AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Det finnes jo clear selftan, som er blanke. Disse ser du jo ikke hvor du fører på så det kan være litt mer utfordrende å få jevnt resultat, men smitter disse mindre over på sengetøy? Er litt lei av å ha brun seng der det ser ut som jeg ikke har vasket på mange år 😅 men hvis det ikke har noe å si så får jeg bare leve med det om sommeren. Anonymkode: e38ff...3be
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det finnes jo clear selftan, som er blanke. Disse ser du jo ikke hvor du fører på så det kan være litt mer utfordrende å få jevnt resultat, men smitter disse mindre over på sengetøy? Er litt lei av å ha brun seng der det ser ut som jeg ikke har vasket på mange år 😅 men hvis det ikke har noe å si så får jeg bare leve med det om sommeren. Anonymkode: e38ff...3be Jeg sover i mørkt sengetøy. Jeg synes det smitter litt selv om jeg bruker express, det er jo ikke guidefargen som smitter av etter dusj Anonymkode: d5f2c...01c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sover i mørkt sengetøy. Jeg synes det smitter litt selv om jeg bruker express, det er jo ikke guidefargen som smitter av etter dusj Anonymkode: d5f2c...01c Hva er d som smitter da? Anonymkode: e38ff...3be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå