AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Hver gang jeg kjøper en liter av Tine Iskaffe Cappuccino så drikker jeg opp hele kartongen!! Det er FARLIG godt. Derfor bør jeg jo egentlig bare kjøpe de små versjonene. Gjør dere det også? Eller er det bare meg? 🙈 Anonymkode: 8d17e...62a
Poision-Ivy Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 (endret) Det der er vel 250 ml? Eneste jeg av og til kjøper. Ville latt være å kjøpe den store pakken om jeg var deg, eller kuttet helt ut. Ingen brus, iskaffe, søt juice eller lignende her i gården. Er ikke verdt det. Så ja. I prinsippet kan jeg kjenne igjen utfordringen, uten at det gjelder spesifikt for dette produktet. Bare bannlys denne drikken fra listen over ting som er aktuelle å kjøpe og innta. Problem solved. Endret 4. juni 2022 av Poision-Ivy
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Det er sikkert ikke bare deg, men de fleste gjør nok ikke det. jeg jobber med en som kjøper sånne , og hun har den i kjøleskapet opptil en uke , drikker små glass av den. Selv kjøper jeg de små , primært fordi jeg vil ha sukkerfritt og ikke har funnet sukkerfri i store kartonger. De er også farlig gode ,men holder meg stort sett til en om dagen. hva er utfordringen din med og drikke så mye, er det mengden sukker og energi, for mye koffein, eller pris? Eller skal du bars ha bekreftet at det er « normalt «? Anonymkode: a90dc...395
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Poision-Ivy skrev (2 minutter siden): Det der er vel 250 ml? Eneste jeg av og til kjøper. Ville latt være å kjøpe den store pakken om jeg var deg, eller kuttet helt ut. Ingen brus, iskaffe, søt juice eller lignende her i gården. Er ikke verdt det. Så ja. I prinsippet kan jeg kjenne igjen utfordringen, uten at det gjelder spesifikt for dette produktet. Bare bannlys denne drikken fra listen over ting som er aktuelle å kjøpe og innta. Problem solved. Ja, det er bare postet for referansen, ikke selve den store kartongen. Anonymkode: 8d17e...62a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er sikkert ikke bare deg, men de fleste gjør nok ikke det. jeg jobber med en som kjøper sånne , og hun har den i kjøleskapet opptil en uke , drikker små glass av den. Selv kjøper jeg de små , primært fordi jeg vil ha sukkerfritt og ikke har funnet sukkerfri i store kartonger. De er også farlig gode ,men holder meg stort sett til en om dagen. hva er utfordringen din med og drikke så mye, er det mengden sukker og energi, for mye koffein, eller pris? Eller skal du bars ha bekreftet at det er « normalt «? Anonymkode: a90dc...395 Hehe, ingen utfordring, bare nysgjerrig om det er flere som gjør det Anonymkode: 8d17e...62a
Gjest Albbas Skrevet 4. juni 2022 #6 Skrevet 4. juni 2022 Kunne gjort det, men er streng med meg selv. Kjøper den derfor sjelden. 😅
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #7 Skrevet 4. juni 2022 Tine Iskaffe er sykt digg, men har aldri falt meg inn engang å kjøpe den store der 😂 Kjøper en av de små ved helt spesielle anledninger 🤤 Anonymkode: 3923d...3cb
Gjest Ghostface Skrevet 4. juni 2022 #8 Skrevet 4. juni 2022 Liker ikke iskaffe. Foretrekker svartkaffe og noen ganger drikker jeg lager jeg kaffe av disse kapslene.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #9 Skrevet 4. juni 2022 Drikker altfor mange av disse... Kjøper bare de små da. Men kan bli både en og to stk om dagen hvis jeg er dum. Anonymkode: 450af...59d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #10 Skrevet 4. juni 2022 Jeg tror ikke jeg hadde orket en hel stor iskaffe. Men jeg har drukket opp en hel Biola før da, på en dag Føler at iskaffe er mer mektig Anonymkode: 8f076...27c
Milky Skrevet 4. juni 2022 #11 Skrevet 4. juni 2022 Kjøper kun de små, nettopp fordi jeg slukte hele den store første gang jeg kjøpte den🤣
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #12 Skrevet 4. juni 2022 Milky skrev (14 minutter siden): Kjøper kun de små, nettopp fordi jeg slukte hele den store første gang jeg kjøpte den🤣 😂 Anonymkode: 8d17e...62a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #13 Skrevet 4. juni 2022 Kjøper kun de små. 😍 Anonymkode: b3654...bef
Mardina Skrevet 7. juni 2022 #14 Skrevet 7. juni 2022 Elsker iskaffe (og liker ikke svart kaffe), men om jeg kunne drukket opp 1 liter vet jeg ikke 🤔
Million Skrevet 7. juni 2022 #15 Skrevet 7. juni 2022 Poision-Ivy skrev (På 4.6.2022 den 13.41): Det der er vel 250 ml? Eneste jeg av og til kjøper. Nei, den det er bilde av er 330 ml. Tre sånne tilsvarer en literskartong. Her i huset så drikker sønnen min store mengder iskaffe. Hver dag. Han elsker det. Jeg drikker det ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #16 Skrevet 7. juni 2022 Ferdig-iskaffe smaker godt, men det er alt for søtt så jeg drikker det ikke en gang i året en gang. Lager mye bedre iskaffe selv (men den er antageligvis ikke særlig mye bedre når det gjelder kaloriinnhold) Anonymkode: 71b74...bcf
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #17 Skrevet 7. juni 2022 Jeg drikker jo opp, men ikke på alt på samme dag. 🙈 Hadde faktisk to liggende i ene skuffen i kjøleskapet som jeg hadde glemt. Anonymkode: f5923...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå