beføle henne backer hun ut. Hun sier hun har følelser for meg og det tror jeg på.

Beklager, gadd ikke lese hele innlegget, men skummet kjapt igjennom nå.

Så ingen alder, er dere veldig unge? Mulig hun er usikker

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, gadd ikke lese hele innlegget, men skummet kjapt igjennom nå.

Så ingen alder, er dere veldig unge? Mulig hun er usikker

Hun er 20, jeg er 25. Har vanskeligheter med å se for meg at hun er usikker. Hun er en typisk 10-er og jeg vet hun får masse oppmerksomhet fra gutter hele tiden. Kroppen hennes er veldig fin også

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ikke jeg giddet. 

Anonymkode: 5694a...fa2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er hun jomfru?

Anonymkode: a8a07...3e9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun er 20, jeg er 25. Har vanskeligheter med å se for meg at hun er usikker. Hun er en typisk 10-er og jeg vet hun får masse oppmerksomhet fra gutter hele tiden. Kroppen hennes er veldig fin også

Hun kan fortsatt være usikker. Kanskje hun har traumer? Voldtekt for eksempel. Eller andre ubehagelige ting med menn….

20 er veldig ungt, så du må nesten bare snakke med henne

• Liker 10
Skrevet

Du vet dette blir problemer i fremtiden sant ? 
er hun så reservert nå blir det fort kjip sex eller lite sex . 
 Hjelper ikke være 10 er da . 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Hill83 skrev (Akkurat nå):

Du vet dette blir problemer i fremtiden sant ? 
er hun så reservert nå blir det fort kjip sex eller lite sex . 
 Hjelper ikke være 10 er da . 

Ærlig talt, det er ingen automatikk i dette.

• Liker 16
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun kan fortsatt være usikker. Kanskje hun har traumer? Voldtekt for eksempel. Eller andre ubehagelige ting med menn….

20 er veldig ungt, så du må nesten bare snakke med henne

Hva skal jeg si da? Skal jeg bare spørre rett ur hvorfor hun ikke vil ha sex enda

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva skal jeg si da? Skal jeg bare spørre rett ur hvorfor hun ikke vil ha sex enda

Du kan spørre med medfølelse og empati, dvs at du faktisk er mer opptatt over hvorfor hun vil vente enn at du ikke får sex, om du skjønner, forsiktig prøv å åpne temaene for å finne ut om det er noe liggende bak, ellers vil jeg råde deg til å bare ta det med ro og vær tålmodig. Når hun er så fin ellers, og dere koser dere, vent.

Jeg vil gi deg et råd, når dere kliner og kysser, ikke ta det videre, kyss og klin, men vær ellers passiv, la henne ta det videre når hun er trygg nok. 

Anonymkode: 1556c...b85

• Liker 6
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (37 minutter siden):

Dette hadde ikke jeg orket. 

Og alle lurer på hvorfor du er singel.......... dette virker å være svaret ditt ved alle slags problemer og utfordringer. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Og alle lurer på hvorfor du er singel.......... dette virker å være svaret ditt ved alle slags problemer og utfordringer. 

Hva er vitsen med å være sammen med ei jente, når man ikke får pult hu engang?

Anonymkode: a8a07...3e9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

KG's lengstlevende provokatør, greier stadig å få noen på agnet sitt. 

Anonymkode: b3311...e32

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du glemte "enda" i overskriften. Dere har jo bare vært sammen i et par måneder, ingen grunn til å stresse.

Anonymkode: d1801...472

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...