AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Jeg blir sykt forelsket i alle mennene jeg dater, altså etter første melding er jeg skikkelig betatt, men det varer bare en stund, ikke alltid i en uke engang, for jeg blir kjent med en ny mann å da blir jeg forelsket i han å igjen sykt forelsket å. Å hvis jeg ligger med noen av de så faller interessen min med en gang, så jeg prøver å vente lengst mulig. Altså sist mnde var jeg sikker forelsket i 5 forskjellig , dette kan da ikke være normalt? Hvorfor er jeg sån? Noen innspill? Anonymkode: d8e0f...039
Silla123 Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Det er ikke forelskelse, du er bare betatt også er det spennende og nytt, derfor mister du interessen etter samleie, for da er det ikke nytt og spennende lenger. 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Det er betatthet. Her må du jobbe med relasjonmønsteret ditt. Ikke normalt. Anonymkode: 180ee...fd9 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Innspill Jeg tror dette er en trolletråd Jeg tror den ville vært mer vellykket om du hadde nyansert noe, ikke kommet med for mye overdrivelse. F.eks. Etter første date kjenner man sommerfugler, istedenfor etter første melding Jeg tror problemstillingen allikevel er relevant for mange. F. Eks. for mennesker med eupf: korte intense forhold, svart-hvitt tenking: idealisering eller plutselig det motsatte, voldsom fiksering på et menneske om gangen (favourite person). Osv. Om dette ikke er en trolletråd. Er det spenning du kjenner, eller noe annet? Helt normalt å kjenne på at man et glad og spent, og at den nye kontakten fort kan ta over nytt fokus om man Ikke passer på. Men er man da forelsket? Ok. Man kan sjekke seg selv: kjenner jeg personen godt nok til å virkelig være glad i den? Hvilke sider er det ved personen? Hva er det personen gjør som...? Har tatt den testen på meg selv ved et par tilfeller. Kommer dessverre frem til at jeg da må bremse opp litt. Jeg er gira på selve situasjonen, men kan ikke definere hva ved personen som gjør den så elskbar??? Forhold kan utvikle seg og man blir bedre kjent. Men akkurat nå i starten kanskje jeg burde øve på å sette grenser for kjærligheten jeg ønsker å overøse min utkårede med... Anonymkode: e103a...79f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #6 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er betatthet. Her må du jobbe med relasjonmønsteret ditt. Ikke normalt. Anonymkode: 180ee...fd9 Ikke normalt nei, huff nei det er vel ikke det, men jeg blir så sykt forelsket eller betatt som dere sier, men jeg føler det i hele kroppen, jeg får sommerfugler å får kriblinger å føler jeg svever på en sky for hver mann jeg møter, jeg blir helt gal av lyst rett og slett. Hi Anonymkode: d8e0f...039
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #8 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Innspill Jeg tror dette er en trolletråd Jeg tror den ville vært mer vellykket om du hadde nyansert noe, ikke kommet med for mye overdrivelse. F.eks. Etter første date kjenner man sommerfugler, istedenfor etter første melding Jeg tror problemstillingen allikevel er relevant for mange. F. Eks. for mennesker med eupf: korte intense forhold, svart-hvitt tenking: idealisering eller plutselig det motsatte, voldsom fiksering på et menneske om gangen (favourite person). Osv. Om dette ikke er en trolletråd. Er det spenning du kjenner, eller noe annet? Helt normalt å kjenne på at man et glad og spent, og at den nye kontakten fort kan ta over nytt fokus om man Ikke passer på. Men er man da forelsket? Ok. Man kan sjekke seg selv: kjenner jeg personen godt nok til å virkelig være glad i den? Hvilke sider er det ved personen? Hva er det personen gjør som...? Har tatt den testen på meg selv ved et par tilfeller. Kommer dessverre frem til at jeg da må bremse opp litt. Jeg er gira på selve situasjonen, men kan ikke definere hva ved personen som gjør den så elskbar??? Forhold kan utvikle seg og man blir bedre kjent. Men akkurat nå i starten kanskje jeg burde øve på å sette grenser for kjærligheten jeg ønsker å overøse min utkårede med... Anonymkode: e103a...79f Jeg troller ikke, ja jeg må kanskje lære meg å begrense meg, men følelsene der å da er veldig voldsomme, jeg har ikke eupf men jeg har adhd om det kan ha noe å si da. Jeg blir ikke lei meg eller sur hvis de aviser meg først, jeg bare går til neste mann eller tar den andre mannen jeg også holder på med.hi Anonymkode: d8e0f...039
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #9 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bobs Burgers 🤣 Anonymkode: 26b02...a1e ? Hi Anonymkode: d8e0f...039
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #10 Skrevet 4. juni 2022 Dette minner meg om ungdomstiden min. Når jeg leser i dagboka fra den tiden står det følgende setning i en eller annen variant:" nå vet jeg hvordan det er å være forelsket. Denne gangen er det ekte". Sannheten er at jeg ikke ble forelsket før jeg var 22, og det er den eneste gangen jeg har vært forelsket. De gangene jeg har trodd jeg har vært forelsket var jeg betatt, men mest av alt var jeg "forelsket i forelskelsen " (Jeg hadde lyst til å være forelsket) Tenk over det, er du forelsket, eller er du "forelsket i forelskelsen"? Anonymkode: b7141...529 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #11 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette minner meg om ungdomstiden min. Når jeg leser i dagboka fra den tiden står det følgende setning i en eller annen variant:" nå vet jeg hvordan det er å være forelsket. Denne gangen er det ekte". Sannheten er at jeg ikke ble forelsket før jeg var 22, og det er den eneste gangen jeg har vært forelsket. De gangene jeg har trodd jeg har vært forelsket var jeg betatt, men mest av alt var jeg "forelsket i forelskelsen " (Jeg hadde lyst til å være forelsket) Tenk over det, er du forelsket, eller er du "forelsket i forelskelsen"? Anonymkode: b7141...529 Ja jeg er helt sikkert bare forelsket i forelskelsen , for jeg hvis de begynner å prate om det de ønsker så faller alt av lyst å følelser bort. Men det er bare så intenst å smertefullt å føle så mye «glede» på en gang . Anonymkode: d8e0f...039
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #12 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg troller ikke, ja jeg må kanskje lære meg å begrense meg, men følelsene der å da er veldig voldsomme, jeg har ikke eupf men jeg har adhd om det kan ha noe å si da. Jeg blir ikke lei meg eller sur hvis de aviser meg først, jeg bare går til neste mann eller tar den andre mannen jeg også holder på med.hi Anonymkode: d8e0f...039 Ok. Jeg kan allikevel relatere faktisk 🤔Høres bare litt mye ut etter kun en melding. Da har man ikke engang møttes. Vet ikke om det har noe med diagnoser å gjøre. Men hva tenker du om egne empatiske evner? Rekker du å sette deg inn i eller bry deg om motpartens situasjon, tanker og behov? Jeg tror dette mønsteret vil føre til mye tilfeldig sex og at du etterhvert vil bli kynisk, om du ikke stopper å bruke menn som forbruksvare. Relasjoner skal jo bety noe. Tror det er meninga å bli lei seg ved avvisning, ta et steg tilbake og tenke over erfaringen ved neste dating.. Lettere sagt og gjort, men forhold og kjærlighet vil jo miste hele sin verdi i din verden om det skal fortsette slik. Hvor gammel er du sånn cirka? Anonymkode: e103a...79f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #13 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok. Jeg kan allikevel relatere faktisk 🤔Høres bare litt mye ut etter kun en melding. Da har man ikke engang møttes. Vet ikke om det har noe med diagnoser å gjøre. Men hva tenker du om egne empatiske evner? Rekker du å sette deg inn i eller bry deg om motpartens situasjon, tanker og behov? Jeg tror dette mønsteret vil føre til mye tilfeldig sex og at du etterhvert vil bli kynisk, om du ikke stopper å bruke menn som forbruksvare. Relasjoner skal jo bety noe. Tror det er meninga å bli lei seg ved avvisning, ta et steg tilbake og tenke over erfaringen ved neste dating.. Lettere sagt og gjort, men forhold og kjærlighet vil jo miste hele sin verdi i din verden om det skal fortsette slik. Hvor gammel er du sånn cirka? Anonymkode: e103a...79f *lettere sagt enn gjort. 🤪 Anonymkode: e103a...79f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #14 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Limerence. Anonymkode: dc383...501 Leste meg opp dette, men jeg blir ikke oppslukt av personen egentlig men følelsene han gir meg, å jeg skifter person hele tiden. Hi Anonymkode: d8e0f...039
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #15 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok. Jeg kan allikevel relatere faktisk 🤔Høres bare litt mye ut etter kun en melding. Da har man ikke engang møttes. Vet ikke om det har noe med diagnoser å gjøre. Men hva tenker du om egne empatiske evner? Rekker du å sette deg inn i eller bry deg om motpartens situasjon, tanker og behov? Jeg tror dette mønsteret vil føre til mye tilfeldig sex og at du etterhvert vil bli kynisk, om du ikke stopper å bruke menn som forbruksvare. Relasjoner skal jo bety noe. Tror det er meninga å bli lei seg ved avvisning, ta et steg tilbake og tenke over erfaringen ved neste dating.. Lettere sagt og gjort, men forhold og kjærlighet vil jo miste hele sin verdi i din verden om det skal fortsette slik. Hvor gammel er du sånn cirka? Anonymkode: e103a...79f Ja jeg føler mye empati, å avise de alltid på en veldig god å fin måte, jeg vet jo ved meg selv at jeg vil ikke i noe forhold så det er jeg åpen om, men mange på min alder vil jo finne noen å dele livet med så det blir jo til at jeg sårer en del, for av og til så blir jeg med i den rusen jeg føler for mannen akkurat da å legger masse planer å ser inn i fremtiden , men sannheten at det er jo egentlig ikke jeg som snakker. Jeg er 34. Hi Anonymkode: d8e0f...039
