Gå til innhold

Når knullevennen planlegger å dra til et annet land for å hente seg en kone

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier vel det meste. Er blitt så gammel at jeg ikke gidder å skaffe meg en ny knullevenn, så da blir det vel sølibat da...om han kommer hjem igjen med kone? Jeg ligger ivertfall ikke med en opptatt mann, det bryter med alle mine verdier. Hvorfor er det egentlig sånn at mannfolk ikke bare kan være "fornøyde med det de har"? Tenker han kommer til å bli skuffet (og ja, jeg blir selvsagt skuffet om han gjennomfører dette). Tørr heller ikke si ifra om at jeg ikke vil at han skal gjøre dette....det regner jeg med at han vet...ikke at det spiller noen rolle altså. 

Anonymkode: 5bfac...d03

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du følelser for vedkommende, eller er du bare interessert seksuelt? 

Hvordan møtte han denne personen, har de møttes personlig? 

Anonymkode: 884fb...5c6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bra du har integritet :) Folk som ligger med opptatte folk er tragiske og umoralske.

Anonymkode: c1e21...b0c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

God grunn til å bare ha sex med kjæreste/ektefelle. 

Anonymkode: 4d406...28d

• Liker 4
Skrevet

Fornøyd med det han har? Hva er det han har med deg da egentlig? Kun sex? Det er da vel ikke så merkelig at han ønsker et forhold med mer innhold enn det. Hvis du har følelser for han, og ønsker et seriøst forhold med han så må du si det til han. Kanskje han vil det samme?

Du skal selvfølgelig ikke ligge med han hvis han går inn i et forhold med en annen, og hvis du ikke gidder å lete etter en annen elsker så må du ordne deg selv antar jeg?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fra din side er ikke dette ett fwb forhold, du har jo følelser.

Anonymkode: e4fe2...099

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er han fra et annet land og skal dit for å gifte seg med en kusine eller tremenning? 

Eller skal han til Thailand for å finne seg ei der?

Du kan jo vurdere å være ærlig? "Jeg kunne gifta meg med deg, hvis du ville det". 

Anonymkode: 317e8...65f

Skrevet

Hva slags hentebrud da?

Du skræver vel ikke frivillig for noen som seriøst drar til den 3 verden etter kjøpakvinnfolk?

AnonymBruker
Skrevet

Du høres sjalu ut. 

Anonymkode: 333d7...66a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Let it go

Anonymkode: c60d3...8f1

Skrevet

Fri til ham, så får han seg ei kone og du beholder sexen.

• Nyttig 3
Skrevet

Hahahaha.....for et prbl altså. Stakkars deg. 🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Overskriften sier vel det meste. Er blitt så gammel at jeg ikke gidder å skaffe meg en ny knullevenn, så da blir det vel sølibat da...om han kommer hjem igjen med kone? Jeg ligger ivertfall ikke med en opptatt mann, det bryter med alle mine verdier. Hvorfor er det egentlig sånn at mannfolk ikke bare kan være "fornøyde med det de har"? Tenker han kommer til å bli skuffet (og ja, jeg blir selvsagt skuffet om han gjennomfører dette). Tørr heller ikke si ifra om at jeg ikke vil at han skal gjøre dette....det regner jeg med at han vet...ikke at det spiller noen rolle altså. 

Hva i all verden mener du her? Det er jo ingenting rart med å ikke være fornøyd med å bare være knullevenn, og ikke er det kjønnsspesifikt heller. Tror du de fleste kvinner hadde vært "fornøyde med det de har"? Det er vel i grunnen flere menn enn kvinner som synes kun sex er topp, så hvorfor kan ikke kvinnfolk bare være "fornøyde med det de har"? Du unner ikke vedkommende glede og tenker bare på deg selv. Ikke synd på deg.

Anonymkode: 7f103...4f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er han fra et annet land og skal dit for å gifte seg med en kusine eller tremenning? 

Eller skal han til Thailand for å finne seg ei der?

Du kan jo vurdere å være ærlig? "Jeg kunne gifta meg med deg, hvis du ville det". 

Anonymkode: 317e8...65f

Hvorfor antar du ts ønsker dette? Mannen kan da vøre fremragende på sex, men likevel helt elendig som partner. 
Ts er mye bedre stilt som en som får sex uten innsats enn som hushjelp med sex på kjøpet (som er det en reduseres til, ved samboerskap med en god del menn).

Anonymkode: b1ce4...9a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du må si ifra og gjøre det klart så det ikke er noe tvil. 

Så lurer jeg litt på hvor gammel for gammel er i denne sammenhengen?

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er det egentlig sånn at mannfolk ikke bare kan være "fornøyde med det de har"? 

Skjønner at det er kjipt at han du vil ha, ikke vil det samme med deg. Om det er greit for ei dame å ville ha mere, hvorfor skal ikke han få ville det samme?

Det er fordi at det føles kjipt og bittert, men det betyr ikke at alle menn er dritt, eller at ikke menn "bare kan være fornøyde med det de har". 

Anonymkode: 956ae...a40

AnonymBruker
Skrevet

Han vil vel ha noe mer enn en knullevenn da, og det kan man jo forstå. Mange mennesker ønsker å være i et forhold, det er helt normalt.

Skjønner det er kjipt for deg når knullvenn-ordningen oppløses fordi han har fått noen andre, men det er jo sånn det fungerer å være knullevenn. Jeg har hatt min andel av dem opp gjennom årene, og man slutter når den ene får kjæreste. 

Anonymkode: 0bc3b...bdd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo ikke være overrasket over at knullevennen ens finner seg en kjæreste etterhvert..? 

Anonymkode: 2d133...779

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fornøyd med det han har? Mener du at han skal være fornøyd med å ikke ha kjærlighet i livet fordi han har noen som gir han sex?

Anonymkode: 9cc6d...771

AnonymBruker
Skrevet

Det er din egen feil å gi kjærestefordeler til en mann som ikke vil ha deg! Han elsker deg ikke og har rett til å gifte seg med hvem han vil. Er kun din egen feil som lar deg gjøre deg selv verdiløs. 

Finn kjærligheten heller så slipper du å bli utnyttet.

Anonymkode: 92c94...0c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...