Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når forholdet har vart godt over et halvt år, er det ikke da helt innafor å introdusere venner for hverandre? 

Kan ikke annet enn å bli litt snurt over at kjæresten igjen reiser bort i dag for å treffe venner i en storby som ikke ligger veldig langt borte, og igjen ikke spør om jeg skal være med. Går jo an å ha et liv ved siden av kjæresten også, men å introdusere en gang betyr jo ikke at man alltid er med. I tillegg snakker han om at han håper han treffer den nye kjæresten til XY for henne er han så spent på... Jaha.. De har ikke vært sammen like lenge som oss, men tydeligvis er hun mer vesentlig og naturlig inkludert. 

Skammer han seg over meg? Innser han ikke hvor avvisende han er? 

Jeg er veldig glad i han, men vi er voksne mennesker som er i et forhold jeg trodde vi satset på. Nå har han satt opp en del betingelser for egentid ellers også: han vil være alene en del kvelder i uka. Ok... Men da ses vi altså noen timer 2-3 kvelder annenhver uke (barn) hvor tiden uansett går til ganske praktiske gjøremål, middag osv., deretter en serie eller lignende. Jeg tror bare ikke jeg gidder å være sammen med noen som ser på tiden vi tilbringer sammen som tap av egentid, og som tar kvalitetstid med vennene sine helt klart på egenhånd. 

Hadde det ikke vært for at vi har introdusert barna, så tror jeg jammen det hadde blitt dump allerede i dag. 

Det skal sies at jeg har følelser og er veldig glad i han. Jeg synes bare at jeg fortjener å bli behandlet bedre, og ikke bli bestillt etter under diverse betingelser osv., kun visse dager osv. osv. 

Anonymkode: 3554d...aed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...