AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Jeg er frivillig barnløs og er ikke interessert i å treffe folk med barn. Innafor å skrive noe om det, i så fall, hvordan formulere det? Anonymkode: 74e60...aeb 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Lurt å skrive det, så slipper du å bruke tid på dem som faller utenfor (selv om du jo kan bli forelsket i en med barn..:)) F.eks: Jeg er frivillig barnløs og ønsker å finne en i samme situasjon Anonymkode: 9a968...d50 9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Jeg har skrevet det i alle mine datingprofiltekster. Allikevel får jeg bare likes av menn med barn eller menn som vil ha barn. Lurer på om det i det hele tatt finnes menn som ikke vil ha barn. Anonymkode: 26a7b...29c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har skrevet det i alle mine datingprofiltekster. Allikevel får jeg bare likes av menn med barn eller menn som vil ha barn. Lurer på om det i det hele tatt finnes menn som ikke vil ha barn. Anonymkode: 26a7b...29c Hehe, samme her! Umulig å få lurt på oss en unge heldigvis da Anonymkode: 74e60...aeb
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har skrevet det i alle mine datingprofiltekster. Allikevel får jeg bare likes av menn med barn eller menn som vil ha barn. Lurer på om det i det hele tatt finnes menn som ikke vil ha barn. Anonymkode: 26a7b...29c Jeg ser flest av de som ikke vil ha barn. Veldig få som skriver de vi ha barn. Jeg vil selv ha det.. Anonymkode: 9a968...d50
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #6 Skrevet 4. juni 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er frivillig barnløs og er ikke interessert i å treffe folk med barn. Innafor å skrive noe om det, i så fall, hvordan formulere det? Anonymkode: 74e60...aeb Jada, det er innafor Du burde formulere det sånn her: "Jeg er frivillig barnløs og er ikke interessert i å treffe folk med barn." Anonymkode: d175f...1f1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #7 Skrevet 4. juni 2022 Klart det er innafor. Tydelighet er bra! Formuler det sånn som du har skrevet det her. Anonymkode: 5c4a0...efd
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #8 Skrevet 4. juni 2022 33 minutter siden, AnonymBruker said: Klart det er innafor. Tydelighet er bra! Formuler det sånn som du har skrevet det her. Anonymkode: 5c4a0...efd Bedre å skrive hva man ser etter, enn ikke ser etter. Det virker litt passivt aggressivt Anonymkode: 9a968...d50 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #9 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er frivillig barnløs og er ikke interessert i å treffe folk med barn. Innafor å skrive noe om det, i så fall, hvordan formulere det? Anonymkode: 74e60...aeb Jada, det er innafor. Du får nok ikke så mange matches, men da slipper du i alle fall å måtte "ta praten" med "alle". Anonymkode: 8a17f...bc3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #10 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jada, det er innafor Du burde formulere det sånn her: "Jeg er frivillig barnløs og er ikke interessert i å treffe folk med barn." Anonymkode: d175f...1f1 Hadde ALDRI kontaktet en kvinne med den testen. Jeg har ikke barn og ikke interessert i å få barn, men den teksten der gir meg vibber som kynisk, kald, bitchy, bitter ol. Mann 45 Anonymkode: edb83...878 6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #11 Skrevet 4. juni 2022 Mange damer som skriver at de ikke vil treffe menn med barn. Kvinner er så bortskjemte og har det så lett at de kan skrive hva som helst av antisosiale ting i profilen, og likevel få en haug med matcher. Anonymkode: a518a...173 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #13 Skrevet 4. juni 2022 46 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde ALDRI kontaktet en kvinne med den testen. Jeg har ikke barn og ikke interessert i å få barn, men den teksten der gir meg vibber som kynisk, kald, bitchy, bitter ol. Mann 45 Anonymkode: edb83...878 Men da passer du kanskje ikke med TS.. Alle passer ikke alle Synes egentlig "frivillig barneløs" også blir litt kaldt og rart, for min del. Jeg tror jeg bare hadde sagt jeg ikke hadde barn, og ikke var interessert i å få et heller. Anonymkode: d175f...1f1 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #15 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde ALDRI kontaktet en kvinne med den testen. Jeg har ikke barn og ikke interessert i å få barn, men den teksten der gir meg vibber som kynisk, kald, bitchy, bitter ol. Mann 45 Anonymkode: edb83...878 Du er utenfor aldersgruppen jeg har på, så det er helt greit. Vi hadde ikke matchet uansett, hehe Anonymkode: 74e60...aeb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #16 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mange damer som skriver at de ikke vil treffe menn med barn. Kvinner er så bortskjemte og har det så lett at de kan skrive hva som helst av antisosiale ting i profilen, og likevel få en haug med matcher. Anonymkode: a518a...173 Mulig det, men det er jo menn som gjør at vi kan være bortskjemte, når de sveiper ja på ALLE og tar «hva som helst» Eller? Anonymkode: 74e60...aeb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #17 Skrevet 5. juni 2022 Ser flere kvinner skriver det akkurat sånn. Noen skriver at de vil ha barn, noen skriver at mannen ikke skal ha barn fra før. også har du endel gærne kvinnfolk som skriver at de har barn men vil treffe en mann uten barn og at de er ferdig med reproduksjon osv. skriv akkurat det du vil. Anonymkode: 39d8a...aee 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #18 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er frivillig barnløs og er ikke interessert i å treffe folk med barn. Innafor å skrive noe om det, i så fall, hvordan formulere det? Anonymkode: 74e60...aeb Bytt ut "ikke interessert i" med "ønsker ikke" og så kan du vurdere om du bør putte inn "små" eller "mindre" foran barn. Vet ikke alderen din, men hvis du er i en alder der mange kan ha ungdommer eller voksne barn bør du kanskje revurdere hva det er med barn som du ikke ønsker. Du ekskluderer mange menn med å velge de bort pga at de har barn. Men om du ikke ønsker at det skal være avkom inn i livet hans (og ditt) uavhengig av om de er små eller store (også voksne) er det selvsagt ditt valg og du kan fint skrive det. Men husk at du kan bli oppfattet som en særing, og da onngrenser du mulighetene veldig. Anonymkode: 5afec...497
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #19 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bytt ut "ikke interessert i" med "ønsker ikke" og så kan du vurdere om du bør putte inn "små" eller "mindre" foran barn. Vet ikke alderen din, men hvis du er i en alder der mange kan ha ungdommer eller voksne barn bør du kanskje revurdere hva det er med barn som du ikke ønsker. Du ekskluderer mange menn med å velge de bort pga at de har barn. Men om du ikke ønsker at det skal være avkom inn i livet hans (og ditt) uavhengig av om de er små eller store (også voksne) er det selvsagt ditt valg og du kan fint skrive det. Men husk at du kan bli oppfattet som en særing, og da onngrenser du mulighetene veldig. Anonymkode: 5afec...497 * inngrenser skulle det stå i siste setning der 😉 Anonymkode: 5afec...497
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #20 Skrevet 5. juni 2022 Har merket meg en fyr på Tinder som skriver at han har null interesse av å oppdra en annen manns unger. Synes det er så negativ formulering at han sveipes vekk her okke som. Tenker sånt kan man jo lett styre selv, men husk at noen ting som man velger å oute i bio leses av alle, og folk reagerer ulikt. Greit å ikke virke negativ overfor de du faktisk har som målgruppe. Skriv positivt og med respekt, men få med fakta som er viktig for deg. Du ønsker ikke egne barn og det er selvsagt grei og viktig info! Anonymkode: 5afec...497 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå