AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Del Skrevet 4. juni 2022 Kan jeg støvsuge bilen i dag? (pinseaften) Anonymkode: 35bee...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Del Skrevet 4. juni 2022 Ja! Anonymkode: 6b43c...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. juni 2022 #3 Del Skrevet 4. juni 2022 Selvfølgelig kan du det. Butikkene holder åpent, bare litt kortere enn vanlig, så støvsuging av bil er innafor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 4. juni 2022 #4 Del Skrevet 4. juni 2022 Ja det må gå fint. Slikt kan fint gjøres i morgen og mandag også synes jeg, så lenge en har en litt stillegående støvsuger. Ikke alle har den gamle typen som før kunne høres ut av huset 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Del Skrevet 5. juni 2022 Tenkte å vaske og støvsuge bilen i morgen. Min sug-o-mat 2000 bråker masse dog. Hm... Krise? Anonymkode: 53e9f...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå