AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Jeg føler at jeg og psykologen jeg har nå har dårlig kjemi. Jeg stoler ikke på behandleren og får ikke til å åpne meg. Har hatt behandleren siden april. Og i går ble det nesten til at vi kranglet på telefonen. Har aldri opplevd å krangle med en psykolog før og tror det må ha noe med at vi har så dårlig kjemi. Jeg forstår at det er en risiko for at det ikke går siden dps allerede har nok å gjøre. Men det er jo verdt å prøve så hvordan går jeg frem her? Anonymkode: 8db8b...e0b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Ta det opp med vedkommende? Anonymkode: a1718...97b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Som jeg svarte deg tidligere så ville jeg enten kontaktet resepsjonen eller tatt det opp direkte med behandler. Anonymkode: b1e04...3eb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Ring resepsjonen og si du må ha en annen behandler. Dere matcher ikke og du får ikke åonet deg eller den hjelpen du trenger da. Anonymkode: 43ff6...47e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå