Gå til innhold

Kunne aldri klart å hatt en knullevenn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har knullekompiser/ venninner, er dere edru hver gang dere møtes og har sex?  Hvordan foregår det, er det flaut?

Ringer dere hverandre og avtaler å møtes klokken 16:30 og så kler dere bare av hverandre og har sex? Jeg har kun hatt sex med menn jeg har følt meg tiltrukket av i ons, eller har vært sammen med, så å a sex med en mann bare for å ha sex hadde jeg ikke klart.

Jeg hadde ikke klart å nyte sexen og ikke fått orgasme.

Jeg forstår bare ikke at folk klarer å ha sex uten følelser. Er det de som er ekstremt kåte hele tiden som har knullevenner?

Anonymkode: 15f6a...78e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du følelser for dine one night stands?

Man er jo tiltrukket av knullekompisen sin, hva får deg til å tro noe annet?

Anonymkode: bef2a...b40

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex er ikke flaut. Det er jævlig digg! Jeg liker knullekompisen min. Men ville ikke hatt ham som kjæreste. Jeg liker ham for sex og gøy. 

Anonymkode: 88547...487

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er helt jævlig. Gjør det av press fordi han kan finne på å ødelegge mye for meg om jeg ikke bare går med på sex. Anbefales ikke. 

Anonymkode: 0d564...ab9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei det er helt jævlig. Gjør det av press fordi han kan finne på å ødelegge mye for meg om jeg ikke bare går med på sex. Anbefales ikke. 

Hvorfor drar du inn misbruk og overgrep i en tråd som handler om vennskapelig, samtykkende sex? 

Anonymkode: 3243a...6b8

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hadde du følelser for dine one night stands?

Man er jo tiltrukket av knullekompisen sin, hva får deg til å tro noe annet?

Anonymkode: bef2a...b40

Jeg hadde jo ikke følelser for ons for jeg kjente han ikke, men likte utseendet.

Når jeg har hatt one night stands så har det vært med en helt tilfeldig fyr jeg har møtt full ute på byen. Jeg ble med hjem til han eller han ble med hjem til meg.

Når jeg har hatt kjærester så har jeg også ofte møtt de ute på byen eller gått å sett på de over lang tid, og så har jeg blitt kjent med de på et nachspiel eller så har vi hatt one night stand, og så har vi begge to ønsket å tilbringe mer tid sammen morgen etter og så har det blitt kjæresteri.

Jeg ser for meg at en knullevenn er en person man har sex med istedenfor å bruke sexleketøy, og at man ikke har noe følelser for denne personen, men man bare bruker kroppen til vedkommende.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg ser for meg at en knullevenn er en person man har sex med istedenfor å bruke sexleketøy, og at man ikke har noe følelser for denne personen, men man bare bruker kroppen til vedkommende.

TS

Jeg tror alle som har en FF føler seg tiltrukket av dennes utseende, ellers hadde de jo ikke klart å ha sex med vedkommende og nyte det. Man må nesten anse sin FF for å være seksuelt tiltrekkende, og ha en viss kjemi med personen.

Tror det er de færreste som har en fast FF de faktisk synes er uappetittelig utseendesmessig eller ikke sexy eller noe sånt.

Anonymkode: 0ce4e...be3

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg egner meg heller ikke til dette. Skal jeg ha utbytte av sex må jeg like en person. Og liker jeg en person så vil jeg være sammen med denne personen. Klarer ikke leve et dobbeltliv på denne måten. Det blir litt som å ha en familie og samtidig ha andre du reiser på sommerferier med. Å skille ut sex som noe du deler med en person, og alt annet med andre blir bare snålt.

Anonymkode: f8d11...bc5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg egner meg heller ikke til dette. Skal jeg ha utbytte av sex må jeg like en person. Og liker jeg en person så vil jeg være sammen med denne personen. Klarer ikke leve et dobbeltliv på denne måten. Det blir litt som å ha en familie og samtidig ha andre du reiser på sommerferier med. Å skille ut sex som noe du deler med en person, og alt annet med andre blir bare snålt.

Anonymkode: f8d11...bc5

Akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv🙂

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Knullevenn er jo litt det samme som et one night stand, man har lyst til å ha sex med personen men ikke bli kjæreste med den. Så det burde jo ikke være så vanskelig å forstå for deg sånn sett.  

Og det er ikke helt uten følelser involvert, for det første er det jo en tiltrekning og begjær der, som man ikke har for en dildo. Det kan også være litt romantikk, eller et vennskap. Man kan være glad i personen liksom. 

For min del så er jeg nesten omvendt, jeg skjønner ikke at folk blir kjærester så lett... jeg kan ville tilbringe mer tid med en person og ha sex med den, uten at jeg føler det er mannen i mitt liv og faren til mine barn liksom. 

Anonymkode: 13826...2ef

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår det heller ikke. Forstår ikke hvordan folk kan ligge med personer de ikke liker eller er glad i, eller respekterer. Folk som ligger med utro folk, for eksempel. 

Anonymkode: 1fd83...af2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne forstått deg om du trengte følelser og romantikk for å nyte sex.

Men du har jo ons. Det er omtrent det samme, kun det fysiske. 

Virker som om du trenger alkohol for å slappe av i senga? 

Anonymkode: 10dc4...3f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For min del var han en jeg likte av utseende og væremåte, og vi hadde sinnsykt god sex. Vi passet bare ikke sammen som kjærester/partnere. 
Besøkte hverandre når vi hadde mulighet, og ikke bare for sex. Dro på turer sammen, besøkte venner, gikk på kino, ute og spiste.. Alt som et kjærestepar gjør. Bortsett fra at vi ikke var kjærester.

Anonymkode: 7c231...471

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår det egentlig heller ikke..Om man liker utseendet og personligheten til en person nok til å ha sex, gjerne også god sex..hvordan kan man da ikke utvikle noe som ligner romantiske følelser etter en tid? Oksytocinet kødder jo og med oss, får oss til å føle et følelsesmessig bånd til personen man har sex med. Nei jeg skjønner det ikke.

Anonymkode: 953a1...ac4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg forstår det egentlig heller ikke..Om man liker utseendet og personligheten til en person nok til å ha sex, gjerne også god sex..hvordan kan man da ikke utvikle noe som ligner romantiske følelser etter en tid? Oksytocinet kødder jo og med oss, får oss til å føle et følelsesmessig bånd til personen man har sex med. Nei jeg skjønner det ikke.

Anonymkode: 953a1...ac4

Fordi media og verden kødder med alle. De innbiller alle til å tro at sex med alle er heltn ormalt. Sex uten forhold og følelser er ok liksom. Nei det bare ødelegger enda mer. Folk blir mer deprimerte og lei sex. Det er sant om hormonet oksytocin. Det binder folk sammen. En nyfødt baby som blir ammet av sin mor får dette båndet sammen, fordi moren skiller ut oksytocin under ammingen. At vi skal kvele dette og si sex uten feels er kult og hipt er feil.

Sex sammen med 2 som ønsker hverandre er det beste for begge parter og verden.

Anonymkode: 2b95d...c1f

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da er du sammen med feil mann. Jeg lot henne bestemme og hadde bare varslet om når det ikke passet for min del. Ellers tilpasset jeg hennes ukeplan. Da fikk jeg heller gå sprengkåt et par dager og "plages" i påvente av sex. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kunne forstått deg om du trengte følelser og romantikk for å nyte sex.

Men du har jo ons. Det er omtrent det samme, kun det fysiske. 

Virker som om du trenger alkohol for å slappe av i senga? 

Jeg trenger følelser og romantikk for å kunne ha et seksualliv med en mann 

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg trenger følelser og romantikk for å kunne ha et seksualliv med en mann 

Ts

Hva er forskjellen på ONS og FF? Bortsett fra alkoholen? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle må se en fremtid, være sukkersøtlig forelsket for å ha sex. Vi er forskjellige. Jeg liker sex, er ikke så keen på forhold. Det å ha god sex med noen er deilig og jeg trenger på mange måter ikke overtolke det ihjel, men jeg er ikke noe forholdskvinne og det går godt an å være kåt, bli tilfredstillt, ha deilig sex uten at de romantiske følelsene for noen og være 100% fornøyd med det.

Anonymkode: 5fcfd...8f4

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Fordi media og verden kødder med alle. De innbiller alle til å tro at sex med alle er heltn ormalt. Sex uten forhold og følelser er ok liksom. Nei det bare ødelegger enda mer. Folk blir mer deprimerte og lei sex. Det er sant om hormonet oksytocin. Det binder folk sammen. En nyfødt baby som blir ammet av sin mor får dette båndet sammen, fordi moren skiller ut oksytocin under ammingen. At vi skal kvele dette og si sex uten feels er kult og hipt er feil.

Sex sammen med 2 som ønsker hverandre er det beste for begge parter og verden.

Anonymkode: 2b95d...c1f

Det er slettes ikke noe nytt at folk har sex utenfor ekteskapet. Det er ikke noe media har prakket på oss, det er noe mennesket har gjort helt fra steinalderen. Vi er programmert til å pule, og ikke nødvendigvis slå oss ned med alle vi gjør det med. 

Man føler tilknytning og oksytocin av ting som å gi hverandre en klem og slikt også. Det betyr ikke at klemmer er forbeholdt kun ditt barn og din ektefelle. 

Knullevenner ønsker jo hverandre også. Sex er best med den man elsker, men det kan være godt med en man "bare" digger og er glad i.

Anonymkode: 13826...2ef

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...