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #16 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja jeg føler mye empati, å avise de alltid på en veldig god å fin måte, jeg vet jo ved meg selv at jeg vil ikke i noe forhold så det er jeg åpen om, men mange på min alder vil jo finne noen å dele livet med så det blir jo til at jeg sårer en del, for av og til så blir jeg med i den rusen jeg føler for mannen akkurat da å legger masse planer å ser inn i fremtiden , men sannheten at det er jo egentlig ikke jeg som snakker. Jeg er 34. Hi Anonymkode: d8e0f...039 Å. Så du vil ikke ha noe forhold? Da er det kanskje bevisstheten rundt det som gjør at du lander igjen ganske fort. Du har rett og slett begeistringsevne og vil uansett ikke ha et forhold. Da er det vel ikke noe problem?! Tenkte av en eller annen grunn at du var mye yngre, men da er vi like gamle 😆 Hva er det du ser på som problematisk egentlig da? Du VIL jo ha skiftende forbildenlser og du sier du avviser på en god måte ☺️👍 Trenger du noen til å påpeke at det umulig kan være et sunt relasjonsmønster? Det vet du jo selv. Enjoy the ride 🍀🌹 Anonymkode: e103a...79f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #17 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Å. Så du vil ikke ha noe forhold? Da er det kanskje bevisstheten rundt det som gjør at du lander igjen ganske fort. Du har rett og slett begeistringsevne og vil uansett ikke ha et forhold. Da er det vel ikke noe problem?! Tenkte av en eller annen grunn at du var mye yngre, men da er vi like gamle 😆 Hva er det du ser på som problematisk egentlig da? Du VIL jo ha skiftende forbildenlser og du sier du avviser på en god måte ☺️👍 Trenger du noen til å påpeke at det umulig kan være et sunt relasjonsmønster? Det vet du jo selv. Enjoy the ride 🍀🌹 Anonymkode: e103a...79f Det er bare denne intens forelskelsen som er så voldsom , ja du har helt rett. Egentlig spiller det ingen rolle om det er Sundt eller ikke, jeg tar heller som du sier Enjoy the ride😅 jeg har fått litt kommentarer fra venner men har nå valgt å ikke si så mye om det lengre , å heller nyte livet mitt, jeg er lykkelig å liker det sån som det er nå. Jeg sliter med å vite hva som er normalt da jeg har vært i et voldelig forhold i 12 år men det er god stund siden det ble slutt nå, men det henger igjen 🤪 så jeg er alltid litt sån usikker på hva som er hva. Hi Anonymkode: d8e0f...039
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #18 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er bare denne intens forelskelsen som er så voldsom , ja du har helt rett. Egentlig spiller det ingen rolle om det er Sundt eller ikke, jeg tar heller som du sier Enjoy the ride😅 jeg har fått litt kommentarer fra venner men har nå valgt å ikke si så mye om det lengre , å heller nyte livet mitt, jeg er lykkelig å liker det sån som det er nå. Jeg sliter med å vite hva som er normalt da jeg har vært i et voldelig forhold i 12 år men det er god stund siden det ble slutt nå, men det henger igjen 🤪 så jeg er alltid litt sån usikker på hva som er hva. Hi Anonymkode: d8e0f...039 Hehe. Jeg var der litt i fjor sommer, og er der igjen om det blir slutt i forholdet. Skal vi bli venner? 😆😆😆 Jeg kjeder meg i dag og prøver å unngå å skaffe date fra Tinder. Jeg har jo kjæreste. Du virker være en jeg kunne hatt mye å snakke sammen om 🤪 Anonymkode: e103a...79f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #19 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hehe. Jeg var der litt i fjor sommer, og er der igjen om det blir slutt i forholdet. Skal vi bli venner? 😆😆😆 Jeg kjeder meg i dag og prøver å unngå å skaffe date fra Tinder. Jeg har jo kjæreste. Du virker være en jeg kunne hatt mye å snakke sammen om 🤪 Anonymkode: e103a...79f Jeg har skaffet meg en ny Tinder date til i kveld🤪 så nå sitter jeg å sender dirty bilder til to stk samtidig 😏😂 men sender de samme bildene til samme personene så det ikke blir kluss🙈 Hi Anonymkode: d8e0f...039
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #20 Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har skaffet meg en ny Tinder date til i kveld🤪 så nå sitter jeg å sender dirty bilder til to stk samtidig 😏😂 men sender de samme bildene til samme personene så det ikke blir kluss🙈 Hi Anonymkode: d8e0f...039 Aww. Too bad 😆 Jaja. Får håpe det ikke blir kluss. Kos deg masse. Yndlingsfantasi: hva hadde skjedd om man hadde invitert alle tidligere og nåværende tinder dates på en fest.. Der kunne man ha masse mennesker man liker på samme sted. Hvem vet.. Kanskje de hadde blitt venner, så kunne man liksom hatt casting runder der de gikk videre i forholdet osv. "I give this rose to..." På tide å logge av for i dag 😆 Anonymkode: e103a...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå