AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Seriøst spørsmål til dere. Hvorfor er dere her? Hva tror dere dere vil oppnå? Jeg hater edderkopper, men jeg oppsøker ikke edderkopper aktivt, for deretter å bruke betydelige deler av fritiden min på å fortelle dem hvor forferdelige de er 🤷♀️ Anonymkode: 8519b...184 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg hater edderkopper, men jeg oppsøker ikke edderkopper aktivt, for deretter å bruke betydelige deler av fritiden min på å fortelle dem hvor forferdelige de er Edderkopper forstår ikke hva du sier, det er en vesentlig forskjell der. Anonymkode: 8c8a7...148 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Har ikke sett noen kvinnehatere her jeg. Hvor? Anonymkode: 3048b...3a1 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Edderkopper forstår ikke hva du sier, det er en vesentlig forskjell der. Anonymkode: 8c8a7...148 Ok, men forklar hvorfor du er her. Anonymkode: 8519b...184
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke sett noen kvinnehatere her jeg. Hvor? Anonymkode: 3048b...3a1 Da må du skaffe deg briller. Det er omtrent ikke noe annet her. Anonymkode: d96a6...02e 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Kvinnehatere ønsker å fortelle kvinner hvor mye de hater dem, i håp om at de skal få kvinner til å føle seg enda dårligere enn det de selv gjør. Anonymkode: 741ba...252
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 Et skoleeksempel på kontrafobisk atferd. Fra norsk medisinsk leksikon: «Kontrafobisk er bevisst å gjøre det man egentlig er redd for og helst vil unngå (fobi). Et eksempel er en person som blir fjellklatrer som en reaksjon på det å lide av høydeskrekk.» Anonymkode: 35c8f...a93 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 Det er jo innlysende, eneste stedet de kan håpe på noen som helst oppmerksomhet fra damer. Anonymkode: 00c12...38c 2
Gjest rabrabara Skrevet 6. juni 2022 #9 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 4.6.2022 den 15.53): Seriøst spørsmål til dere. Hvorfor er dere her? Hva tror dere dere vil oppnå? Jeg hater edderkopper, men jeg oppsøker ikke edderkopper aktivt, for deretter å bruke betydelige deler av fritiden min på å fortelle dem hvor forferdelige de er 🤷♀️ Anonymkode: 8519b...184 De har sikkert gjort en målgruppeanalyse😅
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #10 Skrevet 7. juni 2022 De er vel her for å utligne i forhold til alle mannehaterne her inne. Anonymkode: 738e8...0d5 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #11 Skrevet 8. juni 2022 Jeg antar at du tenker på menn som hater kvinner? De finnes ikke her inne. Vi som er her inne elsker kvinner. Noen er bitre fordi de sliter med å oppleve den gleden en kvinne kan gi dem. De kan høres usympatiske og ekle ut, men det er bare fordi de sliter med kvinner, ikke fordi de hater dem. Heller tvert i mot. Desperasjon gjør dem sure og ubehagelige. De er i ferd med å gi opp, og går derfor heller til angrep og skylder på kvinner. Hadde de fått seg noe, ville de blitt kurert med det samme. Da hadde de framstått som kvinnetilbedere på sekundet. Vær litt mer overbærende med disse. Anonymkode: a50be...699 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #12 Skrevet 8. juni 2022 On 6/4/2022 at 3:53 PM, AnonymBruker said: Seriøst spørsmål til dere. Hvorfor er dere her? Hva tror dere dere vil oppnå? Jeg hater edderkopper, men jeg oppsøker ikke edderkopper aktivt, for deretter å bruke betydelige deler av fritiden min på å fortelle dem hvor forferdelige de er 🤷♀️ Anonymkode: 8519b...184 There's a difference between hate speech and speech that you hate. Sier ikke at det ikke finnes kvinnehatere eller mannehatere her, for det gjør det, men mange som blir anklaget for dette er ingen av delene. I mange av disse tilfellene så er det noen som blir krenket, uten at det betyr at et automatisk er kvinne- eller mannehat. Anonymkode: a8f7b...56b 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #13 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 21.28): Det er jo innlysende, eneste stedet de kan håpe på noen som helst oppmerksomhet fra damer. Anonymkode: 00c12...38c Litt overdrevet kanskje? Men det er mye en kan diskutere med damer her inne som i rl krever lang tid med vennskap og fortrolighet før temaet kan berøres. Da er det fint å være anonym og kunne gå rett på sak her inne. Det kan vi alle lære noe av, så lenge en oppfører seg. Anonymkode: a50be...699
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #14 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt overdrevet kanskje? Men det er mye en kan diskutere med damer her inne som i rl krever lang tid med vennskap og fortrolighet før temaet kan berøres. Da er det fint å være anonym og kunne gå rett på sak her inne. Det kan vi alle lære noe av, så lenge en oppfører seg. Anonymkode: a50be...699 Jeg sikter til disse sutrete, bitre gutter/menn som klager på alt som gjelder oss damer fordi de ikke får seg noe. Og uansett hva slags råd de får, så er de blinde og mener de har rett. Det hjelper ikke dem å sitte her og diskutere, de må se seg i speilet og ta en holdningsendring, noe som aldri skjer. Anonymkode: 00c12...38c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #15 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg antar at du tenker på menn som hater kvinner? De finnes ikke her inne. Vi som er her inne elsker kvinner. Noen er bitre fordi de sliter med å oppleve den gleden en kvinne kan gi dem. De kan høres usympatiske og ekle ut, men det er bare fordi de sliter med kvinner, ikke fordi de hater dem. Heller tvert i mot. Desperasjon gjør dem sure og ubehagelige. De er i ferd med å gi opp, og går derfor heller til angrep og skylder på kvinner. Hadde de fått seg noe, ville de blitt kurert med det samme. Da hadde de framstått som kvinnetilbedere på sekundet. Vær litt mer overbærende med disse. Anonymkode: a50be...699 Nope. Jeg kommer ikke til å være overbærende med bitre gutter/menn som legger all skyld over på oss damer, når det er deres egne holdninger som gjør at de aldri får napp. Anonymkode: 00c12...38c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #16 Skrevet 8. juni 2022 Seriøst spørsmål tilbake. Hvorfor har du ikke laget en brukerkonto på fertiledating.com? Anonymkode: 65fb4...547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå