Gå til innhold

Er jeg rar som setter pris på litt pause mellom hver date? For å hente meg litt inn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på 4. date med en dame tidligere denne uken og det gikk veldig bra. Er ikke forelsket, men ganske betatt. Det er noe mellom oss. Gleder meg til ø møte henne igjen. Gjøre ting sammen. 
Jeg har lyst til å kline, kose og ha sex med henne. 

Det føles litt overveldende og jeg trenger litt tid på bearbeide det. Hun er bortreist denne helgen, og det er greit for meg. Trengte egentid. 

Flere som har det sånn?

Anonymkode: 3efe7...460

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er mange som har det sånn. 

Anonymkode: ab99c...1b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det sånn. Jeg er skilt og har to barn, og da jeg var singel og datet var jeg helt avhengig av å møte noen som ikke kvalte meg. Livet med to små barn, jobb, eget hus, familie og venner var allerede hektisk, og jeg trengte noe tid alene for å lade batteriene. Heldigvis møtte jeg en som var like travel som meg. Vi har nå vært sammen i 1,5 år og har det helt fantastisk sammen. Siden han også har barn fra før, og vi begge dermed har forpliktelser på hver vår kant, kan vi ikke møtes hele tiden, men det gjør tiden vår sammen desto bedre. 

Anonymkode: 47348...c35

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for tull. 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg er kvinne og har det slik

Anonymkode: 3e3cf...87b

AnonymBruker
Skrevet

JA! Haha, får helt hetta når han spør om neste date allerede mens vi er sammen eller rett etterpå. Dvs. "har du lyst til å treffes igjen?" eller "gleder meg til å se deg igjen" er kjempekoselig. Men den "når skal vi sees igjen, da?" eller "vi skal ikke ta en ny date allerede senere i kveld eller imorgen?" gjør meg svett🙈 Samme med venner og venninner forsåvidt.

Anonymkode: 1f044...a4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...